اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باند «چنگیز» دستگیر شد؛ دو زن و چهار مرد/ اتهام؛ توزیع مواد مخدر در فرحزاد و ملاصدرا



رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از دستگیری باند موسوم به «چنگیز» در عملیات شب گذشته پلیس پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند مسئولیت تهیه و توزیع مواد مخدر در مناطق مختلف تهران از جمله فرحزاد و ملاصدرا را بر عهده داشتند.

سردار علی مویدی با اشاره به عملیات بزرگ شب گذشته پلیس پایتخت در دستگیری اعضای یک باند بزرگ توزیع مواد مخدر در تهران بزرگ اظهار داشت: به دنبال اقدامات گسترده پلیس پایتخت در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، شب گذشته ماموران پلیس پایتخت اقدام به دستگیری یک باند بزرگ خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر تحت عنوان باند «چنگیز» کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا افزود: 6 عضو دستگیر شده این باند خانوادگی مسئولیت تامین مواد مخدر در مناطق فرحزاد و ملاصدرا را داشتند که در عملیات هماهنگ پلیس پایتخت 2 زن و 4 مرد از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی با تقدیر از اقدام پلیس تهران بزرگ در دستگیری این باند گفت: عملیات شب گذشته پلیس، پس از مدت‌ها کار اطلاعاتی انجام شد و خوشبختانه تمام اعضای این باند که متشکل از اعضای دو خانواده بودند، دستگیر شدند.

مویدی خاطرنشان کرد: در جریان دستگیری اعضای این باند، دو قبضه سلاح و بیش از 10 کیلوگرم هروئین، کشف و ضبط شد و «چنگیز» سرکرده این باند به همراه 5 نفر دیگر دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


 اخبار  حوادث  - خبر  انلاین


ویدیو مرتبط :
دستگیری باند توزیع مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی



اخبار,اخبار حوادث ,فروش مواد مخدر

 

اخبار حوادث - "ناتالی" با زن آرایشگر دستگیر شد/فروش مواد مخدر در خانه مجردی

ناتالی مرد بی رحم خیابان جیحون صبح روز گذشته در هنگام خروج از خانه مجردی اش با دختری به نام مرجان دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی دریافت اخبار و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل اوباش در محله خیابان جیحون به سرکردگی فردی بهویت "ناتالی" با سلاح سرد از اهالی و رهگذران زورگیری و اقدام به خرید و فروش مواد مخدر از نوع شیشه مینماید پرونده ایی در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
 
به محض تشکیل پرونده تحقیقات جامع ماموران آغاز و در ادامه ماموران بارصدهای  اطلاعاتی و عملیات تعقیب و مراقبت پلیسی درخصوص حوزه و زمان فعالیت متهم و همدستانش نهایتا طی چندین ساعت مراقبت پلیسی منزل مجردی متهم در خیابان استاد معین شناسایی و مشخص شد وی با همدستی خانمی آرایشگر به هویت مرجان در خیابان مالک اشتر در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته و با شرارت و زورگیری موجبات نارضایتی اهالی را فراهم نموده‌اند.
 
در نهایت صبح روز گذشته ساعت 9 اکیپی از عوامل عملیاتی پایگاه هشتم این پلیس با اخذ دستور کتبی از معاون محترم دادستان و سرپرست دادسرای شهید مقدس اوین متهم را با هویت اصلی "ناصر" معروف به "ناتالی" به همراه خانم مرجان در هنگام خروج از منزل مجردی با یکدستگاه خودرو پراید دستگیر کردند.
 
در بازرسی از خودرو در صندوق عقب یک قبضه چماق کشف و در ادامه از منزل وی با رعایت موازین شرعی و قانونی مورد بازرسی واقع که تعداد 52 عدد پایپ مقدار حدودا 9گرم مواد مخدر ازنوع شیشه مقدار حدودا 14گرم هرویین یک قبضه شبه کلت تعداد 50 عدد لفافه برای فروش مواد مخدر ازمنزل وی کشف وضبط گردید.
 
سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: متهمان ضمن انتقال به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ضمن تشکیل پرونده به مقام قضایی ارجاع شدند. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران