اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باید همسر و خودم را هم می‌کشتم



باید همسر و خودم را هم می‌کشتم

مردی که متهم است با همدستی همسرش شوهرخواهر خود را به قتل رسانده‌ در جلسه محاکمه این اتهام را رد کرد و مقتول را سزاوار مرگ دانست.

به گزارش شرق، این زن و شوهر متهم هستند مردی به نام علی را به خانه کشانده و او را با ضربات چکش و چاقو به قتل رسانده‌اند. علی عطار، نماینده دادستان در ابتدای جلسه محاکمه در برابر قضات شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و در توضیح کیفرخواست گفت: نرگس و عباس یک سال قبل شوهر خواهر عباس را به قتل رساندند. آن‌طور که متهمان مدعی هستند مقتول که احمد نام داشت قصد داشت به نرگس تعرض کند البته متهمان برای این ادعا هیچ مدرکی ارایه نداده‌اند. بنابراین با توجه به مدارک و مستندات موجود درخواست دارم برای هر دو متهم به اتهام مشارکت در قتل حکم قانونی صادر شود.

در ادامه دو فرزند ارشد مقتول در جایگاه حاضر شدند و برای متهمان درخواست قصاص کردند. سپس رییس دادگاه اعلام کرد، برای دو فرزند صغیر مقتول فعلا از سوی رییس قوه‌قضاییه درخواستی عنوان نشده‌ و وی درخواستش را به بعد از صدور حکم موکول کرده‌ است. در ادامه دختر مقتول به هیات قضات گفت: دایی و زن‌دایی‌ام روز حادثه بیشتر از 15بار به تلفن همراه پدرم زنگ زدند و او را به خانه‌شان کشاندند آنها برای قتل پدرم نقشه کشیدند و حالا به او تهمت می‌زنند، من درخواست قصاص هر دوی آنها را دارم.

سپس عباس متهم ردیف اول در جایگاه حاضر شد. متهم گفت: اتهام قتل را قبول ندارم. احمد شوهرخواهرم بود. قرار نبود که آن روز به خانه ما بیاید. من تازه از زندان آزاد شده‌بودم و بچه‌هایم هم خانه نبودند فقط پسرم که تازه به‌دنیا آمده، ‌بود. در منزل بودم همسرم از من خواست از بچه مراقبت کنم تا به حمام برود، مریض بودم و حال خوبی نداشتم.

پایم شکسته بود و بیماری قلبی هم داشتم. کنار پسرم دراز کشیدم و خوابم برد یک‌دفعه با صدای فریادهای همسرم بیدار شدم. حمام خانه ما در حیاط بود. به سختی به سمت حمام رفتم در بسته بود و احمد و نرگس در حمام بودند. در را به سختی باز کردم احمد با چاقو به دستم ضربه زد و بعد که در باز شد ضربه‌ای به سرم زد و بیهوش شدم و سپس همسرم موضوع را به کلانتری خبر داد. من با چکش یا هر چیز دیگری به احمد ضربه نزدم.

در این هنگام قاضی بخشی از گفته‌های این مرد در دادسرا را خواند و گفت: در دادسرا گفته‌ای احمد با همسرت رابطه داشت و تو از مدتی قبل به این رابطه شک و در این‌باره از همسرت سوال کرده‌ بودی همسرت هم این رابطه را قبول کرده و بعد مدعی شده توبه کرده ‌است. حتی گفته‌ای چون تو در زندان بودی همسرت احساس تنهایی کرده و این رابطه را برقرار کرده است. بعد توضیح داده‌ای همسرت با چاقو و تو با چکش به سر مقتول ضربه زدید حالا چطور این حرف‌ها را انکار می‌کنی.

متهم گفت: من در دادسرا به بازپرس توضیحاتی دادم اما این چیزهایی که می‌گویید را به درستی به یاد ندارم واقعیت همان چیزی است که حالا گفتم من اصلا به شوهرخواهرم ضربه‌ای نزدم و همسرم او را زد.

در این هنگام نماینده دادستان گفت: در صحنه قتل فرغونی بود که روی آن قطرات خون پیدا شده و این نشان می‌دهد مقتول در حیاط کشته و با فرغون به حمام منتقل شده ‌است همچنین قطرات خون در جاهای دیگری از حیاط نیز وجود داشت. بنابراین مقتول قصد فرار داشت و او را در حیاط به قتل رساندند.

سپس متهم گفت: من نمی‌دانم خون داخل فرغون برای چه بود اما فکر می‌کنم هم باید احمد را می‌کشتم و هم همسرم را بعد هم خودکشی می‌کردم اما نتوانستم این کار را بکنم و این اشتباهم بود.

متهم سپس از همسرش خواست تا واقعیت را توضیح دهد و گفت دیگر توان ایستادن و حرف زدن ندارد. سپس نرگس در جایگاه حاضر شد. او گفت مقتول قصد داشت به او تعرض کند. این زن گفت: من در حمام بودم او وارد شد و من با او درگیر شدم.

متهم سپس در مورد اینکه قبلا هم با مقتول رابطه داشت توضیحاتی داد. قاضی همتیار، رییس دادگاه ادامه رسیدگی به پرونده را غیرعلنی اعلام کرد و جلسه محاکمه ادامه یافت. بعد از پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند./شرق

 


ویدیو مرتبط :
هر 5 نفر حریف رو خودم کشتم!!!!CS GO

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

قاتلی که با همسر مقتول ارتباط داشت: دوستم را در کوه کشتم

خراسان : جوانی که دوست صمیمی خود را به دلیل رسیدن مقاصد شیطانی اش به قتل رسانده بود، توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان تایباد دستگیر شد.

 

سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی در این رابطه گفت: چند روز قبل چوپانی از شهرستان باخرز در هنگام چرای گوسفندان به جسد جوانی برخورد کرد که به طرز فجیعی به قتل رسیده بود، وی موضوع را به عوامل انتظامی خبر داد.  پس از آن بلافاصله ماموران انتظامی به محل کشف جسد واقع در ارتفاعات شهر باخرز مراجعه و مشاهده کردند که جسد متعلق به جوان 33 ساله ای است که آثار ضربات متعدد چاقو روی پیکر او نمایان است.

 

پس از مشاهده جسد توسط کارآگاهان پلیس جنایی و پزشکی قانونی در بررسی ها و معاینه جسد مجهول الهویه مشخص شد که 24 ساعت از مرگ این جوان می گذرد. بررسی کارآگاهان به منظور شناسایی هویت جسد ادامه یافت تا آن که روز شنبه برادر مقتول با مراجعه به تربت جام مفقود شدن برادرش را به پلیس خبر داد که بلافاصله تحقیقات پلیس ادامه یافت و مشخص شد جسد متعلق به فرد مفقود شده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که مقتول به همراه همسرش برای شرکت در مراسم میهمانی دوستش از مشهد عازم تربت جام شده است اما پس از 3 ساعت حضور در منزل دوستش ناگهان مفقود شده است.

 

سرهنگ بیدمشکی اضافه کرد: تنها کسی که می توانست سرنخی از وضعیت فرد مفقود شده داشته باشد، همسر مقتول بود که رفتار مشکوکی داشت بنابراین کارآگاهان او را مورد بازجویی های فنی قرار دادند، تا این که سرانجام زن جوان در برابر ادله پلیس لب به اعتراف گشود و راز جنایت تلخی را فاش کرد و گفت: احتمالا همسرش توسط دوستش که اکنون تازه از سفر عربستان بازگشته، به قتل رسیده است.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان با اطلاع از این موضوع به سراغ میزبان که جوانی 23 ساله بود رفتند و او را بازجویی کردند. او ابتدا منکر هر جرمی شد ولی سرانجام لب به اعتراف گشود و گفت: تازه از سفر عربستان آمده بودم و قرار بود از میهمانانم در مراسم میهمانی پذیرایی کنم ولی به خاطر نیات شیطانی دوستم را تا رسیدن میهمانان به بهانه گردش به ارتفاعات شهر باخرز بردم و در فرصتی مناسب او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.

 

متهم به قتل همچنین از این که به دوستش خیانت کرده و او را به قتل رسانده است، ابراز پشیمانی کرد.

 

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنین اضافه کرد که همسر مقتول نیز در بازجویی های فنی از برخی روابط ناصحیح خود ابراز ندامت شدید کرد و گفت: کاش به همسرم وفادار می بودم و گرفتار این همه بدبختی و فلاکت نمی شدم./روزنامه خراسان