اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بالگرد حامل رییس‌جمهور دچار سانحه شد+اخبار تکمیلی



سانحه بالگرد احمدی نژاد

بالگرد حامل رییس‌جمهور دچار سانحه شد

بالگرد حامل رییس‌جمهور و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

در جریان این حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد، هیچ‌گونه آسیبی به احمدی‌نژاد و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند.

بر اساس این گزارش رییس‌جمهور بعد از این واقعه ضمن افتتاح بزرگترین تونل جاده‌ای کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جاده‌ای کشور را صادر کرد و به صورت زمینی راهی تهران شد.

رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است. 

مرتضی تمدن استاندار تهران؛

رئیس‌جمهور در سلامت کامل است

مرتضی تمدن دقایقی پیش به خبرنگار فارس گفت: سانحه ‏ای که امروز در جریان افتتاح بزرگ‏ترین تونل جاده ‏ای کشور برای بالگرد رئیس ‏جمهور و همراهان وی پیش آمد، آسیبی به هیچ ‏یک از حاضران نرساند.

وی تصریح کرد: بالگرد حامل رئیس‌جمهور امروز در مسیر افتتاح تونل امامزاده هاشم دماوند دچار سانحه شد؛ اما هم‏ اکنون احمدی‏ نژاد و همراهان وی در سلامت کامل به سر می‏برند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

ایسنا/فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
اخبار سفر رییس جمهور محترم به شهریار قدس و ملارد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالگرد حامل احمدی نژاد دچار سانحه شد


بالگرد حامل دکتر احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری:  بالگرد حامل دکتر احمدی‌نژاد و جمعی از مسئولان اجرایی همراه وی صبح امروز و در جریان افتتاح پروژه بزرگترین تونل جاده‌ای کشور در ارتفاعات البرز دچار سانحه شد.

 در جریان این حادثه که قبل از افتتاح پروژه و در نزدیکی آن رخ داد خوشبختانه به لطف و مدد الهی و دعای خیر مردم هیچ‌گونه آسیبی به رییس‌جمهور و همراهانش نرسید و خلبان با مهارت کامل توانست بالگرد را به زمین بنشاند.

براساس این گزارش رییس‌جمهور بعد از این واقعه ضمن افتتاح بزرگترین تونل جاده‌ای کشور، دستور آغاز عملیات اجرایی سه پروژه جاده‌ای کشور را صادر کرد و به صورت زمینی راهی تهران شد.

رییس‌جمهور و همراهانش هم‌اکنون در سلامت کامل به سر می‌برند و بالگرد سانحه دیده نیز برای انجام عملیات تعمیر و بازسازی در محل حادثه زمینگیر شده است.