اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

برادران یک بازیگر عامل بهم‌ خوردن نامزدی او


برادرهای بازیگر لیام همس ورث، یعنی کریس و لوک همس ورث، از نامزدی برادر کوچولوی خود با مایلی سایرس عصبانی هستند و در ماه گذشته بالاخره مداخله کردند.

 
 
 
 
 صبح بخیر: برادرهای بازیگر لیام همس ورث، یعنی کریس و لوک همس ورث، از نامزدی برادر کوچولوی خود با مایلی سایرس عصبانی هستند و در ماه گذشته بالاخره مداخله کردند.

به گزارش صبح بخیر ، یک منبع آگاه گزارش کرد: «اونا می خوان به این رمانس پایان داده بشه.» و ظاهراً حرف های آنها تأثیرش را گذاشته است. این زوج که حدوداً 4 سال است با هم نامزد هستند، اخیراً برنامه ریزی های خود برای مراسم ازدواج را متوقف کرده اند و دیگر زمان زیادی را با هم سپری نمی کنند.



در اول ماه مه مایلی سایرس 20 ساله در یک مهمانی در لوس آنجلس شرکت کرد، در حالیکه نامزد 23 ساله اش، لیام، ستاره فیلم "Hunger Games”، در شاتو مارمونت پرسه می زد. یک منبع آگاه دیگر گفت: «لیام نمیخواد دیگه ادامه بده.»



سایرس در مصاحبه ای با مجله V توضیح داد که چرا او و همس ورث دیگر با هم زمان زیادی را نمی گذرانند: «هر دو مای سخت کار می کنیم و فرصتی برای دیدن هم نداریم. من هم دوست دارم که هر روز صبح برای صبحانه بریم استارباکس. ولی نمیشه. من همه وقتمو برای آلبومم تو استودیو می گذرونم. اون هم ساعت 6 صبح میره سر کار. موسیقی من مقدم بر هر چیزیه. من خیلی برای این آلبوم تلاش کردم.»


ویدیو مرتبط :
نکات مهم در رابطه باهدایای نامزدی که بهم خورده است ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستبرد به حساب بانکی دختر مورد علاقه پس از بهم خوردن نامزدی



فردی كه اقدام به سرقت اینترنتی از حساب یكی از شهروندان نموده بود توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی شكایت خانمی جوان مبنی بر اینكه فردی بصورت اینترنتی از حساب وی سرقت نموده ، بررسی موضوع در دستور كار كاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "مرتضوی" بیان داشت : پس از بررسی های فنی و تخصصی نهایتاً متهم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:متهم صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و در بازجویی های خود چنین اظهار داشت كه مدتی با فرد شاكی نامزد بوده كه پس از مدتی بین آنها نزاع و درگیری ایجاد شده و از یكدیگر جدا شده اند،به همین خاطر وی نیز با توجه به اینكه اطلاعات بانكی شاكی را در اختیار داشته به منظور انتقام جویی از وی اقدام به سرقت از حساب او می نماید.


  اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران