اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بدحسابی در پرداخت مطالبات،هتك حرمت اینترنتی را رقم‌ زد



بدحسابی در پرداخت مطالبات،هتك حرمت اینترنتی را رقم‌ زد

رییس پلیس فتای استان البرز از دستگیری فردی خبر داد كه اقدام به توهین علیه مدیرعامل و شركت محل‌كارش در فضای مجازی كرده بود.

سرهنگ كاكوان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت مدیرعامل شرکتی در این استان مبنی بر اینکه فردی ناشناس اقدام به توهین به وی و شركتش در فضای سایبری کرده است، بررسی پرونده در دستورکار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینكه ماموران برای پیگیری صحت این پرونده وارد عمل شدند، گفت: آنان با گشت زنی و بررسی در فضای سایبری متوجه شدند که فردی با نشر اکاذیب و توهین به مدیرعامل این شرکت در فضای مجازی، موجبات هتک حیثیت وی را فراهم کرده است.

كاكوان افزود: سرانجام با اقدامات فنی و تخصصی صورت گرفته توسط ماموران متهم شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتای استان البرز، اظهاركرد: متهم پس از دستگیری و انتقال به مقر انتظامی در مقابل رویت ادله چاره‌ای جز اعتراف ندید و به بزه‌انتسابی معترف شد و دلیل کار خود را پرداخت نشدن مطالبات مالی خود توسط شرکت مذکورعنوان کرد.

وی در همین خصوص هشدار داد كه مدیران و کارفرما‌یان شرکت‌های دولتی و خصوصی باید با پای بند بودن به اصول اخلاقی و حرفه‌ای در قراردادهای خود با سایران، مانع از بروز هرگونه آسیب اجتماعی در فضای مجازی نسبت به فعالیت شغلی خود و شرکت تحت الامرشان شوند./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
هتك حرمت به-دیگه نگم بهتره-

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه عمو، مزاحمت اینترنتی را رقم زد



مجرم,زندان

علاقه عمو، مزاحمت اینترنتی را رقم زد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فارس از دستگیری فردی خبر داد که به علت علاقه زیاد به برادرزاده‌اش اقدام به ارسال ایمیل‌های دروغین به نامزد این دختر می‌کرد.

حوادث - سرهنگ حسینی با بیان اینکه پیرو شکایت فردی مبنی بر ایجاد مزاحمت اینترنتی برای وی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، گفت: بنابر اظهارات شاکیه و بررسی‌های انجام شده مشخص شد فردی با ارسال پیامک و ایمیل‌های دروغین برای نامزد شاکیه موجب مزاحمت و آزار آنها را فراهم کرده که کارشناسان در تحقیقات اولیه متوجه شدند که ایمیل‌ها از طریق سیستم کافی‌نتی در شهرستان داراب ارسال شده است.

وی افزود: پس از احضار مسئول کافی‌نت و بررسی سیستم‌های این مرکز و دفتر ثبت کاربران، سرانجام متهم که عموی ناتنی شاکیه بود، شناسایی و دستگیر شد و متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اقرار و اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

حسینی افزود: متهم هدف خود را علاقه زیاد به برادرزاده‌اش و اینکه نمی‌خواسته ازدواج وی با شخصی که دور از شهر محل زندگیشان است صورت گیرد، عنوان کرد./ایسنا