اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با یكCD سرنوشت انتخابات عوض می‌شود



افشاگری مشایی,افشاگری جریان انحرافی

من با ۳۳ میلیون رای، رییس‌جمهور خواهم شد!

با یكCD سرنوشت انتخابات عوض می‌شود

خبرگزاری فارس نوشت: عوامل جریان انحرافی در جلسات خود اعلام کردند ما یک سی دی قرمز داریم که در آن ناگفته‌ها و افشاگری‌های فراوانی موجود است؛ اگر این سی دی پخش شود سرنوشت انتخابات عوض می‌شود.

در همین حال با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ ۴۸ ساعت قبل از رای گیری تایید و با ۳۳ میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم!/بهارنیوز


ویدیو مرتبط :
گلی که سرنوشت بازی را عوض کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گارسیا: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌كرد



 

 

گارسیا: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌كرد

 

سرمربی تیم فوتبال لوانته اسپانیا مدعی شد پنالتی سالمی که از دید داور بازی برابر بارسلونا پنهان مانده می توانست سرنوشت این دیدار را عوض کند.

به نقل از مارکا اسپانیا، لوئیس گارسیا سرمربی عصبانی و دلخور لوانته پس از شکست دو بر یک تیمش برابر صدرنشین لالیگا گفت: پنالتی گرفته نشده سرنوشت بازی را عوض می‌کرد و داور این دیدار با اینکه در موقعیت خوبی ایستاده بود در کمال شگفتی هیچ واکنشی به خطای واضح آبیدال نشان نداد.

وی تصریح کرد: داور دیدار به طور کامل تحت تاثیر نیوکمپ بود و هر بار که هواداران به خاطر یکی از صحنه‌های بازی سر و صدا می‌کردند آنها را نگاه می کرد و لبخند می‌زد.

گارسیا با اشاره به بیانیه صریح کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا گفت: از اینکه این اشتباه پذیرفته شده خوشحالم و از این نظر باید به صراحت کمیت داوران احترام گذاشت اما این مسئله چه سودی برای ما دارد وقتی می‌توانستیم در نیوکمپ به پیروزی برسیم یا لااقل به تساوی راضی باشیم.