اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با همسر سابقم در پارک نشسته بودیم که او را با کارد کشتم


مرد جنایتکار که همسر سابقش را در یکی از بوستانهای تهران با ضربه های کارد از پا در آورده بود، با تایید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: مرد جنایتکار که همسر سابقش را در یکی از بوستانهای تهران با ضربه های کارد از پا در آورده بود، با تایید حکم اعدامش در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

غروب نهم آذر مردم حاضر در یکی از بوستانهای جنوب غرب تهران مرد جوانی را دیدند که با لباسهای خون آلود سراسیمه فرار می کرد. پسر کوچولویی هم در بغلش بود که فریاد می زد، «مامانم را کشت، کمکم کنید»!

دقایقی بعد همزمان با فرار مرد جوان، شاهدان پس از کمی جست و جو پیکر خونین و بی جان زن جوانی را پشت درختچه ها یافته و پلیس را باخبر کردند.


ماموران کلانتری 119 مهرآباد جنوبی پس از حضور در محل حادثه و در نخستین تحقیقات دریافتند نرگس - 33 ساله - با ضربه های قمه از پا در آمده است. با اعلام موضوع به قاضی شاهنگیان - بازپرس کشیک ویژه قتل - تجسسهای ویژه جنایی در این باره آغاز شد و ساعتی بعد چنگیز - همسر 35 ساله قربانی جنایت - در یکی از خیابانهای اطراف محل زندگی اش دستگیر شد و بلافاصله به قتل اعتراف کرد.

 با اعتراف متهم مشخص شد او و مقتول چندی قبل به خاطر اختلافاتی که با هم داشتند از یکدیگر جدا شده بودند. روز حادثه هم نرگس پسرشان را به محل قرار آورده بود تا با پدرش دیدار کند.


با اعتراف متهم و بازسازی صحنه قتل از سوی او بازپرس شعبه دوم دادسرای جنائی پرونده را با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاد. در جلسه دادگاه که در شعبه 71 و به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد، اولیای دم خواستار قصاص داماد سابقشان شدند.

در ادامه متهم با حضور در جایگاه در تشریح ماجرا گفت: حدود 15 سال قبل با نرگس ازدواج کردم. اوایل زندگی خوبی داشتیم. من هم با کار در فرش فروشی پدرم درآمد متوسطی داشتم اما پس از تولد دختر و پسرمان، مشکلات زندگی مان هم بیشتر شد.

از آنجا که مواد مخدر مصرف می کردم، همسرم دائم اعتراض می کرد و بهانه می گرفت. بالاخره کار به جایی رسید که چند ماه قبل به دادگاه رفت و از هم جدا شدیم. روز حادثه با او تماس گرفتم و گفتم دلم برای پسرمان تنگ شده است بنابراین از او خواستم به یکی از بوستانهای نزدیک خانه بیاید.


حدود ساعت پنج بعد از ظهر بود که همسر سابقم همراه پسرمان رسید. وقتی او را دیدم، با خوشرویی و آرامش مشغول صحبت شدیم، اما وقتی احساس کردم تمایل به حرف زدن دارد، از او خواستم به قسمت خلوت تر پارک برویم.

بعد پسرمان مشغول بازی شد و خودمان هم روی نیمکت نشستیم. وقتی مطمئن شدم اعتمادش جلب شده، ناگهان با کاردی که همراه داشتم، او را زدم. همان موقع پسرم با شنیدن صدای فریادهای مادرش به طرف ما دوید، اما دیگر کنترلم دست خودم نبود و 6 ضربه دیگر هم زدم. سپس با عجله پسرم را بغل کرده و از آنجا گریختم.


قضات دادگاه پس از آخرین دفاع متهم وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند. با اعتراض متهم، پرونده برای بررسی حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات شعبه 29 دیوان حکم مجازات چنگیز را تائید کردند. پرونده این جنایت برای اجرای حکم اعدام به شعبه اجرای احکام دادسرای جنائی تهران فرستاده شده است.   


ویدیو مرتبط :
آناهیتا نعمتی: آنها حق نداشتند اسم همسر سابقم را بیاورن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم

خراسان : جوانی که دوست صمیمی خود را به دلیل رسیدن مقاصد شیطانی اش به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان تایباد دستگیر شد.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی در این رابطه گفت: چند روز قبل چوپانی از شهرستان باخرز در هنگام چرای گوسفندان به جسد جوانی برخورد کرد که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، وی موضوع را به عوامل انتظامی خبر داد.  پس از آن بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد واقع در ارتفاعات شهر باخرز مراجعه و مشاهده کردند که جسد متعلق به جوان 33 ساله ای است که آثار ضربات متعدد چاقو روی پیکر او نمایان است.

 

پس از مشاهده جسد توسط کارآگاهان پلیس جنایی و پزشکی قانونی در بررسی ها و معاینه جسد مجهول الهویه مشخص شد که 24 ساعت از مرگ این جوان می گذرد. بررسی کارآگاهان به منظور شناسایی هویت جسد ادامه یافت تا آن که روز شنبه برادر مقتول با مراجعه به تربت جام مفقود شدن برادرش را به پلیس خبر داد که بلافاصله تحقیقات پلیس ادامه یافت و مشخص شد جسد متعلق به فرد مفقود شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که مقتول به همراه همسرش برای شرکت در مراسم میهمانی دوستش از مشهد عازم تربت جام شده است اما پس از 3 ساعت حضور در منزل دوستش ناگهان مفقود شده است.

 

سرهنگ بیدمشکی اضافه کرد: تنها کسی که می توانست سرنخی از وضعیت فرد مفقود شده داشته باشد، همسر مقتول بود که رفتار مشکوکی داشت بنابراین کارآگاهان او را مورد بازجویی های فنی قرار دادند، تا این که سرانجام زن جوان در برابر ادله پلیس لب به اعتراف گشود و راز جنایت تلخی را فاش کرد و گفت: احتمالا همسرش توسط دوستش که اکنون تازه از سفر عربستان بازگشته، به قتل رسیده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان با اطلاع از این موضوع به سراغ میزبان که جوانی 23 ساله بود رفتند و او را بازجویی کردند. او ابتدا منکر هر جرمی شد ولی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: تازه از سفر عربستان آمده بودم و قرار بود از میهمانانم در مراسم میهمانی پذیرایی کنم ولی به خاطر نیات شیطانی دوستم را تا رسیدن میهمانان به بهانه گردش به ارتفاعات شهر باخرز بردم و در فرصتی مناسب او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

 

متهم به قتل همچنین از این که به دوستش خیانت کرده و او را به قتل رسانده است، ابراز پشیمانی کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد که همسر مقتول نیز در بازجویی های فنی از برخی روابط ناصحیح خود ابراز ندامت شدید کرد و گفت: کاش به همسرم وفادار می بودم و گرفتار این همه بدبختی و فلاکت نمی شدم./روزنامه خراسان