اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

باز هم آتش‌ سوزی در مدرسه؟


نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس از آتش گرفتن یک بخاری نفتی در یکی از مدارس روستای طبسین شهرستان نهبندان خبر داد و گفت که این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس از آتش گرفتن یک بخاری نفتی در یکی از مدارس روستای طبسین شهرستان نهبندان خبر داد و گفت که این حادثه هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

 مراد هاشم‌زهی اظهار کرد: حدود ساعت 9 صبح دیروز در یکی از مدارس روستای طبسین یک بخاری نفتی آتش گرفته که خوشبختانه با کپسول آتش‌نشانی مهار شده و با کمک به موقع مردم و نجات دانش‌آموزان از کلاس درس مصدومیتی اتفاق نیفتاده است.


وی افزود: بعد از وقوع این حادثه، همکاران پزشک مرکز و بهداشت درمانی روستا و تیم پزشکی خانواده به سرعت در محل حاضر شدند و پس از معاینه دانش‌آموزان، به این نتیجه رسیدند که مصدومیت منجر به بستری وجود ندارد.

نماینده مردم نهبندان در مجلس تصریح کرد: اگر دانش‌آموزان از این حادثه نجات پیدا نمی‌کردند، ممکن بود خدای ناکرده شاهد سوختگی و مصدومیت شدید دانش‌آموزان باشیم، بنابراین به نظر می‌رسد در چنین مواقعی باید حتی‌الامکان از وقوع این اتفاقات پیشگیری کرد و بخاری‌های نفتی را از مدارس جمع‌آوری کرد.



فرماندار: آتش‌سوزی نبود، شیطنت بچه‌ها بود


خبرگزاری مهر:  با این حال، فرماندار نهبندان اعلام کرد: بخاری مدرسه روستای طبسین آتش نگرفته است و خسارت جانی و مالی نیز به بار نیاورده است.

مهدی عظیمی افزود: هیچ بخاری‌ای آتش نگرفته و تنها شیطنت یکی از دانش‌آموزان منجر به خارج شدن دود از بخاری شده است.

 وی افزود: یکی از شاگردان مدرسه یک شیشه آب مقطر در داخل بخاری انداخته است و با توجه به شکسته شدن شیشه آب مقطر صدای مهیبی در کلاس ایجاد شده و همچنین مقداری دود از بخاری خارج شده است که دانش‌آموزان از ترس بلافاصله از کلاس خارج شدند.


این حادثه حدود دو هفته پس از آتش‌سوزی دبستان روستای شین‌آباد به وقوع پیوسته است که به مرگ یک نفر و مصدومیت 30 دانش آموز دختر انجامید.


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی مدرسه ای در پیرانشهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم آتش سوزی در مدرسه این بار در خراسان جنوبی



باز هم آتش سوزی در مدرسه این بار در خراسان جنوبی

صبح امروز مدرسه وحدت واقع در روستای طبسین از توابع شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی طعمه حریق شد.

به گزارش پارسینه،، از خسارات جانی و احتمالی این حادثه گزارشی در دسترس نیست.

گفتنی است علت این حادثه بار دیگر آتش گرفتن بخاری نفتی یکی از کلاس های این مدرسه بوده است.

بر این اساس تلاش های خبرنگار پارسینه برای تماس با فرمانداری و همچنین آموزش و پرورش شهرستان نهبندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی این خبر نتیجه نداد و هیچ کدام از مسئولان این دو اداره حاضر به ارائه توضیح تکمیلی در خصوص این حادثه نشده اند.

این در حالی است که ساکنان روستای طبسین خبر این آتش سوزی را تائید کرده اند./پارسینه