اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با 22 میلیون تومان یک دستگاه پرادو وارد کنید!



با 22 میلیون تومان یک دستگاه پرادو وارد کنید!

مشرق :  طبق آمار منتشر شده کمرگ ایران یکدستگاه پرادوی 2012 با نرخ ارز مرجع به ارزش 22 میلیون تومان وارد کشور شده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بحث واردات خودروهای لوکس به خصوص از ابتدای سال جاری توجه خیلی از رسانه ها را به خود جلب کرد و تا مدت ها به سوژه اول برخی از آنها تبدیل شد.

این حجم واردات به حدی بود که با پیگیری رسانه ها بالاخره دستور واردات خودرو های لوکس صادر شد و کار به اینجا ختم نشد و نهایتا جزو سوال هایی شد که رئیس جمهور باید در مجلس به آن پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش؛ تنها در یکی از این موارد که به آن اشاره می شود یک دستگاه خودروی سواری تویوتاپرادو مدلVXL ،ساخت سال 2012 به رنگ سفیدصدفی با نرخ ارز مرجع از کشور امارات و  از گمرک شهید رجایی به کشور وارد شده است.

این خودرو به ارزش 223720000 ریال ،در کمرگ کشور؛ بله تعجب نکنید با قیمت  22 میلیون تومان قیمت گذاری شده  و سند آن هم اسناد گمرک ایران می باشد.

بر اساس همین آمار ارزش دلاری این خودرو  18248 دلار (1226)می باشد و با توجه به قیمت هایی که در آگهی ذیل مشاهده می کنید به نظر شما سود حاصل از واردات فقط یکدستگاه خودرو پرادو چند میلیون تومان می باشد؟

حال جای سوال دارد سود حاصل از  این واردات به جیب چه کسانی می رود؟امیدواریم هر چه سریعتر مسئولی پیدا شود و البته این بار به صورت جدی! به این سوال هایی که در ذهن مردم شکل گرفته پاسخ دهد./مشرق نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 


ویدیو مرتبط :
‫دستگاه مرغ بریان قیمت یک میلیون تومان‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۰۶ دستگاه پورشه وارد ایران شد



 

 

۲۰۶ دستگاه پورشه وارد ایران شد

 

 

در پنج ماه نخست سال جاری ۲۰۶ دستگاه انواع مدلهای خودروی پورشه وارد ایران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، براساس آمار گمرک ایران در مدت زمان فوق ۲۰۶ دستگاه انواع مدلهای خودروی سواری پورشه به ارزش ۱۷ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۳۰۹ دلار وارد کشور شد. ۲۰۲ دستگاه از خودروهای فوق از امارات و چهار دستگاه از بحرین وارد ایران شدند.

بیشترین واردات پورشه به ایران در پنج ماهه امسال مربوط به تیر ماه به تعداد ۶۳ دستگاه بوده است. در ماههای فروردین، اردیبهشت، خرداد و مرداد ماه نیز به ترتیب ۳۰، ۱۱، ۵۸ و ۴۴ دستگاه پورشه وارد ایران شدند. بزرگترین محموله وارداتی نیز شامل ۱۲ دستگاه خودروی پورشه در خرداد ماه امسال از امارات وارد ایران شد. در بین مدلهای وارداتی پورشه به ایران نامهایی مانند پانامرا، کاین، باکستر، کررا و کیمن دیده می شود.

پورشه اخیرا از افزایش ۲۰ درصدی فروش خود در منطقه خاورمیانه و آفریقا در سال ۲۰۱۰ میلادی خبر داد. در سال گذشته میلادی پورشه در مجموع شش هزار و ۸۴۲ دستگاه از محصولاتش را در بازارهای خاورمیانه و آفریقا فروخت. این شرکت آلمانی به صورت رسمی آمار فروش محصولاتش را در ایران اعلام نکرده است..... /  خبرگزارى ایسنا