اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با نفوذترین شخصیت سال مجله «TIME»


خوانندگان تایم از بین ۱۰۰ چهره برتر این مجله آمریکایی، رئیس جمهوری روسیه را به عنوان متنفذترین شخصیت سال انتخاب کردند.

خبرگزاری مهر: نظرسنجی که توسط هفته نامه تایم انجام گرفته نشان می دهد «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه متنفذترین شخصیت در بین ۱۰۰ چهره با نفوذ و محبوب جهان است.

طبق نظرسنجی که این هفته نامه آمریکایی از خوانندگان خود انجام داده پوتین توانسته با کسب بیشترین آرا در صدر چهره های محبوب و با نفوذ جهان قرار گیرد. وی همچنین تنها سیاستمداری است که نامش در جمع ۵ چهره برتر این فهرست دیده می شود.

این در حالی است که شخصیت های پس از پوتین در این فهرست عمدتا هنرمندان و خوانندگان موسیقی پاپ هستند. هر چند انتخاب رئیس جمهوری روسیه در این فهرست ارتباطی به هنرمندان ندارد اما میزان محبوبیت وی تعجب مسئولان هفته نامه را نیز برانگیخته است.

طبق این گزارش سیاست های پوتین از جمله الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه که بزرگترین بحران در روابط مسکو و غرب پس از فروپاشی شوروی را موجب شده، بر خلاف انتظار برگزار کنندگان این نظرسنجی، نتوانسته بر میزان محبوبیت وی تاثیر بگذارد.

پوتین همچنین توانسته با این صدرنشینی، شخصیت های دیگری مانند دالایی لاما، پاپ و رئیس جمهوری آمریکا را پشت سر بگذارد. در این میان وضعیت اوباما چندان جالب نیست به طوری که نام وی حتی در بین ۱۰ نام نخست این جدول نیز دیده نمی شود.


ویدیو مرتبط :
ماد جدید بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time، شخصیت اصلی را به ماریو تبدیل م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شخصیت سال 2013 مجله تایم انتخاب شد+عکس



اخبار,اخبارجدید,پاپ فرانسیس


اخبار بین الملل - پاپ فرانسیس به عنوان شخصیت سال تایم معرفی شد

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان، به عنوان شخصیت سال 2013 مجله آمریکایی تایم انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، این مجله آمریکایی بنا به سنت خود از میان شخصیت‌های مطرح جهانی در زمینه‌های مختلف هر ساله یک نفر که بیشترین تاثیر را در عرصه‌های مختلف خبری داشته انتخاب و به عنوان شخصیت سال معرفی می‌کند.

امسال نیز لیستی از این افراد که تاثیرات مثبت یا منفی بسیاری در عرصه جهانی داشته‌اند به انتخاب سردبیران این مجله معرفی شدند و در نهایت 10 تن به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند که در میان آن‌ها «پاپ فرانسیس» رهبر کاتولیک‌های جهان، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه، «ادوارد اسنودن» افشاگر آژانس امنیت ملی آمریکا، «دکتر حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران، «جف بزوس» موسس سایت آمازون، «کیتلین سبلیوس» وزیر بهداشت و خدمات آمریکا و باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا قرار داشتند و در نهایت نام پاپ به عنوان شخصیت سال اعلام شد.

پیش از این ژنرال عبدالفتاح السیسی، عامل برکناری محمد مرسی از ریاست جمهوری مصر به عنوان برگزیده مخاطبان معرفی شده بود.

اخبار بین الملل - ایسنا