اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بخشی از هتل عباسی و بازار اصفهان سوخت


پارکینگ هتل عباسی و بخشی از بازار اصفهان شب گذشته در آتش سوخت. علت این حادثه، آتش‌سوزی یکی از خودروهای حامل مواد آتش‌بازی بوده است.

خبرگزاری مهر: مراسم نورافشانی در محدوده خیابان چهارباغ عباسی به مناسبت ۲۲ بهمن در حال برگزاری بود که یک خودرو در نزدیکی هتل عباسی اصفهان و در جوار بازار هنر آتش گرفت، از آنجا که این خودرو حامل مواد آتش بازی و نورافشانی بوده، در جوار هتل عباسی دچار حریق شده و آتش ناشی از آن به درخت‌های پشت هتل عباسی نیز آسیب رسانده است.

بعد از این حادثه کارکنان هتل عباسی اصفهان اطفای حریق کردند و برخی از آنها به علت استنشاق دود مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی فوریت‌های پزشکی اصفهان گفته است: مصدومان این حادثه به سرعت توسط آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

در اثر این آتش سوزی بخشی از بازار هتر اصفهان نیز آتش گرفت و زندی مدیر هتل عباسی این خبر را در گفتگو با خبرنگار مهر تایید کرد.

هتل عباسی اصفهان متعلق به دوره صفوی و یکی از زیباترین و البته گرانترین هتل‌های ایران به شماره می‌آید.


ویدیو مرتبط :
‫رقص استكان و نعلبكی در هتل عباسی اصفهان‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آتش‌سوزی در هتل عباسی اصفهان



 

او تأکید کرد: پس از این اتفاق به سرعت نیروهای یگان حفاظت و ویژه وارد عمل شده و از بروز آسیب به افراد و بناهای تاریخی جلوگیری شد.

به رغم آتش‌سوزی شب گذشته (سه‌شنبه 21 بهمن) در نزدیکی هتل عباسی، این بنای تاریخی هیچ آسیبی ندید.

به گزارش ایسنا، شنیده شده شب گذشته با منفجر شدن مقادیری مواد محترقه در نزدیکی هتل عباسی و بازار هنر در اصفهان، باد آتش را به داخل هتل عباسی منتقل کرده است.

در این زمینه الهیاری، مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان به خبرنگار ایسنا، گفت: خوشبختانه این اتفاق هیچ آسیبی به بناهای تاریخی هتل عباسی و بازار هنر وارد نکرده و فقط چند شمشاد و قسمت‌هایی از برگ درختان آتش گرفت.

او تأکید کرد: پس از این اتفاق به سرعت نیروهای یگان حفاظت و ویژه وارد عمل شده و از بروز آسیب به افراد و بناهای تاریخی جلوگیری شد.

به گفته وی صبح امروز نیز منطقه و این دو بنای تاریخی کاملا بررسی شده‌اند و هیچ آسیبی ندیده‌اند.


 اخبار حوادث  -  ایسنا