اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بالوتلی: گل‌هایم را به مادرم تقدیم کردم


بهترین شب زندگی‌ام را سپری کردم و امیدوارم در دیدار یک‌شنبه شب مقابل اسپانیا بهتر هم بشود. فارس: مهاجم تیم فوتبال ایتالیا پس از پیروزی تیمش و حضور در فینال گفت: بهترین شب زندگی‌ام را سپری کردم.
 
 تیم فوتبال ایتالیا موفق شد با نتیجه 2 بر یک مقابل آلمان به پبروزی برسد تا راهی فینال چهاردهمین دوره جام ملت‌های اروپا شود و دیداری تکراری را مقابل اسپانیا برگزار کند.

ماریو بالوتلی مهاجم آتزوری در این دیدار 2 گل ارزشمند و زیبا به ثمر رساند تا پایه‌گذار پیروزی تیمش مقابل ژرمن‌های مغرور باشد.

وی پس از پایان این بازی گفت: بهترین شب زندگی‌ام را سپری کردم و امیدوارم در دیدار یک‌شنبه شب مقابل اسپانیا بهتر هم بشود.

وی گفت: پس از پایان بازی به طرف مادرم رفتم و این لحظه بهترین زمان زندگی‌ام بود. به مادرم گفتم که این گل‌ها را تقدیم شما می‌کنم.

بالوتلی عنوان کرد: سعی خواهم کرد بهترین گلزن این جام لقب بگیرم و تمام تلاشم را برای رسیدن به این عنوان انجام خواهم داد.


ویدیو مرتبط :
دانلود ویدیو کلیپ برای مادر (مادرم) ~ تقدیم بر مادرم - فیلم محبوب برای مامان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انصاریفرد گل خود را به کاپیتان فقید پرسپولیس تقدیم کرد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پانیونیوس یونان گل خود را به هادی نوروزی تقدیم کرد.

تیم فوتبال پانیونیوس در هفته ششم رقابتهای لیگ یونان موفق شد در زمین پانایتولیکوس به برتری پرگل ۵ بر یک دست پیدا کند که گل آخر این تیم را کریم انصاریفرد وارد دروازه حریف کرد.

انصاریفرد پس از به ثمر رساندن گل پیراهن خود را بالا زد و نوشته روی آن را به نوروزی تقدیم کرد. روی پیراهن سفید انصاریفرد نوشته بود: 24 - روحت شاد کاپیتان.

پانیونیوس با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و در رده چهارم لیگ یونان قرار گرفت.

 

اخبار ورزشی - مهر