اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بالاخره ورزشگاه آزادی چند هزار نفری است؟


امشب و در ابتدی برنامه نود عادل فردوسی پور ابهام بزرگی را برطرف کرد و مشخص شد که ورزشگاه آزادی چند هزار نفری است.

خبرآنلاین: امشب و در ابتدی برنامه نود عادل فردوسی پور ابهام بزرگی را برطرف کرد و مشخص شد که ورزشگاه آزادی چند هزار نفری است.

او عوامل برنامه اش را به آزادی فرستاده بود تا پس از گفت و گو با مسئولان این ورزشگاه،سرانجام به یک عدد درست در خصوص تعداد حضور تماشاگران دست پیدا کند.

به گفته مسئولان ورزشگاه آزادی و با توجه به اینکه طبقه دوم این استادیوم هنوز مجهز به صندلی نشده ،مشخص شد که درمجموع 93 هزار نفر می توانند مسابقات فوتبال را در داخل این ورزشگاه تماشا کنند.

این در حالی است که در گزارش های سال های دور همان زمان که هنوز صندلی های طبقه اول هم سیمانی بود گزارشگران فوتبال،به عدد 120 هزارنفر هم رسیده بودند.


ویدیو مرتبط :
نمایش در ورزشگاه 12000 هزار نفری آزادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ظرفیت ورزشگاه آزادی صد هزار نفری نیست!


یکی از مشکلات دربی، مشکل همیشگی بلیت فروشی نامنظم مسابقات در لیگ است. سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد در تلاش هستند که سال بعدبلیت فروشی دربی، الکترونیکی انجام شود.

تماشا: یکی از مشکلات دربی، مشکل همیشگی بلیت فروشی نامنظم مسابقات در لیگ است. سرپرست سازمان لیگ اعلام کرد در تلاش هستند که سال بعدبلیت فروشی دربی، الکترونیکی انجام شود.

تاج در این مورد به تسنیم گفت: «برنامه و تلاش ما این است که برای فصل آینده بلیت فروشی ها را الکترونیکی کنیم. گیت ها هم اکنون در گمرک است و در صورتی که مراحل واگذاری آن انجام شود، دربی فصل آینده با بلیت فروشی الکترونیکی برگزار خواهد شد. ورودی های مخصوص در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده و مشکلی وجود ندارد.»

یکی از سوالات همیشگی در مورد ورزشگاه آزادی، ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی است. بعضی سایت ها دیروز تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه را حتی بیش از صد هزار نفر اعلام کردند: «70 هزار بلیت برای این بازی فروخته شد. ظرفیت دقیق ورزشگاه آزادی 84412 نفر است 70 هزار بلیت فروخته شده و 7 هزار بلیت هم به عوامل اجرایی داده شده است. بعد از زیاد شدن جمعیت و پس از جلسه ای که داشتیم تصمیم گرفتیم به احترام افرادی که به ورزشگاه آمده بودند، برخی از آنها را به ورزشگاه راه دهیم و به همین دلیل استادیوم بیش از ظرفیتش، پذیرای علاقمندان بود.»

صحبت مهم دیگر هم این بود که سازمان لیگ با کی روش برای برگزاری اردوهای تیم ملی و لیگ برتر به تفاهم رسیده است. تاج در این مورد گفت: «کی روش از خواسته های اولیه اش کوتاه آمده و ما به نتیجه خوبی خواهیم رسید. پیشرفت های خوبی حاصل شده و مشکلی به وجود نخواهد آمد. لیگ برتر باید به صورت منظم برگزار شود و سرمربی تیم ملی هم این موضوع را پذیرفته است. تغییرات جزئی در برخی برنامه ها داریم اما به هیچ عنوان تغییراتی کلی نخواهیم داشت. لیگ دچار وقفه و تعطیلی نخواهد شد. فضای همکاری کی روش نسبت به گذشته بهتر شده و مطمئنا هیچ ضربه ای به لیگ وارد نخواهد شد.»