اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باشگاه معتبر بریتانیا، خواهان جذب انصاری‌ فرد


باشگاه سلتیک اسکاتلند برای دومین بار خواهان جذب کریم انصاری‌فرد شد.

خبرگزاری فارس: بحث ترانسفر کریم انصاری‌فرد در نیم فصل لیگ برتر کشورمان سوژه اصلی رسانه‌ها شده است و گفته می‌شود این بازیکن با 4 پیشنهاد بسیار خوب خارجی مواجه است. از همین رو اسکاتلندی‌ها دست از سر مهاجم پرسپولیسی ها برنداشته‌اند و پس از اینکه برای اولین بار به این باشگاه جواب قطعی دادند باز هم مسئولان سلتیک در نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس خواهان جذب کریم انصاری‌فرد شدند.

البته ژوزه با رفتن این بازیکن از پرسپولیس در نیم فصل مخالفت کرده و باشگاه پرسپولیس نیز از انصاری‌فرد خواسته در این تیم بماند. اما قرار است این بازیکن پس از گفت‌وگو بامدیر برنامه‌هایش و بررسی پیشنهادها حواب قطعی را بدهد.

مشیری، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در جلسه‌ای با ژوه شرکت کرد و برنامه‌های نیم فصل قرمزپوشان را با سرمربی تیم مرور کرد. جدیدا پیشنهادی از پرتغال برای حضور قرمزپوشان در این کشور و شرکت در چند بازی دوستانه آمده که در حال بررسی است. اما با توجه به تصمیم‌گیری‌های انجام شده حضور قرمزپوشان در اردوی امارات قطعی است.

سلتیک خواهان جذب انصاری‌ فرد شد


ویدیو مرتبط :
ویدئو : معارفه کریم انصاری فرد در باشگاه اوساسونا 2014

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه فولاد خواهان جذب علی کریمی شد/ فرکی لیست مازاد داد



باشگاه فولاد,علی کریمی,باشگاه فولاد خوزستان

در گفتگو با مهر عنوان شد:

باشگاه فولاد خواهان جذب علی کریمی شد/ فرکی لیست مازاد داد

سرپرست باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه حسین فرکی لیست بازیکنان مازاد این تیم را در اختیار مدیرعامل فولاد قرار داده است، گفت: ما دنبال علی کریمی هستیم تا این بازیکن را برای فصل آینده به خدمت بگیریم.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سال گذشته علی کریمی را می‌خواستیم و حتی به او پیغام دادیم که به اهواز بیاید ولی ایشان در پرسپولیس ماند. با این حال ما باز هم دنبال علی کریمی هستیم و می‌خواهیم او را برای فصل آینده جذب کنیم.

وی افزود: هنوز صحبتی با کریمی نداشته‌ایم. امیدوارم او به فوتبال برگردد چون می‌تواند تا چند سال دیگر بازی کند.

سرپرست فولاد همچنین از ثبت قرارداد حسین فرکی در روزهای آینده خبر داد و تاکید کرد: به محض اینکه فرکی بتواند بعد از عمل جراحی‌اش راه برود، او را به اهواز می‌آوریم تا قراردادش را در هیات فوتبال استان خوزستان ثبت کند. فرکی لیست بازیکنان مازاد را هم در اختیار باشگاه گذاشته است ولی هنوز نام بازیکنانی که برای فصل آینده نیاز دارد را به ما اعلام نکرده.

ابن قاسم در پایان گفت: ایوب کلانتری، بختیار رحمانی و دو بازیکن برزیلی قراردادشان را با ما تمدید کرده‌اند. علاوه بر اینها، قرار است این هفته آرش افشین، ایوب کلانتری و عبدالله کرمی هم قراردادشان را با باشگاه فولاد تمدید کنند./مهر