اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بجنوردی: تخریب انقلابیون حرام است


عضو مجمع روحانیون مبارز با حضور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: بر همه واجب شرعی است که در انتخابات شرکت کنند؛ چون این انتخابات در سرنوشت نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار است.

پایگاه خبری جماران: عضو مجمع روحانیون مبارز با حضور در حسینیه جماران برای شرکت در انتخابات، اظهار کرد: بر همه واجب شرعی است که در انتخابات شرکت کنند؛ چون این انتخابات در سرنوشت نظام جمهوری اسلامی تأثیرگذار است.

سید محمد موسوی بجنوردی با تأکید بر اینکه امام خمینی (س) مکررا می گفت که باید در انتخابات مشارکت داشته باشیم، تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان باید کسانی که در خط اسلام و امام هستند حضور داشته باشند.

وی در مورد رد صلاحیت خود موضعی نگرفت و تأکید کرد: شرکت مردم در انتخابات تکلیف شرعی است و با وجود رد صلاحیت ها همه باید شرکت کنند.

این عضو مجمع روحیانیون مبارز در مورد تخریب بیت امام در این اواخر گفت: تخریب هر کسی حرام است و جایز نیست. به ویژه کسانی که انقلابی هستند.


ویدیو مرتبط :
توهین به مقدسات اهل سنت حرام است حرام است حرام است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انقلابیون قبر مادر قذافی را تخریب کردند/عکس


انقلابیون لیبی به محل دفن مادر و دایی قذافی حمله و قبر آنها را تخریب کردند.