اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باند اخاذان مامورنما در مشهد متلاشی شد



باند اخاذان مامورنما در مشهد متلاشی شد

سه مرد و یك زن كه تحت عنوان مامور اقدام به اخاذی و تهیه و توزیع شیشه می‌كردند در مشهد به دام افتادند.

ایسنا:  ماموران پلیس مشهد در پی كسب اخباری مبنی بر این كه دو مرد جوان با به همراه داشتن بی‌سیم دستی در محدوده خیابان نواب مشهد اقدام به اخاذی از شهروندان می‌كنند، ماموران رسیدگی به این پرونده را در دستور كار خود قرار داده و با توجه به سرنخ‌های موجود این دو متهم را در یك دستگاه خودروی سواری پراید شناسایی و دستگیر كردند.

براساس این گزارش، ماموران در بازرسی بدنی از این دو متهم یك دستگاه بی‌سیم دستی، یك گرم شیشه و تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن‌همراه كشف كردند و متهمان در بازجویی‌های پلیسی دو تن دیگر از همدستان خود كه در امر تهیه و توزیع شیشه فعالیت داشتند را نیز به پلیس معرفی كردند.

ماموران انتظامی مشهد برای دستگیری متهمان دیگر پرونده وارد عمل شدند و مخفی‌گاه این متهمان كه یك زن و مرد جوان بودند، شناسایی و آنان را دستگیر كردند.

به گزارش ایسنا، ماموران انتظامی مشهد از این افراد یك دستگاه خودرو سواری پژو 405 و مقادیری شیشه كشف و متهمان اعتراف كردند كه در اطراف پایانه مسافربری مشهد تحت عنوان مامورمبادرت به اخاذی و توزیع موادمخدرمی‌کردند كه همچنان تحقیقات از متهمان دستگیرشده ادامه دارد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
متلاشی شدن بزرگترین باند داعش در لبنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاتوق "دختران فراری" در مشهد متلاشی شد/دستگیری دو تن از اعضای باند



اخبار,اخبار حوادث ,دختران فراری

 

اخبار حوادث - پاتوق "دختران فراری" در مشهد متلاشی شد/دستگیری دو تن از اعضای باند

با دستگیری یکی از سارقان حرفه‌ای خودروهای سواری در غرب مشهد پاتوق دختران فراری نیز متلاشی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت‌ها و پیگیری پرونده‌های سرقت خودرو ماموران کلانتری الهیه  مشهد توانستند یکی از این عوامل را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

پلیس در یک عملیات ضربتی متهم را تحت نظر قرار داد که مشخص شد گرداننده مغازه‌ای است که پاتوق دختران فراری است.

در ادامه پلیس متهم را سوار بر یک دستگاه خودروی پراید مسروقه دستگیر کرد.

متهم 23ساله در بازجویی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و به سرقت خودروهای سواری درغرب مشهد اعتراف کرد.

در ادامه ماموران کلانتری الهیه مغازه‌ای که متهم به عنوان پاتوق دختران فراری از آن استفاده می‌کرد را پاکسازی و دو دختر جوان و یکی از اعضای مرتبط با این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ نیک مرام فرمانده انتظامی مشهد درباره این خبر گفت: تحقیقات پلیسی درباره این پرونده همچنان ادامه دارد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران