اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بدبینی شوهر به همسر خون به پا کرد


وی که نسبت به همسرش دچار بدبینی شده بود، نیمه شب هنگامی که همسرش در خواب عمیق بود با چاقو به وی حمله کرد.

جنایتی هولناک، این بار در یکی از روستاهای تربت حیدریه در نیمه های شب به وقوع پیوست. قاتل ۳۳ ساله به نام «ح. م» که دارای دختربچه ای ۲ ساله است به دنبال مراسم آشتی کنان با همسرش، به منزل خود عزیمت کرد.

 وی که نسبت به همسرش دچار بدبینی شده بود، نیمه شب هنگامی که همسرش در خواب عمیق بود با چاقو به وی حمله کرد.

وقتی زن جوان سراسیمه از خواب بیدار شد، در مقابل همسرش مقاومت کرد به طوری که تیغه چاقو کف دستش را شکافت. اما تلاش او بی فایده بود و مرد شکاک با ضربات چاقو او را به قتل رساند.

 متهم خود را به ماموران انتظامی معرفی کرد. قاضی حسین زردادی بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب تربت حیدریه ضمن تایید این خبر گفت: قاتل اعتراف کرده است که قصد کشتن دختر خردسالش را نیز به دلیل بدبینی نسبت به همسرش داشته اما از این کار منصرف شده است.


منبع: خراسان



ویدیو مرتبط :
بدبینی و شکاک بودن همسر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایعه رابطه پنهانی، خون به پا كرد



 

شایعه‌پراكنی یك جوان باعث شد، او به دست جوانی دیگر به قتل برسد و قاتل نیز با تایید دیوان‌عالی كشور در یك قدمی چوبه‌‌دار قرار بگیرد.

 

كارآگاهان جنایی شهرستان فیروزآباد استان فارس اواسط آذر سال 88 ماموریت یافتند به یكی از مناطق خلوت شهر بروند و درباره جسدی كه در آنجا رها شده بود، تحقیق كنند. ماموران وقتی در محل گزارش شده حضور یافتند، مشاهده كردند این جوان هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته است.

محتویات جیب‌های وی و گوشی تلفن همراهش دست‌نخورده باقی مانده بود، پس نمی‌شد این جنایت را نتیجه یك سرقت دانست. كارآگاهان همچنین با توجه به آثار خون كه در محل وجود داشت به این اطمینان رسیدند كه قتل در همان محل رخ داده است. پزشك كشیك قانونی كه جنازه را معاینه كرده بود در همان بدو امر اعلام كرد، 12 ضربه به مقتول وارد شده است. همین مساله نشان می‌داد این جنایت یك قتل اتفاقی و ناخواسته نیست بلكه قاتل یا قاتلان با نقشه قبلی و به خاطر كینه عمیقی كه از قربانی داشتند، او را به كام مرگ كشاندند.

هویت مقتول به نام «امیر» با توجه به مدارك شناسایی همراهش شناسایی شد و ماموران برای پی بردن به انگیزه‌های احتمالی این قتل به تحقیق از اعضای خانواده امیر و دوستان وی پرداختند. آنها در این مرحله متوجه شدند، امیر با جوانی به نام «یاسر» اختلافاتی داشت و ظاهرا این اختلاف‌ها به تازگی شدت گرفته بود. به این ترتیب یاسر به عنوان مظنون شماره یك پرونده تحت پیگرد قرار گرفت و دستگیر شد. این متهم وقتی پشت میز بازجویی نشست، اتهام آدم‌كشی را پذیرفت و گفت امیر را به دلیل راه انداختن یك شایعه كشته است.

یاسر توضیح داد: «مدتی بود كه فهمیده بودم اهالی محل و دوستانم پشت سر مادرم حرف‌های نامربوطی می‌زنند. وقتی موضوع را پیگیری كردم، فهمیدم امیر همه جا شایعه كرده با مادرم در ارتباط است. شنیدن این حرف برایم خیلی‌گران تمام شد، برای همین چند بار با مادرم مشاجره كردم اما او نه تنها هیچ رابطه‌ای با امیر نداشت بلكه اصلا او را نمی‌شناخت و نمی‌دانست این جوان كیست و چرا چنین ادعاهایی را مطرح كرده است. من سعی كردم از طریق چند واسطه برای مقتول پیغام بفرستم كه از این رفتارهایش دست بردارد اما او همچنان به كارهای خود ادامه می‌داد.»

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش گفت: «چند روز قبل از قتل باخبر شدم، امیر باز هم همان ادعای بی‌اساس را مطرح كرده است. به حدی عصبانی شدم كه نتوانستم خودم را كنترل كنم و به این تصمیم رسیدم كه هر طور شده از امیر انتقام بگیرم. برای همین موضوع را با دو نفر از دوستانم در میان گذاشتم و آنها قبول كردند به من كمك كنند.

خودم به صورت مستقیم امیر را نمی‌شناختم ولی یكی از دوستانم با او رفاقت داشت و قبول كرد این جوان را نزد من بیاورد. ما محلی خلوت را برای ملاقات تعیین كردیم و روز حادثه دو همدستم امیر را سوار موتور كردند و پیش من آوردند. من حتی چاقو هم نداشتم و یكی از دوستانم چاقویی را به من داد، ابتدا سعی كردم با آرامش برخورد كنم به همین دلیل از امیر پرسیدم چرا این حرف‌ها را پشت سر مادرم می‌زند و آبروی ما را می‌برد. او به جای اینكه جواب درستی بدهد، عصبانی شد و شروع به داد و فریاد كرد من هم كنترل خودم را از دست دادم و با چاقو چندین ضربه به او زدم و بعد همراه همدستانم فرار كردم.»

ماموران در ادامه تحقیقات دو همدست یاسر را بازداشت كردند و آنها نیز اتهام‌شان را پذیرفتند. در ادامه بازسازی صحنه قتل انجام و با تكمیل تحقیقات مقدماتی پرونده به شعبه پنجم دادگاه كیفری استان فارس ارجاع شد. در جلسه محاكمه یاسر و همدستانش نماینده دادستان اتهامات آنها را محرز دانست و خواستار مجازات این افراد شد. اولیای دم مقتول نیز اعلام كردند خواسته‌شان قصاص قاتل است. در این جلسه یاسر بار دیگر اظهارات اولیه‌اش را تكرار كرد و همدستان او نیز به معاونت در قتل اقرار كردند. در نهایت هیات قضات یاسر را به قصاص و هر یك از دو متهم دیگر را به تحمل 10 سال حبس محكوم كردند.

این رای با اعتراض متهمان همراه شد و این بار قضات شعبه 26 دیوان‌عالی كشور مسوولیت بررسی پرونده را برعهده گرفتند و چند روز قبل اعلام كردند، رای صادره هیچ ایراد قانونی ندارد به این ترتیب یاسر در یك قدمی چوبه‌‌دار قرار گرفت.... / شرق


: