اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی GTA 5 یک روزه 1 میلیارد دلار فروخت!


بازی رایانه ای "Grand Theft Auto Five” با فروش 500 میلیون پوندی (1 میلیارد دلاری) در روز اول فروش، شروعی توفانی داشته است و رکوردهای پیشین را شکسته است.

 
 
 
 
  صبح بخیر: به گزارش تلگراف، بازی رایانه ای "Grand Theft Auto Five” با فروش 500 میلیون پوندی (1 میلیارد دلاری) در روز اول فروش، شروعی توفانی داشته است و رکوردهای پیشین را شکسته است.

این بازی از نیمه شب دوشنبه (16 سپتامبر) برای فروش گذاشته شد و ظرف 24 ساعت 496 میلیون پوند فروش داشت و رکورد قبلی روز اول فروش که متعلق به بازی "Call Of Duty: Black Ops II” با 310 میلیون پوند بود را شکست.

بعضی از کارشناسان پیش بینی کرده اند که GTA 5 می تواند پرفروش ترین بازی دنیا شود و در سال اول فروش بیش از 1 میلیارد دلار فروش کند.

استراوس زلنیک، مدیر ارشد توزیع کننده Take-Two Interactive که مالک Rockstar است، گفت: «یک بار دیگر تیم Rockstar Games از خودش سبقت گرفت و استاندارد جدیدی برای خلاقیت، نوآوری و برتری در صنعت سرگرمی تعیین نمود.»

او اضافه کرد: «فروش این بازی که از نیمه شب دوشنبه آغاز شد، مصرف کنندگان سراسر دنیا را جذب نمود تا اولین کسانی باشند که دگرگونی این سری چشمگیر از بازی ها را تجربه می کنند. فقط در آمریکای شمالی، بیش از 8300 فروشگاه درهای خود را در نیمه شب دوشنبه به روی طرفداران این بازی باز کردند.»

موفقیت بازرگانی زودهنگام این بازی از سوی منتقدین هم تأیید شد و از سوی آنها 5 ستاره کامل دریافت کرد.

کزا مک دونالد، ادیتور بازی های رایانه ای در IGN.com بازی GTA 5 را بسیار بسیار لذتبخش خواند و نتیجه گرفت که این بازی یکی از بهترین بازی های ویدئویی است که تابحال ساخته شده است.

بازی GTA 5 یک روزه 1 میلیارد دلار فروخت!


ویدیو مرتبط :
داعش یک زن باردار کورد را 12 دلار فروخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویری مهیج از محیط بازی GTA 5


شرکت راک استار در حال آماده سازی بازی محبوب «اتومبیل دزدی بزرگ ۵» ویژه کنسول‌های XboX One و PS4 است.