اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با این قاب گوشی 25 ساعت مکالمه کنید


اپل قاب تازه‌ای برای گوشی‌های هوشمند خود طراحی کرده که با استفاده از آن در آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌توان تا ۲۵ ساعت مکالمه مداوم داشت.

خبرگزای فارس: اپل قاب تازه‌ای برای گوشی های هوشمند خود طراحی کرده که با استفاده از آن در آیفون ۶ و ۶ پلاس می‌توان تا ۲۵ ساعت مکالمه مداوم داشت.

قاب جدید که ۹۹ دلار قیمت دارد Smart Battery Case نام گرفته و از سیلیکون ساخته شده است. قاب مذکور در دو رنگ سفید و خاکستری طراحی شده و با استفاده از آن می‌توان ۱۸ ساعت به طور مداوم از اینترنت پرسرعت استفاده کرد و ۲۰ ساعت موسیقی و ویدئو را هم به طور دائم تماشا یا گوش کرد.

با این قاب گوشی 25 ساعت مکالمه کنید

با ابداع این قاب اپل به یکی از نگرانی‌های دائم کاربران آیفون پاسخ گفته که همیشه از شارژ پایین باتری‌های این تلفن همراه نارضایتی داشته‌اند.

برای شارژ این قاب باید از همان کابل‌های عرضه شده همراه آیفون استفاده کرد و نیازی به خرید ابزار اضافی نیست. البته اپل قول داده مدل‌های جدید آیفون را با باتری‌های قدرتمندتری عرضه کند.


ویدیو مرتبط :
قاب های خاص برای گوشی های خاص قاب موبایل های آیفون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جشن تولد پسر کوچک علی کریمی / علی کریمی روی قاب گوشی موبایل + عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

اخبار ورزشی - جشن تولد پسر کوچک علی کریمی ؛ عکس

بازیکن محبوب فوتبال ایران در روز تولد پسر کوچک ترش، تصویری از وی و برادرش را روی اینستاگرام گذاشته است و نوشته: «تولدت مبارک آقا هیرسا! عزیزم.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 

 --------------------------------

 

علی کریمی روی قاب گوشی موبایل ؛ عکس

حامد لک بارها نشان داده که عاشق واقعی علی کریمی است. او تصویری از قاب جدید گوشی خود را روی اینستاگرام گذاشته و نوشته: «مرسى از دوسته خوبم كه این قاب بسیار زیبارو واسه گوشیم طراحى كرد. مرسى كلى.»

 

اخبار,اخبار ورزشی ,علی کریمی

 اخبار ورزشی -جام نیوز