اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بدبیاری‌های قطبی در لیگ ژاپن ادامه دارد


شاگردان افشین قطبی در هفته پانزدهم لیگ ژاپن برابر میزبان خود کاشیما شکست خوردند تا روند ناکامی خود در لیگ ژاپن ادامه داشته باشد.

ایسنا: شاگردان افشین قطبی در هفته پانزدهم لیگ ژاپن برابر میزبان خود کاشیما شکست خوردند تا روند ناکامی خود در لیگ ژاپن ادامه داشته باشد.

شیمیزو در هفته پانزدهم لیگ ژاپن (جی لیگ) برابر کاشیما آنتلرز متحمل شکست سه بر یک شد.
 شاگردان افشین قطبی که این روز‌ها نتایج خوبی در لیگ ژاپن نمی‌گیرند و در پنج بازی اخیر خود در این لیگ متحمل چهار شکست شده‌اند این بار در خارج از خانه به دیدار تیم پنجم جدول رفتند که در پایان یک بار دیگر طعم شکست را چشیدند و با نتیجه سه بر یک مغلوب میزبان خود شدند. تک گل شیمیزو را در این دیدار ایتو در دقیقه (19) به ثمر رساند. برای میزبان نیز در این دیدار جونینیو (32)،آئوکی (80) و نوزاوا (84) گلزنی کردند.

شیمیزو با این پیروزی هجده امتیازی باقی ماند و در صورت پیروزی تیم‌های کناری خود در جدول به رتبه سیزدهم سقوط خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
بدبیاری پشت بدبیاری نبینید از دست رفته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط آزاد افشین قطبی در لیگ ژاپن


دو شکست خانگی متوالی مقابل دو تیم انتهای جدول و از دست رفتن 6 امتیاز باعث شده قطبی و شیمیزو، امید خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهند. هفته سی و دوم جی لیگ دیروز برگزار شد.

تماشا: دو شکست خانگی متوالی مقابل دو تیم انتهای جدول و از دست رفتن 6 امتیاز باعث شده قطبی و شیمیزو، امید خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از دست بدهند. هفته سی و دوم جی لیگ دیروز برگزار شد.

شیمیزو اس پالس که حالا روی دور باخت افتاده، مقابل گامبا اوزاکا در خانه شکست خورد. در این بازی، شاگردان افشین قطبی 3- یک مغلوب گامبا اوزاکا شدند. گامبا اوزاکا در این فصل وضعیت خوبی ندارد و جزو 4 تیم انتهای جدول است.

تیم قطبی هفته قبل هم به یک تیم ته جدولی دیگر باخته بود. با این شکست شیمیزو 48 امتیازی باقی ماند و تا حد زیادی امید به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد. شیمیزو اکنون در رده هفتم جدول جی لیگ قرار دارد و فاصله اش با تیم سوم جداول (اوراوا ردز) 4 امتیاز است.

بعید است حتی با کسب 6 امتیاز از دو بازی آخر هم این فاصله جبران شود. قطبی در دو هفته اخیر 3 شکست متوالی را تجربه کرده. دو شکست در جی لیگ و یک شکست در فینال جام اتحادیه. شیمیزو اس پالس در دو هفته پایانی ابتدا باید در خانه کاواساکی به میدان برود و در هفته پایانی هم با اومیا بازی کند.