اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باقری معتمد به فینال رسید


تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در المپیک مقابل تکواندوکار تیم ملی برزیل به پیروزی رسید و فینالیست شد.

به گزارش فارس از لندن، دومین روز مسابقات تکواندوی المپیک 2012 لندن امروز(پنج‌شنبه) آغاز شد و محمد باقری معتمد تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم در نخستین مبارزه خود به مصاف "دیوید بوی" از کشور آفریقای مرکزی رفت و در پایان به برتری قاطع 7 بر 2 رسید.

معتمد در دومین بازی خود به مصاف "روح الله نیک‌پا"، تکواندو کار افغانی و دارنده‌ی نشان برنز المپیک رفت. وی در راند طلایی توانست تکواندوکار افغانی را شکست دهد.

معتمد در مرحله نیمه نهایی به مصاف "دیه گو‌ سیلوا" تکواندو کار تیم ملی برزیل رفت. راند اول با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید. معتمد توانست در راند دوم با نتیجه 2 بر صفر حریفش را شکست دهد. راند سوم در حالی که 3 بر یک به سود معتمد در حال خاتمه بود ناگهان حریف برزیلی ضربه ای 4 امتیازی به سر معتمد زد و در میان ناباوری مسابقه به تساوی 5 بر 5 رسید تا کار به راند طلایی بکشد.

 

در راند طلایی امتیازی رد و بدل نشد و با امتیاز داوران محمد باقری معتمد برنده معرفی و راهی فینال شد.


ویدیو مرتبط :
راند سوم فینال باقری معتمد در لندن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باقری معتمد به نیمه نهایی رسید


محمد باقری معتمد با پیروزی در دومین پیكار خود در رقابت‌های المپیك به نیمه نهایی راه یافت.

محمد باقری معتمد با پیروزی در دومین پیكار خود در رقابت‌های المپیك به نیمه نهایی راه یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از لندن، محمد باقری معتمد كه در نخستین دیدار خود حریف آفریقای مركزی را به آسانی شكست داده بود در دومین رقابت خود مقابل روح‌الله نیكپا تكواندوكار افغانی كه یكی از مدعیان این وزن به شمار می‌رفت قرار گرفت و 5 بر 4 به برتری رسید

در راند اول باقرمعتمد همانند پیكار خود در مرحله یك هشتم نهایی با احتیاط بیشتر كار را دنبال كرد و حریف را محك زد اما در ثانیه‌های پایانی به ضربه‌ای به گوشه‌ی هوگوی نیك‌پا یك امتیاز گرفت و یك امتیاز پیش افتاد.

در راند دوم باقری معتمد یك امتیاز گرفت و البته یك اخطار دریافت كرد. در حالی كه دو بر صفر پیش بود یك ضربه سر دریافت كرد و 3 بر 2 عقب افتاد اما در ادامه یك امتیاز دیگر گرفت و كار را مساوی كرد.

در راند پایانی باقری معتمد كه یك اخطار از حریف عقب بود، سرانجام در 40 ثانیه‌ی پایانی یك امتیاز گرفت، اما در ادامه او یك اخطار دیگر گرفت و یك امتیاز به نیك‌پا داده شد تا كار به راند چهارم كشیده شود.

در راند پایانی باقری معتمد اولین امتیاز را گرفت و پیروز شد.