اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بخشایش: 150 حمله داعش را خنثی کردیم


در روزها و هفته های اخیر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه مورد آماج حملات تروریست ها قرار گرفته اند و فضای غرب سرشار از استرس و التهاب شده است اما در کشور ما در همین هفته گذشته اجلاس سران گاز برگزار می شود و امنیت برقرار است.

هفته نامه تماشاگران امروز: در روزها و هفته های اخیر کشورهای اروپایی از جمله فرانسه مورد آماج حملات تروریست ها قرار گرفته اند و فضای غرب سرشار از استرس و التهاب شده است اما در کشور ما در همین هفته گذشته اجلاس سران گاز برگزار می شود و امنیت برقرار است.

احمد بخشایش اردستانی نماینده اردستان و عضو کمیسیون امنیت مجلس درباره تهدید داعش در کشورمان به «تماشاگران امروز» می گوید: «این امنیت بدان معنا نیست که داعش در ایران فعالیت نداشته است. بر اساس اطلاعاتی که به من رسیده، بچه های امنیتی و اطلاعاتی تاکنون 150 مورد طرح ریزی و حمله و اقدام تروریستی را سرکوب کرده اند و قبل از اینکه اقدامی در عمل صورت بگیرد آن را در نطفه خفه کرده اند.»

بخشایش در مورد شایعات احتمال بمب گذاری در مترو تهران و تهدیدات امنیتی داعش در شهرهای ما، گفت: «یکی از روش هایی که دشمن برای ناامن کردن کشور از آن استفاده می کند پخش کردن همین شایعات بین مردم است. این یکی از حربه های قدیمی است و نباید به آنها دامن زد.»


ویدیو مرتبط :
خنثی کردن حمله تروریست های داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمریکا: نقشه ی صدام حسین برای حمله اتمی به ایران را خنثی کردیم!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

آمریکا: نقشه ی صدام حسین برای حمله اتمی به ایران را خنثی کردیم!

در اسناد سری نظامی وزارت دفاع آمریکائی که اخیراً منتشر شده، آمده است: رئیس جمهور پیشین عراق صدام حسین در حمله به کویت قصد رسیدن به منابع مالی این کشور بود تا آنرا برای رسیدن به سلاح اتمی بکار گیرد.

در این اسناد آمده است: صدام حسین قصد آنرا داشت تا منابع دارائی کویت را در جهت رسیدن به سلاحهای اتمی و شیمیائی و بیولوژیک و بهبود و گسترش موشکهای بالستیک بکارگیرد.

به نوشته این اسناد، احتمالاً بعد از اشغال کویت درصدد آن بود تا به عربستان نیز حمله کند.

این اسناد وزارت دفاع آمریکا بیان میدارند: همپیمانان آمریکا در مورد جنگ در حالتی متردد بودند و به پایبندی آمریکا در این مورد مشکوکیتی داشته اند.

و برای "توجیه حمله به عراق" ذکر می کند: اگر کمی در مورد آزادی کویت تأخیری صورت می گرفت، جنگی در بین عراق و اسرائیل برپا می شد.

در این اسناد توضیح داده می شود: پیروزی های همپیمان در جریان آزادسازی کویت در سال 1991، آمریکا را در رسیدن به موقعیتی مقتدر رهبری و نفوذ در سطح جهان بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی رساند.

همچنین در این اسناد می آید: ایالت متحده ی آمریکا نقشه ی صدام حسین در جنگی اتمی علیه عربستان یا ایران یا اسرائیل و سایر مخالفانش را خنثی کرد.

آمریکا اما اشاره ای به حمایت گسترده مالی، فکری و تسلیحاتی از رژیم صدام در جنگ 8 ساله در برابر ایران نکرده است!/انتخاب