اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با كیفیت‌ ترین خودروهای داخلی را بشناسید


شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران آمار كیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریورماه را منتشر كرد.

خبرگزاری ایسنا: شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران آمار كیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریورماه را منتشر كرد.

 طبق این آمار، نیسان تیانا با 3.2 نمره منفی همچنان رتبه اول رده‌بندی كیفی خودروهای سواری داخلی را در اختیار دارد.

 رتبه دوم نیز در اختیار نیسان ماكسیما با 14.2 نمره منفی است. نیومزدا 3 نیز با 15 نمره منفی رتبه سوم رده‌بندی كیفی را در اختیار دارد.


اما سوزوكی گراندویتارا با 18.8 نمره منفی در جایگاه چهارم رده‌بندی كیفی خودروهای سواری داخلی قرار دارد.

رتبه پنجم نیز در اختیار مگان با 21 نمره منفی است. تندر 90 پارس خودرو و تندر 90 ایران خودرو هم مشتركا با 22.1 نمره منفی در رتبه ششم رده‌بندی قرار دارند.


رتبه هفتم رده‌بندی كیفی خودروهای سواری تولیدی در شهریورماه نیز در اختیار هیوندایی آوانته با 23.1 نمره منفی است.

ام.وی.ام 530 نیز با 60 نمره منفی در رتبه هشتم قرار دارد. لیفان 620 نیز با 60.8 نمره منفی رتبه نهم رده‌بندی كیفی را به خود اختصاص داده است.


اما رتبه دهم رده‌بندی نیز با 62.9 نمره منفی در اختیار پژو پارس خراسان است. پژو 405 خراسان نیز با 64.4 نمره منفی در رتبه یازدهم رده‌بندی كیفی خودروهای سواری داخلی قرار دارد. رتبه دوازدهم نیز با 65.4 نمره منفی در اختیار سمند است.

پژو 405 نیز با 66.8 نمره منفی در رتبه سیزدهم و تیبا با 73.8 نمره منفی در چهاردهم رده‌بندی قرار دارد.

 رتبه پانزدهم رده‌بندی كیفی نیز با 75 نمره منفی در اختیار ام.وی.ام x33 (تیگو) و رتبه شانزدهم با 95 نمره منفی در اختیار ام.وی.ام 110 است.


سایپا 131، 132 و 131 پارس خودرو نیز به ترتیب با 98.5، 104.4 و 104.7 نمره منفی رتبه‌های هفدهم تا نوزدهم رده‌بندی را در اختیار دارند.


ویدیو مرتبط :
با پول خودروهای داخلی چه خودروهای خارجی می توان خرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی را بشناسید



با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی

با کیفیت‌ترین خودروهای داخلی را بشناسید

تعداد 9 خودروی سواری تولیدی در شهریور ماه امسال در سطح کیفی خیلی خوب قرار داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، براساس جدیدترین آمار شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، خودروهای نیسان تیانا، نیومزدا 3، مگان، پارس تندر، تندر 90، لیفان X60، پژو پارس، سمند و پژو 405 تولیدی در شهریور ماه امسال کمتر از 65 نمره منفی داشته و در سطح کیفی خیلی خوب قرار دارند.

البته پنج خودروی نیسان تیانا، نیومزدا 3، مگان، پارس تندر و تندر 90 در رتبه A+ سطح کیفی خیلی خوب قرار دارند که بیانگر کیفیت حدودا سه برابری این خودروها نسبت به خودروهای دیگر قرار گرفته در این رده‌بندی (لیفان X60، پژو پارس، سمند و پژو 405) است.

میانگین نمره منفی خودروهای سواری تولیدی در شهریور ماه امسال 3.1 درصد بهبود یافته که تولید مجدد خودروی نیومزدا 3 از جمله دلایل آن است. /ایسنا