اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد



 باند شیطان پرستی ,همجنس بازی

باند بزرگ شیطان پرستی در کرمانشاه متلاشی شد

یک شبکه چند ده نفری همجنس بازی و شیطان پرستی در شهر کرمانشاه متلاشی شد.

 یک باند همجنس بازی و شیطان پرستی متشکل از چند ده نفر به همراه چند تبعه خارجی از کشورهای عراق و بعضی از کشورهای منطقه پس از مراقبت و تحت نظر بودن چند ماهه توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و متلاشی شدند.

بر اساس این گزارش این گروه که به بهانه برگزاری جشن تولد در یکی از تالارهای شهر به رقاصی و ... مشغول بودند، دستگیر و به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

در این گروه مسائلی مثل ترویج نمادهای شیطان پرستی، مورد ازدواج همجنسگرایان و ... انجام می شد و در حال انجام اقداماتی برای گسترش فعالیت های خود بودند.

گفتنی است برخی جریانات خارجی با اعزام افرادی از گروه های شیطان پرستی و همجنس گرایی به کشور از مدتها پیش در صدد ترویج فساد در داخل کشور هستند./مهر


ویدیو مرتبط :
باند بزرگ ضرب و توزیع سکه های تقلبی توسط مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ شناسایی و متلاشی شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باند بزرگ سرقت متلاشی شد



باند بزرگ سرقت متلاشی شد

 23 عضو باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار كه به صورت گسترده در تهران از خودروها سرقت می‌كردند روز گذشته در چند عملیات همزمان از سوی پلیس آگاهی تهران دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به پرونده این باند بزرگ سرقت در پی شكایت‌های مالباختگان در شعبه اول دادیاری دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

با بررسی این شكایت‌ها اعضای یك باند بزرگ سرقت با پرسه زدن در محله‌های خلوت تهران و شناسایی خودروهایی كه تجهیزات ایمنی ندارند، با تخریب قفل در یا شكستن شیشه اموال مردم را سرقت می‌كردند.

با دستور قضایی از سوی دادیار جنایی پرونده برای پیگیری و تحقیقات به اداره 20 پلیس آگاهی تهران ارسال شد.

در ادامه تیم‌های عملیات با تحقیقات میدانی و كنترل مجرمان سابقه‌داری كه پیش از این به اتهام سرقت از داخل خودروها دستگیر و زندانی شده بودند، ردپای یكی از دزدهای سابقه‌دار به نام یاسر در این سرقت‌ها شناسایی شد.

با شناسایی متهم و تحت‌نظر قرار گرفتن وی معلوم شد این متهم پس از آزادی از زندان یك باند بزرگ سرقت تشكیل داده و سارقان در ساعات پایانی شب یا اوایل بامداد به صورت گروهی در محله‌های تهران خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی را شناسایی و اموال آنها را سرقت می‌كردند.

شناسایی چند مخفیگاه

با جمع‌بندی اطلاعات، كارآگاهان پلیس آگاهی اعضای باند را شناسایی و با تحت‌نظر قرار دادن آنها، هشت مخفیگاه متهمان را در محله‌های مختلف تهران شناسایی كردند.

پس از شناسایی این محل‌ها و گزارش به قاضی هاشمیان، دستور دستگیری اعضای باند صادر شد و روز گذشته تیم‌های عملیات و ضربت پلیس آگاهی با هدایت دادیار جنایی تهران در چند عملیات همزمان با ورود به مخفیگاه متهمان 15 نفر از سارقان را دستگیر و از مخفیگاه متهمان 300 دستگاه ضبط و پخش خودرو، چند دستگاه لپ‌تاپ و دیگر وسایل سرقتی را كشف و متهمان را به پلیس آگاهی تهران منتقل كردند.

اعتراف به هزار فقره سرقت

با شروع تحقیقات، متهمان كه ابتدا منكر سرقت بودند، پس از مشاهده دلایل و مدارك پلیس، به بیش از هزار فقره سرقت از ابتدای امسال در تهران اعتراف كردند.

بنابراین گزارش، در ادامه تحقیقات معلوم شد هشت عضو دیگر این باند نیز در زمینه خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت می‌كنند كه بلافاصله این متهمان نیز دستگیر شدند.

با دستگیری 23 عضو این باند و انتقال آنها به دادسرای جنایی، دادیار هاشمیان پس از تحقیق دستور بازداشت موقت تمامی اعضای این باند را صادر كرد.

در تحقیقات قضایی معلوم شد علاوه بر كشف 30 دستگاه ضبط و پخش از مخفیگاه متهمان 300 گرم شیشه نیز كشف شده است و بیشتر اعضای باند اعتیاد شدیدی به موادمخدر روانگردان دارند.

براساس تحقیقات، بیشتر متهمان دارای سابقه كیفری در زمینه سرقت هستند و اموال را پس از سرقت در اختیار یاسر، سركرده باند قرار می‌داده‌اند./جام جم آنلاین