اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با جدایی تیموریان مخالفت شد


در این جلسه موضوع پیشنهاد یک باشگاه قطری به آندرانیک تیموریان مطرح شد که سرمربی، مدیرعامل و همه معاونین باشگاه مخالفت خود را با جدایی وی اعلام کردند.

سایت گل: هاشم ساعدی در مورد آخرین وضعیت آندرانیک تیموریان، در مصاحبه با سایت باشگاه استقلال گفت: تیموریان از بازیکنان بسیار با ارزش استقلال و تیم‌ ملی ایران است که همواره در بازی‌های تیم‌ملی‌ و استقلال به عنوان یک بازیکن موثر به میدان رفته است.

وی افزود: گفته می‌شود یک تیم قطری علاقه‌مند به جذب آندرانیک تیموریان است و ما می‌دانیم سطح فوتبال این بازیکن از قطر بالاتر است و طبیعی است که با توجه به توان فنی بالا و قدرت بدنی مناسب، بسیاری از تیم‌ها علاقه‌مند به خدمت‌ گرفتن این بازیکن باشند.

سخنگوی باشگاه استقلال تاکید کرد: بر همین اساس موضوع جدایی این بازیکن در جلسه شورای معاونین باشگاه استقلال مطرح شد که مدیرعامل و سرمربی و کلیه معاونین مخالفت خود را با جدایی این بازیکن اعلام کردند. لذا قرار بر این شد جلسه‌ای بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با آندرانیک تیموریان برگزار شود و در این خصوص تصمیم‌گیری صورت پذیرد.

وی در ادامه اعلام کرد: نکته دیگر مطرح شده در این جلسه در خصوص محرومیت آندرانیک تیموریان بود. می‌دانیم این بازیکن یک فوتبالیست فنی، فیزیکی و محکم است که در تیم‌ ملی و استقلال همواره همین‌طور فوتبال بازی می‌کند و در همه جای زمین هم حضور دارد. بازیکنان فوتبال او را دوست دارند.

ساعدی همچنین گفت: از اتفاقات ناخواسته که در برخورد آندو با عشوری صورت گرفت متاسف شدیم‌، اما این حرکت به هیچ‌وجه تعمدی نبود و در مسابقه فوتبال از این نوع برخوردها همیشه پیش می‌آید. خود عشوری هم یک بازیکن فیزیکی است که در طول بازی‌ با ما  و در جریان بازی چندین برخورد با بازیکنان استقلال داشت. علی‌رغم اینکه آن اتفاقات ناخواسته و سیر طبیعی بازی بود،‌ اما ما از عشوری عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم اینگونه اتفاقات در فوتبال ما تکرار نشود.


ویدیو مرتبط :
آندو تیموریان مربی تیم ملی فوتبال و موسس آکادمی آندرانیک تیموریان امیدوار به جام ملت های آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال



 

 

مخالفت فتح‌الله‌زاده با جدایی پورحیدری از استقلال

 

سرپرست باشگاه استقلال مخالف جدایی سرپرست این تیم و پیوستن به تیم دسته اولی همیاری اراک است.

خبر توافق منصور پورحیدری با باشگاه همیاری اراک و حضور سرپرست استقلال در این تیم لیگ دسته اولی درحالی مطرح شده که علی فتح الله زاده مخالف این انتقال و مذاکره است.

فتح الله زاده گفت: مخالف جدایی پورحیدری از استقلال هستم.

وی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال با AFC مذاکراتی داشته تا نام شخص دیگری را به عنوان سرپرست برای لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند، گفت: چنین چیزی صحت ندارد و باشگاه استقلال به هیچ وجه برای تغییر نام سرپرست با AFC نامه نگاری نکرده است.