اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی پسرخاله‌ها رنگ خون گرفت



اخبار ,اخبار حوادث ,قتل

 

اخبار اقتصادی - بازی پسرخاله‌ها رنگ خون گرفت

دو پسر خاله که هنگام بازی والیبال با یکدیگر درگیر شده و یکی از آنها دیگری را با ضربه چاقو از پای در آورده بود، از سوی پلیس آگاهی شهرستان تربت‌حیدریه استان خراسان رضوی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در این باره به جام جم گفت: روز بیست و یکم اردیبهشت امسال مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و از درگیری میان دو جوان در یکی از محله های شهر خبر داد.

ماموران انتظامی با اطلاع از موضوع و اعزام به محل، مشاهده کردند پسر 29 ساله ای با چاقو بشدت زخمی شده است. با انتقال مرد زخمی به بیمارستان در تحقیق از شاهدان حادثه معلوم شد، وی با پسر نوزده ساله ای درگیر شده و ضارب پیش از حضور پلیس فرار کرده است.

مرگ در بیمارستان
سرهنگ محمدامین شاهرخی افزود: با به دست آمدن مشخصات فرد ضارب، جستجوی پلیس برای دستگیری وی آغاز شد تا این که ساعاتی بعد مسئولان بیمارستان اطلاع دادند که مرد جوان به دلیل شدت خونریزی فوت کرده است. با گزارش موضوع به بازپرس ویژه قتل دادسرا جسد به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی یادآور شد: در مرحله بعدی تحقیقات ماموران متوجه شدند مقتول یک روز پیش از حادثه همراه پسرخاله اش و چند نفر از پسران روستا والیبال بازی می کردند که در جریان بازی میان آنها اختلاف پیش آمده و با هم درگیر شده اند و شدت درگیری میان او و پسرخاله اش به نام «مقداد» بیشتر بوده است. این در حالی بود که معلوم شد تصویر رایانه ای فرد ضارب که پلیس در تعقیبش است، شباهت بسیاری به مقداد ـ پسر خاله مقتول ـ دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه گفت: با به دست آمدن این اطلاعات جستجو برای دستگیری مقداد ادامه داشت و این متهم وقتی در ارتفاعات روستای محل زندگی اش پنهان شده بود از سوی پلیس دستگیر شد و با انتقال به پلیس آگاهی به قتل پسرخاله اش اعتراف کرد.

بنا بر این گزارش، در پی اعتراف متهم، هشت نفر از دوستانش که روز پیش از حادثه با مقتول درگیری داشتند نیز دستگیر و به درگیری دسته جمعی با جوان مقتول اعتراف کردند با صدور قرار قانونی برای متهمان، تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
تغییر رنگ تربت امام حسین(ع) به رنگ خون در روز عاشورا سال 91 و حیرت همگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مواظب رنگ اسباب بازی کودکان باشید



 

مواظب رنگ اسباب بازی کودکان باشید

 

والدین باید هنگام خرید اسباب بازی های رنگی این محصولات را از نظر رنگ پس دادن امتحان کننددر صورتی که رنگ با ساییدن اسباب بازی با انگشت برود، این محصول برای کودکان مناسب نیست. البته این توصیه ای است که مرکز حمایت از مصرف کنندگان در نردراین وستفالن در دوسلدورف کرده است.

 

بیش از همه، کودکان زیر سه سال هستند که اسباب بازی ها را در دهان شان می کنند که به همین خاطر احتمال دارد مواد رنگی به صورت مستقیم به بدن آنها وارد شود.

 

والدین هنگام خرید اسباب بازی باید به علامت هایی همچون عاری از پی وی سی توجه کنند. در این محصولات از هیچ ماده نرم کننده ای استفاده نشده است.

 

روی بسته اسباب بازی ها همچنین کنار نشانی تولیدکننده اسباب بازی باید علامت GS درج شده باشد که نشان از ایمنی محصول دارد. این نشان تضمین می کند که برای تولید محصول قواعد تولید اسباب بازی رعایت شده است.


منبع : hamshahrionline.ir