اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«بان‌ کی‌ مون» اگر لیاقت دارد گوانتانامو را ببندد


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات مداخله جویانه اخیر دبیر کل سازمان ملل دخالت آشکار در امور داخلی ایران است گفت: بان کی مون اگر لیاقت دارد زندان گوانتامو را ببندد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه اظهارات مداخله جویانه اخیر دبیر کل سازمان ملل دخالت آشکار در امور داخلی ایران است گفت: بان کی مون اگر لیاقت دارد زندان گوانتامو را ببندد.

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به گزارش اخیر بان کی مون در مورد وضعیت حقوق بشر در ایران گفت: دبیر کل سازمان ملل پس از آنکه دعوتنامه اجلاس ژنو 2 را به ایران فرستاده و سپس به دستور آمریکا آنرا پس گرفت نشان داد مجری دستور آمریکاست.  
 
وی با بیان اینکه گزارش اخیر آماده بان‌ کی مون نیز از همین جنس است، اظهار داشت: دبیر کل سازمان ملل به عنوان فردی که باید کاملا مستقل باشد، باید الفبای عدم دخالت در کشورها را بداند تا چنین اظهاراتی ارائه نشود.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: اظهارات دبیر کل سازمان ملل دخالت آشکار در امور جمهوری اسلامی ایران است و موضوع سران فتنه هیچ ربطی به بان کی مون ندارد.  

بروجردی افزود: موضوع سران فتنه هیچ ربطی به بان کی مون و سایر کشورها ندارد چرا که یک مسئله داخلی است.  
 
نماینده مردم بروجرد در پایان تاکید کرد: بان کی مون اگر لیاقت دارد زندان گوانتانامو را ببندد.  
 
اضافه می‌شود؛ بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد در گزارشی مداخله جویانه خواستار آزادی فتنه‌گران شده است.


ویدیو مرتبط :
دیدار بان کی مون با آرمیتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیغام بان کی مون به سران اسرائیل در مورد ایران



 

 

بان کی مون , اسرائیل , برنامه ی هسته ای

 

بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به اسرائیل گفته است که وضعیت پیش امده بر سر برنامه هسته ای ایران باید به صورت صلح امیز حل شود.

به نقل از آسوشیتدپرس، بان کی مون در زمانی که نگرانی ها به دلیل احتمال اسرائیل به ایران افزایش یافته بود، این پیغام را به سران رژیم صهیونیستی داد.

بان در کنفرانسی خبری مشترک با نتانیاهو گفت: از ایرانیان می خواهم که صلح امیز بودن برنامه ی هسته ای خود را ثابت کنند.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص نگرانی ها در مورد حمله اسرائیل به ایران گفت: حل اینگونه مسائل، تنها از راه صلح امیز انجام می شود

گفتنی است، ماموران سازمان ملل در روز چهارشنبه اعلام کردند که سفر خوبی داشته اند و به زودی به تهران بازمی گردند.../انتخاب