اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با این عمل جراحی شجریان یا بوچلی شوید!



اخبار,اخبار اجتماعی,درمان صدا

 

اخبار اجتماعی - با این عمل جراحی شجریان یا بوچلی شوید!

مراکز تخصصی درمان صدا به راه افتاده که سرویس‌های ویژه‌ای برای خوانندگان و قاریان و افراد عادی که مایل به بهبود صدای خود هستند ارائه می‌دهند و نوع خدمات تضمینی‌اش نیز به گونه‌ای است که شاید در آینده برخورداری از یک صدای زیبا چندان ملاک نباشد و هر شخصی توان به دست آوردنش را با صرف مبالغی داشته باشد!

آیا تصور می‌کنید بتوانید روزی چهچهه‌هایی چون اساتید برجسته موسیقی ایران بزنید و خیل هواداران صدای کم‌نظیرتان روز به روز در حال کثرت یافتن باشند؟ اگر تاکنون تنها دلخوش به اصلاح صدایتان با نرم افزار بودید، حال فرصت دارید تا با جراحی حنجره‌تان و پذیرش یک ریسک، تلاش کنید شبیه پاواروتی و بوچلی شوید!

به گزارش «تابناک»، برخورداری از حنجره منحصر به فرد عمدتاً به ژنتیک مرتبط است و بخش کمی از این صدا به تمرین و ممارست بازمی‌گردد و به همین دلیل به نسبت فعالان و نوازندگان موسیقی که با ممارست توانسته‌اند بر سازهای موسیقیایی تسلط یابند، تعداد بسیار اندکی موفق شده‌اند آوازهایی گیرا و ماندگار را اجرا و ثبت کنند و از میان این اندک چهره‌های دارای صدای مستعد و مناسب، عده بسیار کمتری به عنوان شاهکار در این عرصه قلمداد می‌شوند.

حنجره به مثابه یکی از پیچیده‌ترین سازها با محدودیت‌هایی همراه است و برخلاف دیگر سازها قابل کوک کردن یا تغییر ساختار نبوده و از این منظر هرچه بر تحریرها و دستگاه‌های آوازی مسلط نیز باشید، در نهایت در صورت عدم برخورداری از صدای مناسب نخواهید توانست به حداقل کیفیت آوازی نیز دست یابید؛ حداقلی که یک نوجوان دارای حنجره مستعد بدون این آموزش‌ها بروز می‌دهد و به سادگی برای هر شخص غیرمتخصصی این استعداد ذاتی نمایان می‌شود.

در سال‌های اخیر برای این چالش، راهکاری در نظر گرفته شده بود و با استفاده از نرم افزارهای پیچیده، صدای خوانندگان اصلاح گشته، بر تعداد اکتاوهای صدا افزوده شده و در نهایت چنان صدای ظریفی تحویل مخاطب داده می‌شود که حتی خود خواننده نیز توان تشخیص صدایش را ندارد! این فضا منجر به شکل گیری موجی از خوانندگان بالاخص خوانندگان پاپ شده که فاقد صدایی حداقلی هستند و به وسیله همین نرم افزارها به خواننده بدل شده و شهرت قابل توجهی نیز به دست آورده‌اند و البته برای درک سطح صدایشان کافی است به یکی از اجراهای زنده‌شان رفته باشید!

در واقع تاکنون این اجراهای زنده بودند که میزان تسلط و واقعیت صدای یک خواننده را پیش رو می‌آوردند اما شاید در آینده حتی کنسرت‌ها نیز چنین توانی را نداشته باشند، چرا که ظاهراً مراکز تخصصی درمان صدا به راه افتاده که سرویس‌های ویژه‌ای برای خوانندگان و قاریان و افراد عادی که مایل به بهبود صدای خود هستند ارائه می‌دهند و نوع خدمات تضمینی‌اش نیز به گونه‌ای است که شاید در آینده برخورداری از یک صدای زیبا چندان ملاک نباشد و هر شخصی توان به دست آوردنش را با صرف مبالغی داشته باشد!

حنجره انعطاف‌پذیرترین عضو بدن انسان است (plasyic organ) و بر مبنای اطلاعات این کلینیک‌های تخصصی، مکانوتراپی حنجره دانشی است که طی آن با روش‌های درمانی صرف فیزیکی (غیر دارویی و غیرشیمیایی) و با بهره گیری از ابزار مدرن و جدید نسبت به بالانس و تقویت عضلات و مفاصل حنجره اقدام می شود؛ درمان فیزیکی نیز چیزی به جز عمل جراحی نیست که با توجه به حساسیت حنجره، جزو عمل‌های ساده محسوب نمی‌شود، به خصوص آنکه قرار باشد دستاوردهای عجیب و پیچیده‌ای برای صاحبِ حنجره در پی داشته باشد.

