اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

با این دوچرخه عجیب، پیاده‌روی کنید! +عکس



شاید دوچرخه سواری به علت دشواری رکاب زدن برای برخی از افراد سخت باشد. اما یک مخترع هلندی با اختراع عجیب و غریبش توانسته این موضوع را حل کند!

شاید دوچرخه سواری به علت دشواری رکاب زدن برای برخی از افراد سخت باشد. اما یک مخترع هلندی با اختراع عجیب و غریبش توانسته این موضوع را حل کند!
 آقای «بروین برگمستر» به تازگی دوچرخه الکتریکی اختراع کرده که از تلفیق دو دستگاه دوچرخه و تردمیل ساخته شده است. این مخترع ۵۱ ساله با این اختراع سعی داشت راهی برای سریع تر طی کردن مسافت ۱۲ کیلومتری برای محل کارش پیدا کند تا اینکه این ایده به ذهنش رسید و توانست با این «تردمیل- دوچرخه» در عرض ۳۰ دقیقه یعنی ۲۵ کیلومتر در ساعت این مسیر را طی کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,دوچرخه الکتریکی

 

برگمستر معتقد است اقوام مختلف با لباس های خاص شان ممکن است نتوانند به راحتی از دوچرخه های رکابی استفاده کنند. اما با این تردمیل- دوچرخه به راحتی می توانند فقط با راه رفتن به جای رکاب زدن چرخ های آن را به حرکت در بیاورند و مسافتهای زیادی را طی کنند.
این تردمیل دوچرخه ای دیگر حس درجا زدن و ساکن ماندن تردمیل را ندارد و می توان از طریق آن از یک پیاده روی دلچسب و با سرعت بالا لذت برد.

اخبار گوناگون - مجله مهر ، برترینها


ویدیو مرتبط :
با این دوچرخه عجیب، پیاده روی کنید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دوچرخه برای پیاده روی کردن! +عکس



اخبار گوناگون - دوچرخه برای پیاده روی کردن! +عکس

مخترعین ژاپنی دوچرخه ای ساخته اند که WBC نام دارد و به دوچرخه پیاده روی شهرت یافته است. این دوچرخه صندلی ندارد و ورزشکار باید روی آن سرپا باشند تا حس پیاده روی کاملا منتقل شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ورزش و تندرستی امری است که همیشه و در همه جوامع بسیار مهم هستند. پیاده روی به عنوان مادر ورزش ها شناخته می شود و برای داشتن بدنی سالم یک کمک به شمار می آید. عده ای زمان برای پیاده روی ندارند به همین دلیل از تردمیل و دیگر دستگاه استفاده می کنند که از نظر پزشکی تایید شده نیستند.

مخترعین ژاپنی دوچرخه ای ساخته اند که WBC نام دارد و به دوچرخه پیاده روی شهرت یافته است. این دوچرخه صندلی ندارد و ورزشکار باید روی آن سرپا باشند تا حس پیاده روی کاملا منتقل شود. با هر قدم برداشتن بر روی پدال های دوچرخه، سه چرخ آن حرکت می کند و شما در حال پیاده روی دوچرخه سواری نیز می کنید.

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوچرخه برای پیاده روی کردن


"کاتایاما کوگو" طراح این دوچرخه  در مورد خصوصیات آن می گوید، این دوچرخه 1.2 متر طول و وزنی معادل با 36 کیلوگرم دارد. بر روی این دستگاه یک موتور الکتریکی نیز تعبیه شده است تا در زمان نیاز به کمک ورزشکار بیاید.

این دوچرخه با هر بار شارژگیری می تواند مسافت 20 کیلومتری را با سرعت 24 کیلومتر بر ساعت طی کند و این تنها بخش موتوری دستگاه است. مسافت بیشتری را نیز می تون با پدال زدن و پیاده روی طی کرد. 

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوچرخه برای پیاده روی کردن

 

اخبار ,اخبار گوناگون ,دوچرخه برای پیاده روی کردن

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران