اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد


براساس اظهارات کمپانی Activision این بازی بزرگترین محصول سرگرمی سال می باشد و بزرگتر از هر بازی، فیلم یا وسیله سرگرمی در سال جاری می باشد.

وب‌سایت گجت نیوز: علاقمندان به بازی ، خصوصا عنوان محبوب ندای وظیفه ( Call of Duty ) اطلاع دارند که سازنده این بازی یعنی کمپانی Activision ، چند روزی است نسخه جدید آن را با نام Call of Duty: Black Ops 3 روانه بازار کرده و حالا خبر رسیده که این بازی تنها در سه روز ۵۵۰ میلیون دلار فروش داشته و توانسته رکورد جدیدی را برای خود به ثبت برساند.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد

براساس اظهارات کمپانی Activision این بازی بزرگترین محصول سرگرمی سال می باشد و بزرگتر از هر بازی، فیلم یا وسیله سرگرمی در سال جاری می باشد.نسخه های فروش رفته از Black Ops 3 رشد بسیار واضحی را در مقابل نسخه های پیشین از قبیل Advanced Warfare و Ghosts داشته است.به طوری که در کنسول های PS4 و Xbox One قریب به ۱۰۰ درصد نسبت به نسخه های پیشین از آن استقبال شده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنسول PlayStation 4 رکورد بیشترین بازی کامل دانلود شده را تا به امروز دارد.از لحاظ میزان ساعت بازی کردن به ازای هر شخص نیز بازی Black Ops 3 تا به امروز رکورد دار می باشد و تاکنون هیچ کدام از Call of Duty  ها نتوانسته اند به این رکورد دست پیدا کنند. Black Ops 3 بیش از ۷۵ میلیون ساعت تاکنون بازی شده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد

مدیر بازاریابی GameStop آقای Bub Puzon اذعان دارد که بازی Black Ops 3 برترین عنوانی می باشد که تاکنون عرضه شده است.هم چنینTwitchTV، سایت معروف استریم بازی، Black Ops 3 را بعنوان بیشترین بازی استریم شده در سال ۲۰۱۵ می خواند که این آمار فوق العاده است از آنجایی که این بازی هنوز یک هفته از انتشارش نمی گذرد.این بازی حتی از بازی پرطرفدار Halo 5 نیز پیشی گرفته است. بازی Halo 5 در هفته اول عرضه خود ۴۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد

بازی Call of Duty: Black Ops 3 رکورد زد


ویدیو مرتبط :
بازی Call of Duty: Black Ops 3 در راه است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سری بازی‌های پرطرفدار Call Of Duty در تاریخ


نام آن را هر چیزی که می‌خواهید بگذارید اما بازی Call Of Duty در طی ده سال گذشته از یک بازی شوتر شخص اول به یک گردن کلفت میلیارد دلاری تبدیل شده است.....

فارنت: 



 نام آن را هر چیزی که می‌خواهید بگذارید اما بازی Call Of Duty در طی ده سال گذشته از یک بازی شوتر شخص اول به یک گردن کلفت میلیارد دلاری تبدیل شده است. بازی Call of Duty: Ghosts در واقع نسخه یا شماره دهم از این سری بازیست و هنوز هیچ نشانه‌ای از کم شدن عرضه شماره‌های جدیدتر برای این بازی دیده نمی‌شود!

این بازی که پای خود را به دنیای بازی‌های ویدئویی از کامپیوترهای خانگی اغاز کرده بود از شماره سوم خود یعنی Call of Duty 3 به کنسول‌های بازی نیز هجوم آورد اما در واقع این  Call of Duty 4: Modern Warfare که همه چیز را تغییر داد و این بازی را به بالاترین بازی در تمامی پلتفرم‌ها تبدیل کرد و با  Call of Duty: Modern Warfare 2 این بازی که خود را مدیون داستان‌های مبتنی بر جنگ جهانی دوم می‌داند، این روند موفقیت و رکوردشکنی‌های مداوم ادامه پیدا کرد تا هر شماره جدید از این بازی رکوردی جدید از خود بر جای گذارد و سود مالی سرشاری را نصیب سازنده خود کند.

این بازی اولین بازی آنلاین در این سبک نیست اما می‌توان ادعا کرد که بزرگ‌ترین آن‌هاست تا آنجا که سبک هدایت مورد استفاده در این بازی را به یک سبک استاندارد تبدیل کرده است. با این مقدمه بد نیست نگاهی به عقب بیندازیم و روند محبوبیت این سایت را در تصویر و با توضیحات کوتاهی دنبال کنیم. البته بد نیست اشاره کنیم که در این مطلب تقریبا به شماره‌هایاصلی و مطرح بازی اشاره کرده‌ایم و چند شماره نیز وجود دارند که به طور مثال تنها برای پی اس ویتا عرضه شده‌اند.



اولین شماره از این بازی همان  Call of Duty نام داشت و تقریبا ده سال پیش در ۲۹ اکتبر سال ۲۰۰۳ و توسط Infinity Ward عرضه شد. این بازی همانطور که گفتیم بر سبک شوتر اول شخص بود و تنها برای رایانه‌های شخصی عرضه شده بود.



Call of Duty 2 تقریبا دو سال بعد و در ۲۵ اکتبر ۲۰۰۵ توسط Infinity Ward تولید شد و همچنان داستان جنگ جهانی دوم را روایت می‌کرد اما نکته قابل توجه در ان عرضه این نسخه برای ایکس باکس ۳۶۰ بود و حتی نسخه‌های دیگری از این بازی برای تلفن‌های همراه آن زمان نیز عرضه شد.



Call of Duty 3 اولین نسخه از این بازی بود که توسط Infinity Ward تولید نشد و توسط Treyarch ساخته شد. این بازی که در هفتم نوامبر سال ۲۰۰۶ عرضه شد همچنین تنها نسخه از این بازی بود که بر روی رایانه‌های شخصی عرضه نشد اما بجای آن برای تقریبا تمامی کنسول‌های بازی موجود در آن زمان عرضه شد.



Call of Duty 4: Modern Warfare دوباره توسط Infinity Ward ساخته شد اما اولین تفاوت آن این بود که دیگر از دنیای جنگ‌های جهانی دوم خبری نبود و وارد دنیای جنگ‌های مدرن شده بودیم. این بازی در ۵ نوامبر سال ۲۰۰۷ عرضه شد و توانست عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۰۷ را به خود اختصاص دهد.



Call of Duty: World At War نسخه بعدی این بازی بود که تجربه دوباره ساخت توسط Treyarch را بهمراه داشت و در واقع آخرین نسخه ارائه شده مبتنی بر روایت جنگ جهانی دوم بود.و در ۱۱ نوامبر سال ۲۰۰۸ عرضه شد.



Call of Duty: Modern Warfare 2 نسخه بعدی این بازی بود که دوباره توسط Infinity Ward ساخته شد و در ۱۰ نوامبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد و توانست اولین رکورد یک میلیارد دلاری را در صنعت سرگرمی‌سازی برجای بگذارد.



Call of Duty: Black Ops نسخه بعدی این بازی بود که Treyarch وظیفه ساخت و توسعه آن را برعهده داشت و در ۹ نوامبر سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شد و بخشی از آن در جنگ‌های ویتنام می‌گذشت. این بازی در ۵ روز اولیه خود توانست ۶۵۰ میلیون دلار فروش کند که رکورد را که در اختیار سری قبلی این بازی‌ها یعنی Call of Duty: Modern Warfare 2 با فروش ۵۵۰ میلیون دلار را بشکند و به عنوان بزرگ‌ترین و پول سازترین سرگرمی شناخته شود. و همچنین در آخر هفته اول این بازی یک میلیارد دلار فروش کرده است.



Call of Duty: Modern Warfare 3 هشتمین سری از این بازی بود که در ۸ نوامبر سال ۲۰۱۱ به بازار عرضه شد و در زمان خود رکوردشکنی‌هایی را به نام خود ثبت کرد.



Call of Duty: Black Ops 2 نسخه بعدی و البته نسخه نهم بازی بود که سال گذشته و در دوازدهم نوامبر سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد و البته اگر نسخه‌های کپی این بازی را در نظر بگیریم بازی معظمی همچون GTA 5 تنها توانسته رکورد این بازی را بشکند!



Call of Duty: Ghosts که قرار است فردا سه‌شنبه دهم نوامبر سال ۲۰۱۳ به بازار عرضه شود در واقه دهمین نسخه از این سری بازی است و   قرار است برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و ویندوز عرضه شود ولی ارائه آن برای کنسول بازی وی‌یو قطعی نیست.

ظاهرا داستان بازی زمانی اتفاق می‌افتد که پس از یک حادثه فاجعه‌بار، توازن قدرت در جهان به هم ریخته و در نتیجه آن، کشور امریکا به عنوان یک ابرقدرت شناخته نمی‌شود.
ده سال پس از این روی‌داد، سربازان باقی‌مانده از شاخه‌های مختلف نیروهای ویژه ایالات متحده امریکا گرد هم آمده و گروه اشباح را تشکیل می‌دهند. وظیفه این گروه از بین بردن تهدیدها و حفاظت از آمریکاست!