درمان انواع گرفتگی صدا، تقویت حنجره و بهبود کیفیت صدا مبتنی بر بایومکانیک حنجره، درمان صدای زیر یا بم غیر طبیعی، درمان صدای تودماغی، افزایش کیفیت و بهبود رنگ صدا، عقب رفتن و تیره شدن رنگ صدا (ویژه صوت حرفه ای)، زیبایی صدا، افزایش قدرت و حجم صدا، افزایش انعطاف پذیری و کاهش نویز صدا، افزایش دانگ صدا، رفع اشکال درتحریر، افزایش طیف و رنج صدا، تغییر رنگ و زنگ صدا، سختی و سنگینی صدا حین اجرای اوج در قطعات، جلو آوردن صدا و شفاف کردن رنگ صدا، خارج کردن صدا از گلو و تقویت صدا و بهبود رزونانس صدا جزو خدماتی است که این کلینیک‌ها ارائه می‌دهند و عجیب و منحصر به فرد است!
اخبار اجتماعی - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
عمل جراحی بی سابقه سر در ایران+فیلم لحظه عمل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بعد از عمل جراحی پلاستیک دوست دارید شبیه کدام ستاره هالیوود شوید ؟



اخبار,خبر,هنر,اخبار ایران

 

 

راز زیبایی چیست ؟ برای بسیاری از افراد ، جواب این سئوال انجام یک جراحی پلاستیک خوب است .بنا به گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا ، متقاضیان انجام عملهای جراحی بینی ، چشم و جراحیهای زیبایی دیگر از سال ۲۰۱۰ تا به امروز حدود ۹ درصد افزایش یافته است.

بنا به گفته دکتر ریچارد فلمینگ و دکتر توبی مایر ، دو تن از جراحان مشهور و معتبر شهر لس آنجلس ، افرادی که به جراحان زیبایی مراجعه می کنند اغلب از پزشکان خود درخواست می کنند که عضوی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرد بعد از عمل شبیه شخصیت هالیوودی مورد نظر آنها شود. اما از نظر شما کدامیک از ستاره های هالیوودی در میان متقاضیان جراحی پلاستیک محبوبیت بیشتری دارند؟ ادامه این مطلب را بخوانید تا جواب این سئوال را بگیرید.

پرطرفدارترین مدل بینی در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

اغلب زنانی که برای جراحی بینی به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند از پزشک خود تقاضا می کنند که بینی آنها بعد از عمل شبیه بینی ناتالی پورتمن شود.بعد از ناتالی پورتمن بینی اما استون و نیکول کیدمن به ترتیب پر طرفدارترین بینی ها در بین متقاضیان جراحی بینی هستند .

پرطرفدارترین مدل بینی در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

بینی جود لاو اولین انتخاب مردانی است که قصد دارند بینی هایشان را عمل کنند . جاش دوهامل و بن افلک به ترتیب انتخابهای بعدی این متقاضیان هستند.

پرطرفدارترین مدل مو در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو

موهای تیلور سویفت پرطرفدارترین و محبوبترین مدل مو در میان زنان مراجعه کننده به این جراحان است. بعد از تیلور سویفت ، جنیفر انیستون و کیم کاردیشان از محبوبیت بسیار زیادی در میان این زنان برخوردارهستند.

پرطرفدارترین مدل مو در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک و کاشت مو

بیشتر مردان دلشان می خواهد موهایشان شبیه موهای جان هام شود .بعد از جان هام ، مدل موهای جورج کلونی و کریس پاین پرطرفدارترین مدلهای مو در میان متقاضیان هستند.

پرطرفدارترین مدل چشم در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر زنانی که برای تغییر مدل چشمشان به جراحان پلاستیک مراجعه می کنند دوست دارند چشمان آنها بعد از عمل شبیه چشمهای آنا هاتاوی شود.بعد از هاتاوی ،میلا کانیس و مگان فاکس محبوبترین چشمها را دارند.

پرطرفدارترین مدل چشم در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل چشمهای هیو جکمن ، بیشترین مدل درخواست شده از سوی متقاضیان مرد است و بعد از او جیک جلینهال و ایان سام هولدر محبوبترین چشمها را دارند.

پرطرفدارترین مدل لب در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل لبهای اسکارلت یوهانسون بیشترین مدل درخواست شده از سوی زنان متقاضی عمل جراحی زیبایی لب است و بعد ازمدل لبهای او آنجلینا جولی و کریستین آگویلرا بیشترین محبوبیت را در میان زنان متقاضی دارند.

پرطرفدارترین مدل لب در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

اکثر متقاضیان مرد معتقدند که اشتون کوچر بهترین مدل لب را دارد و بعد از او، مدل لبهای ویگو مورتنسن و براد پیت پرطرفدارترین و بیشترین مدل انتخاب شده توسط مرادن متقاضی جراحی لب هستند.

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

فک و چانه هال بری محبوبترین مدل در میان متقاضیان زن است و بعد از هال بری ، مدل فک و چانه کایرا نایتلی و جنیفر لوپز ، بیشترین مدلهای درخواست شده توسط این زنان است.

پرطرفدارترین مدل چانه و فک در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر مردان متقاضی ، دلشان می خواهد مدل چانه و فک آنها بعد از عمل شبیه جان هام شود و بعد از او ، مدل فک و چانه جانی دپ و رابرت پتینسون از محبوبیت بسیار زیادی در بین این مردها بر خوردار است.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین زنان متقاضی جراحی پلاستیک

بیشتر زنان متقاضی درخواست کرده اند که گونه هایشان شبیه گونه ژانویه جونز شود و بعد از او مدل گونه های جنیفر گارنر و بیانسه بیشترین مدل درخواست شده توسط زنان متقاضی بودند.

پرطرفدارترین مدل گونه در بین مردان متقاضی جراحی پلاستیک

مدل گونه های لئوناردو دی کاپریو محبوبترین مدل گونه در میان مردان متقاضی است و بعد ازاو، ویل اسمیت و جیمز فرانکو پر طرفدارترین گونه ها را دارند.... / پرتال آفتاب