اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با این گوشی می شود سیگار کشید +عکس


این دستگاه یک تلفن هوشمند 499 دلاری است که ژوپیتر نام دارد و مجهز به نوعی بخارساز داخلی است که به شما امکان می دهد همزمان با برقراری تماس های صوتی، از دود و دمتان هم دور نمانید

وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: این روزها یافتن نوآوری های قابل توجه در بازار تلفن های هوشمند بسیار دشوار است. نمایشگر ثانویه، دوربین دوم، صفحه نمایش های انعطاف پذیر و مقاوم در برابر خش، همگی از ابداعاتی هستند که شرکت ها برای جذب هر چه بیشتر کاربران به سمت محصولاتشان ارائه می کنند.

اما نابغه های شرکتی به نام  Vaporcade اخیرا با هم متحد شده اند تا دو تکنولوژی پیشتر نامرتبط به یکدیگر را در قالب دستگاهی واحد به کاربرانشان عرضه کنند. این دستگاه یک تلفن هوشمند 499 دلاری است که ژوپیتر نام دارد و مجهز به نوعی بخارساز داخلی است که به شما امکان می دهد همزمان با برقراری تماس های صوتی، از دود و دمتان هم دور نمانید

شرکت سازنده این اسمارت فون در وبسایت خود اشاره ای مستقیم به تاریخچه درخشانش داشته و مدعی گردیده که با هربرت گیلبرت همکاری دارد؛ همان فردی که در سال 1965 میلادی نخستین سیگار الکتریکی دنیا را ابداع کرد و پتنت آن را به نام خود ثبت نمود.

با ژوپیتر آشنا شوید؛ تلفن هوشمندی که جای سیگار را برای شما می گیرد

در این سایت همچنین نام سیموس بلکلی به عنوان یکی از بنیانگذارانش ذکر گردیده که نامش با بازی های ویدئویی قدیمی نظیر Ultima Underworld و System Shock و در نهایت تولید کنسول بازی اکس بازی عجین شده است.

برای آنکه درک بهتری از عملکرد ژوپیتر داشته باشیم شاید بهتر آن باشد که نگاهی گذرا بر گفته های تیم سازنده اش بیاندازیم. جان کامرون مخترع، سیموس بلکلی دانشمند، پل راک کارآفرین و پیشگام حفاظت از حقوق معنوی یعنی دین بکر افرادی هستند که در راه اندازی شرکت سازنده این محصول مشارکت کرده اند.

ماموریت آنها این است که با ایجاد جامعه ای با محوریت فناوری، قهوه، سلامت و همه چیزهای دودزا، بازار را دستخوش تغییراتی نمایند. هدف نهایی اما، آنطور که در سایت این شرکت آمده این است که با تغییر عادات انسان ها و جایگزین کردن محصولات تنباکویی سنتی، جان میلیون ها انسان را نجات دهند.

البته این را هم باید یادآور شویم که Vaporcade بخشی از یک شرکت بزرگ تر به نام سازمان سلامت انسان (Human Health Organization) یا H2O است که Vapebot (ربات طراحی شده برای تست ایمنی سیگارهای الکتریکی) و سیگارهای الکتریکی NeUll (که برای استفاده در زندان ها طراحی شدند) را در کارنامه خود دارد.

اما باز گردیم به سراغ Vaporcade؛ این شرکت پیشتر سیگارهای الکتریکی و قهوه های بهینه سازی شده برای تکمیل کردن رایحه این سیگارها را تولید کرده و حالا هم موبایلی را ساخته که می توانید برای دود کردن نوشیدنی ها، داروها و مواد مخدر دیگر از آن بهره گرفت.

با ژوپیتر آشنا شوید؛ تلفن هوشمندی که جای سیگار را برای شما می گیرد

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد ژوپیتر در دست نیست اما سایت شرکت مورد بحث قیمت 499 دلاری را برای آن تعیین کرده و اعلام نموده که این موبایل از شبکه 4G LTE پشتیبانی می کند.

سیستم عامل این تلفن هوشمند هنوز هم مشخص نیست؛ ممکن است اندروید باشد یا هر سیستم عامل شبه اندرویدی دیگر که براساس داینامیک مایعات طراحی شده باشد.

شاید این موبایل یک چیپست بی نهایت سریع داشته باشد و شاید هم توان پردازشی اش را از نیکوتین مایع می گیرد! در هر صورت، ژوپیتر یک تلفن هوشمند اندرویدی است که یک سیگار الکتریکی را در راس خود دارد. البته این را هم باید یادآور شد که طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول هنوز هم مجوز سازمان FCC را دریافت نکرده و امکان خرید آن در ایالات متحده آمریکا فعلا وجود ندارد.

در حال حاضر هرچیزی در مورد این محصول بیشتر شبیه به یک شوخی به نظر می آید که با هدف جلب توجه خبرنگاران انجام شده و شرکت سازنده هم از دادن نسخه تستی این موبایل به خبرنگاران خودداری کرده است و صرفا به انتشار رندرهایی از آن اکتفا نموده.

همین گمانه زنی های مطرح شده از سوی برخی منابع خبری Vaporcade بر آن داشت تا ویدئویی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نماید و عملکرد دستگاه ابداعیش را در واقعیت نیز نشان دهد.


ویدیو مرتبط :
شما سیگار می کشید یا سیگار شما را می کشد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آیا ستایش در برزیل سیگار کشید؟/ عکس



اخبار فرهنگی -آیا ستایش در برزیل سیگار کشید؟ / عکس

حضور هنرمندان در برزیل با عکس العملهای بعضا تندی در نشریات و رسانه های ایرانی مواجه شده بود.

حضور هنرمندان در برزیل با عکس العملهای بعضا تندی در نشریات و رسانه های ایرانی مواجه شده بود. عکسهای زیر بعد از بازی ایران - بوسنی در خیابان منتهی به استادیوم شهر سالوادور گرفته شده است که نشان از سیگار کشیدن برخی هنرمندان می دهد. ممکن است این عکس فوتوشاپ باشند یا اینکه سیگار کشیدن دوستان هنرمند بخاطر ناراحتی از شکست تلخ مقابل بوسنی بوده.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آیا  ستایش در برزیل سیگار کشید

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,آیا  ستایش در برزیل سیگار کشید

 

 اخبار فرهنگی - روز نو