اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باز هم جنجالی دیگر از فیروز کریمی


تقسیم 500میلیون تومان بین بازیکنان شاهین بوشهر ، قهر فیروز کریمی را به دنبال داشت.

تقسیم 500میلیون تومان بین بازیکنان شاهین بوشهر ، قهر فیروز کریمی را به دنبال داشت.
   
 وی حتی در جلسه آنالیز تیم داماش هم شرکت نکرده وکامیاب دستیار او این وظیفه را برعهده گرفته است.

ماجرا از آنجا آغاز شد که از محل تبلیغات محیطی، بلیت فروشی وعواید حاصل از تبلیغات روی پیراهن مبلغ 500میلیون تومان در اختیار شاهین قرار گرفت. فیروز کریمی که در جلسه منجر به بخشش معترضان اعلام کرده بود که اگر پولی برسد اولویت با کسانی است که در تمرینات بوده اند، فهرستی را بر همان مبنا تنظیم ودر اختیار مدیران باشگاه قرار می دهد. واریز ارقام به حساب بازیکنان با لیست سرمربی مغایرت داشت و هرآنچه را مدیران باشگاه تشخیص داده بودند اعمال و لیست کریمی را دستخوش تغییرات کرده اند.

 نکته جالب آن است که معترضان بالاترین دریافتی را در این پرداخت ها داشته اند وهمین منجر به قهر فیروز کریمی می شود. او اعلام می کند  من حوصله این کارها را ندارم وبا این رفتارهایشان تیم را به هم ریخته اند. با این شرایط بازیکن هرگاه هوس کرد اعتصاب می کند تا پول بیشتری بگیرد....

 وی حتی در جلسه آنالیز تیم داماش هم شرکت نکرده وکامیاب دستیار او این وظیفه را برعهده گرفته است.

 گفته می شود بازیکنانی که پرداخت به آنها اندک بوده حاضر نیستند مقابل داماش به میدان بروند واین امر را به اطلاع فیروز کریمی هم رسانده اند.


منبع: ورزش3




ویدیو مرتبط :
فیروز کریمی! مصاحبه جنجالی که باعث محرومیت شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحبت جنجالی فیروز کریمی درباره کی‌روش


سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: همکاران کی‌روش آب مروارید دارند و به همین دلیل برخی از بازیکنان شاهین را ندیده‌اند. فیروز کریمی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: امروز تیم شاهین با توجه به حمایت هواداران فوتبال خوبی ارائه کرد. فجر هم با وجود جوانی فوتبال زیبایی انجام داد. همه از این بازی لذت بردند و  تاکتیکی بازی کردیم. فجر می خواست با پرس مهاجمان ما مانع از حمله شود اما با تاکتیک هایی که داشتیم به گل رسیدیم. باید به بازیکنان شاهین این را یاد دهیم که فقط به یک گل اکتفا نکنند.


کریمی در پاسخ به این سؤال که همیشه به جوانان اهمیت می دادی آیا این روند هم در شاهین ادامه پیدا می کند یا خیر گفت:شاهین تیم باسابقه ای است. به این امر اعتقاد دارم زمانی باید از جوان استفاده کنیم که خوب باشد و فوتبالش خراب نشود. در آینده بازیکنان خوبی
از شاهین به این فوتبال معرفی می کنیم. همان طور که در گذشته ۳۰۰ تا بازیکن به لیگ برتر و ۷۰ بازیکن به تیم ملی معرفی کردم، اما برای نشان دادن چنین بازیکنانی به زمان نیاز داریم.

وی در خصوص اینکه چرا مدام در کنار زمین مشاوره می گرفت، اظهار داشت: چهار دستیار دارم که باید آنالیز خود را به من بدهند و با توجه به اینکه آنها نتوانستند کارت مربیگری خود را بگیرند مجبور بودم از کنار زمین مشورت بگیرم.

کریمی خاطر نشان کرد: در این مدتی که به بوشهر آمدم همه مسئولان همکاری کردند. رئیس هیئت فوتبال بوشهر با من همکاری کرد.به همین دلیل سه امتیاز را اول به هواداران و سپس به رئیس هیئت فوتبال بوشهر تقدیم می کنم.

وی در خصوص صحبت کی‌روش که گفته بود در شهرستان ها چشم دارم تا بازیکنان خوب را ببینند، گفت: من باید بگویم با توجه به شرجی بودن هوا در بوشهر و آب مروارید برخی همکاران کی‌روش ، آنها نتوانسته اند وحید طالب لو و چند نفر دیگر را ببینند. باشگاه شاهین در راستا کمک به تیم ملی هزینه عمل آب مروارید چشم این دوستان را می دهد تا در آینده شاهد حضور بازیکنی مثل طالب لو در تیم ملی باشیم.

سرمربی شاهین اضافه کرد:بازیکنان از نظر روحی و روانی با استرس روبرو هستند و من سعی کردم این مشکلات را کم کنم تا بیشتر خلاقیت خود را خرج کنند.

منبع: ورزش سه