اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس


حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس هوایی استان فارس در حین انجام ماموریت سقوط کرد و متاسفانه هر 9 سرنشین آن جان باختند . این تصاویر مربوط به همین بالگرد است.

مشرق نیوز: حوالی بعد از ظهر روز گذشته یک فروند بالگرد متعلق به اورژانس هوایی استان فارس در حین انجام ماموریت سقوط کرد و متاسفانه هر 9 سرنشین آن جان باختند . این تصاویر مربوط به همین بالگرد است.

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس

بالگرد سقوط کرده اورژانس در فارس +عکس


ویدیو مرتبط :
مصاحبه دکتر ترابی؛ امداد نوروزی 94؛ بالگرد اورژانس 115

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزییات سقوط یک بالگرد در مشهد +عکس


رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی مشهد از مرگ 10 سرنشین بالگرد امدادرسان هوانیروز که صبح امروز در مشهد دچار حادثه شده بود، خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی مشهد از مرگ 10 سرنشین بالگرد امدادرسان هوانیروز که صبح امروز در مشهد دچار حادثه شده بود، خبرداد.

دکتر وفایی‌نژاد درباره سانحه سقوط یک فروند بالگرد امدادی تحت اجاره اورژانس 115 در مشهد گفت: این بالگرد برای امدادرسانی به حادثه تصادف یک مینی‌بوس در محدوده «ملک‌آباد» به محل حادثه اعزام شده‌ بود.

وی با بیان اینکه این بالگرد حامل پنج مصدوم حادثه تصادف و چهار کادر پرواز و یک تکنیسین اورژانس بود که در منطقه «خین عرب» در نزدیکی بیمارستان طالقانی مشهد، دچار سانحه شد و سقوط ‌کرد، گفت: هشت سرنشین این بالگرد در دم جان خود را از دست داده‌ و دو تن از مصدومان نیز که حال عمومی آنان وخیم گزارش شده بود، علی‌رغم تلاش کادر پزشکی در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

دکتر آریا حجازی، مدیرکل پزشکی قانونی استان خراسان‌رضوی که در محل سانحه حضور پیدا کرده بود با تایید مرگ 10 سرنشین سانحه سقوط بالگرد امدادی اظهارداشت: مرگ 8 سرنشین بالگرد امدادی که در محل سانحه بودند تأیید شده و همچنین دو سرنشین دیگر که به مراکز درمانی استان انتقال یافته‌اند نیز فوت شده‌اند اما هنوز مورد معاینه پزشکی قانونی استان قرار نگرفته‌اند.

حسین درخشان مدیرروابط عمومی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر در این باره گفته بود که در ساعت 7 صبح امروز (چهارشنبه) سقوط یک فروند بالگرد به جمعیت هلال‌احمر مشهد گزارش شد.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های ابتدایی مشخص شد که این بالگرد 10 سرنشین داشته است گفت: یک فروند بالگرد به همراه سه دستگاه آمبولانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

مدیرروابط عمومی سازمان امداد ونجات جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که این بالگرد در اختیار اورژانس بوده و برای امدادرسانی به یک تصادف مینی‌بوس در حال انجام ماموریت بود گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که این بالگرد به علت مه‌آلود بودن هوا با کابل فشارقوی برخورد و سقوط کرده است.

سعید چلندری، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی نیز در این باره گفته بود که این بالگرد، یک بالگرد امدادرسان بود که در منطقه «خین‌عرب» در اطراف مجتمع تجاری الماس شرق دچار حادثه شده است.