اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا


رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو از یوونتوس پذیرایی می‌کند. بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی هم در آلیانس آره‌نا به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود.

ایسنا : رئال مادرید در حساس‌ترین بازی هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو از یوونتوس پذیرایی می‌کند. بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی هم در آلیانس آره‌نا به مصاف ویکتوریا پلژن می‌رود.

 هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام هشت بازی به پایان می‌رسد.

گروه A

منچستریونایتد – رئال سوسیداد

بایر لورکوزن – شاختاردونتسک

منچستریونایتد در فصل جدید لیگ برتر انگلیس نمایش بسیار ضعیفی داشته و اصلا نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. شاگردان دیوید مویس اسکاتلندی اما در لیگ قهرمانان اروپا، عملکردی بهتری داشتند و با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شاختار صدرنشین هستند.آنها در بازی نخست خود با نتیجه 4 بر دو بایرلورکوزن را از پیش رو برداشتند اما در دیدار دوم خود با تساوی یک بر یک برابر شاختار دونتسک اوکراین متوقف شد. شیاطین سرخ در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس دو امتیاز حساس را از دست دادند و در حالی که تا دقایق پایانی با یک گل برابر ساوتهمپتون پیش بودند گل تساوی را دریافت کردند تا آغاز کابوس‌وار دیوید مویس با این تیم ادامه یابد. مویس که پس از عملکرد درخشان فرگوسن جانشین او شد، روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. او پس از توقف برابر ساوتهمپتون گفت که بازی برابر سوسیداد می‌تواند آغاز خوبی برای او و تیمش باشد. با توجه به اینکه این بازی در اولدترافورد برگزار می‌شود شیاطین سرخ به چیزی به جز از پیروزی فکر نخواهند کرد. آنها در صورت پیروزی با گل‌های زیاد می‌توانند به صدرنشینی خود تداوم بخشند.

اما سوسیداد برخلاف منچستریونایتد نمایش بسیار ضعیفی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است و از دو بازی خود هیچ امتیازی را به دست نیاورده است. این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگا هم ناامیدکننده ظاهر شده است و با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.این تیم اسپانیایی برای زنده نگه داشتن امیدهای خود به صعود از این گروه باید در اولدترافورد نتیجه گیرد. در دیگر دیدار این گروه بایر لورکوزن در ورزشگاه خانگی خود از شاختار پذیرایی می‌کند. لورکوزن در دیدار نخست خود برابر منچستریونایتد در اولدترافورد تن به شکست داد اما در دیدار دوم موفق شد با نتیجه دو بر یک رئال سوسیداد را از پیش رو بردارد. لورکوزن فصل خوبی را در رقابت‌های بوندس‌لیگا پشت سر می‌گذارد و نشان داده که از مدعیان کسب عنوان قهرمانی است. با توجه به اینکه این دیدار در آلمان برگزار می‌شود، شانس میزبان برای پیروزی بیشتر است.البته نباید فراموش کرد که شاختار تیم آماده‌ای نشان داده است و تنها با اختلاف در تفاضل گل در جایگاه دوم قرار دارد.

جدول رده‌بندی A

1-منچستریونایتد 4 امتیاز (تفاضل گل 2+)

2- شاختار4 امتیاز (تفاضل گل 2+)

3- لورکوزن 3 امتیاز

4- سوسیداد صفر امتیاز

گروه B

گالاتاسرای – کوپنهاگن

رئال مادرید – یوونتوس

در حساس‌ترین دیدار این گروه رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو به مصاف یوونتوس می‌رود. دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف هم می‌روند. رئال در هفته نهم لیگا با دو گل مالاگا رااز پیش رو برداشت تا علاوه بر پیروزی اختلاف خود را با بارسلونا صدرنشین به سه امتیاز کاهش دهد.

کارلو آنچلوتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مالاگا بسیار راضی بود. او گفت که آنها اگر بتوانند در دیدار برابر یوونتوس هم با همین انگیزه بازی کنند. بدون شک پیروز از میدان خارج می‌شوند. کهکشانی‌ها فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را هم مقتدرانه آغاز کرده‌اند و در هر دو دیدار خود به پیروزی رسیده‌اند تا با شش امتیاز در صدر دول رده‌بندی قرار گیرند اما یوونتوس روزهای خوبی را سپری نمی‌کند.شاگردان کونته در هفته هشتم رقابت‌های سری A متحمل شکست تلخی شدند تا با روحیه بد پای به سانتیاگو برنابئو بگذارند.

یوونتوس در حالی که تا دقایق پایانی با نتیجه دو بر یک از فیورنتینا جلو بود در 5 دقیقه سه گل دریافت کرد تا نخستین شکست خود را در فصل جدید متحمل شود.

کونته سرمربی یوونتوس دیدار برابر رئال مادرید را بسیار سخت می‌داند. او گفت: رئال یکی از پرانگیزه‌ترین تیم‌ها است. با تیمی بازی می‌کنیم که حرص و ولع زیادی برای قهرمانی دارد. رئال مادرید بی‌صبرانه در انتظار دهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا است. بازی برابر رئال چه در برنابئو و چه در یووننتوس آره‌نا چالش بزرگی برای ما به شمار می‌آید. دیدار برابر تیم بزرگی چون رئال باعث پیشرفت کیفی ما می‌شود.

بوفون کاپیتان یوونتوس هم در گفت‌وگویی که با روزنامه مارکا اسپانیا داشت بازی برابر رئال را سخت توصیف کرد. او گفت: این یک بازی خاص است سانتیاگو برنابئو ورزشگاه بزرگی است که تماشاگران زیادی را در خود جای می‌دهد. آخرین باری که در برنابئو بازی کردیم با دو گل به پیروزی رسیدیم اما من در آن دیدار به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانستم بازی کنم. این بار دیگر اصلا دوست ندارم به میدان نروم.

یوونتوس برای صعود به مرحله بعد به پیروزی در این دیدار نیاز دارد از طرف دیگر رئال مادرید اصلا دوست ندارد در سانتیاگو برنابئو امتیاز از دست بدهد. شاگردان آنچلوتی شنبه باید در نیوکمپ به مصاف بارسلونا روند و می‌خواهند با پیروزی در این دیدار با روحیه خوبی پای به این دیدار گذارند.

در دیگر دیدار این گروه دو تیم قعرنشین کپنهاگن و گالاتاسرای در ترکیه به مصاف هم می‌روند. گالاتاسرای با جذب ستاره‌هایی چون دیدیه دروگبا و وزلی اسنایدر تیمی قدرتمند راهی لیگ قهرمانان اروپا کرده است اما این تیم ترکیه‌ای در دو دیدار خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.

این تیم در بازی نخست خود با نتیجه تحقیرآمیز 6 بر یک برای رئال‌مادرید تن به شکست داد اما در دیدار دوم خوب نتیجه گرفت و به تساوی 2 بر 2 برابر یوونتوس در ایتالیا دست یافت. از طرف دیگر کپنهاگن هم از دو دیدار خود تنها یک امتیاز کسب کرده است.

این تیم دانمارکی در دیدار نخست خود با تساوی یک بر یک برابر یوونتوس دست یافت اما در دیدار دوم با چهار گل برابر رئال‌مادرید تن به شکست داد.

جدول رده‌بندی این گروه:

1-رئال‌مادرید 6 امتیاز

2- یوونتوس 2 امتیاز

3- کپنهاگن یک امتیاز (تفاضل گل 4-)

4- گالاتسرای یک امتیاز (تفاضل گل 5-)

گروه C

اندرلخت – پاری‌سن‌ژرمن

بنفیکا – المپیاکوس

در حساس‌ترین دیدار این گروه پاری‌سن‌ژرمن در بلژیک به مصاف اندرلخت می‌رود. دو تیم در شرایطی کاملا متفاوت به مصاف هم می‌روند. پاری‌سن‌ژرمن در هر دو دیدار خود به پیروزی رسیده است و با 6 امتیاز صدرنشین است این در حالی است که اندرلخت در هر دو بازی خود شکست خورده و قعرنشین جدول رده‌بندی است. در دیگر دیدار این گروه دو تیم سه امتیازی بنفیکا و المپیاکوس در پرتغال به مصاف هم می‌روند.

جدول رده‌بندی گروه C

1- پاری‌سن‌ژرمن 6 امتیاز

2- المپیاکوس 3 امتیاز تفاضل گل صفر

3- بنفیکا 3 امتیاز (تفاضل گل 1-)

4- اندرلخت بلژیک صفر امتیاز

گروه D

بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره‌نا از ویکتوریا پلژن پذیرایی می‌کند.شاگردان پپ گواردیولا در هر دو بازی قبلی خود به پیروزی رسیده‌اند و با 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند.

آنها در رقابت‌های بوندس‌لیگا هم صدرنشین هستند و در بازی اخیر خود در حالی که با یک گل برابر ماینتس عقب بودند در نیمه دوم ورق را برگرداندند و با زدن چهار گل یک پیروزی دیگر را هم به اندوخته خود اضافه کردند.

بایرن در این چند سال اخیر همواره از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بوده است.این تیم آلمانی فصل قبل با هدایت هاینکس خیره کننده ظاهر شد و با اقتدار جام قهرمانان را بالای سر برد. باواریایی‌ها در فصل جدید هم با گواردیولا از مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما ویکتوریا پلژن نشان داده است که نمی‌تواند از مدعیان صعود از این گروه باشد چراکه از دو بازی قبلی خود هیچ امتیازی را کسب نکرده و قعرنشین جدول رده‌بندی این گروه است در دیگر دیدار این گروه زسکا مسکو در ورزشگاه خانگی خود از منچسترسیتی پرستاره پذیرایی می‌کند.

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که در دو بازی قبلی خود یک شکست و یک پیروزی را به دست آورده‌اند.منچسترسیتی در دیدار نخست خود با سه گل ویکتوریا پلژن را در چک از پیش‌رو برداشت اما در دیدار دوم با نتیجه تحقیرآمیز 3 بر یک در ورزشگاه الاتحاد برابر بایرن‌مونیخ تن به شکست داد. زسکا مسکو هم در دیدار نخست خود با 3 گل برابر میزبانش بایرن‌مونیخ تن به شکست داد اما در دیدار دوم با نتیجه 3 بر 2 ویکتوریا پلژن را در خانه شکست داد. دو تیم برای صعود از این گروه به پیروزی نیاز دارند و تساوی نمی‌تواند هیچ‌کدام از آنها را راضی کند.

جدول رده‌بندی گروه D

1-بایرن‌مونیخ 6 امتیاز

2- منچسترسیتی 3 امتیاز (تفاضل 3+)

3-زسکا مسکو 3 امتیاز (تفاضل گل صفر)

4- ویکتوریا پلژن صفر امتیاز


ویدیو مرتبط :
گل های بازی لورکوزن4-4رم، هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بارسلونا 2– سلتیک1؛شاهنامه آخرش آبی اناریست!+سایر نتایج هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا



بارسلونا 2– سلتیک1؛شاهنامه آخرش آبی اناریست!

بارسا با دوگل دیرهنگام در پایان دو نیمه اول و دوم سلتیک سختکوش را شکست داد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

از فرار دقیقه دو الکسی سانچز به نظر می­رسد بارسا برای برد بی چونو چرا آمده و قصد دارد برد خفیف اوایل هفته را هم جبران کند ، اما نه پاس های بی وقفه و سریع بارسا کارساز است نه کرنر های تاکتیکی و از پیش تمرین شده و زیبای آنها .

بالا­خره در دقیقه 17 بازی درگیری وخشن سلتیک جواب می دهد و یک ضربه آزاد و بعد هم اشتباه دفاع  بارسا ( که انگار تمامی ندارد ) و بازیکن یونانی سلتیک ، ساماراس ، و گل ... باسا در نیو کمپ عقب می افتد...

اما این دوباره بارسلوناست که بازی را در دست می­گیرد و باز حملات پی در پی و  موقیعیت های زیادی که دروازه بان سلتیک از آنها می­گیرد. با برخورد توپ به دست ماسچرانو فریاد بازیکنان سلتیک بلند می­شود اما داور نظرش چیز دیگریست و چند دقیقه بعد با مصدومیت  ساماراس نگرانی های مربی سلتیک چند برابر می­شود ...  و در وسط این اتفاقات است که مثلث طلایی بارسلون باز هم شکل می­گیرد .چابی  ، مسی و در آخر هم اینیستا توپ را به تور سلتیک می چسباند تا بارسا بازنده به نیمکت نرود...

بازی در نیمه دوم کاملا یک طرفه  شروع می­شود و حملات پی در پی بارسا مجالی به نفس کشیدن به سلتیک نمی­دهد  اما این حملات نتیجه­ای در بر ندارد و همه را دباره به این فکر وا میدارد که این بارسلونا چیزی از تیم همیشه قهرمان پپ کم دارد. سلتیک کاملا آرام و بدون هیچ عجله­ای بازی را دنبال می­کند و به نظر می­رسد تنها هدف انها گل نخوردن باشد ...

دقایق به سرعت می­گذرند و انگار کار برای شاگردان تیتو گره خورده و حتی دریبل های آقای مسی پدر هم فایده ای ندارد . دست به دامن شدن تیتو به داوید ویا هم جواب نمی­دهد و توپ به تیردروازه چلسی می خورد . امما نهایتا در حالی که 15 ثانیه به پایان بازی مانده و همه منتظر سوت پایان بازی هستند آلبا طی یک اتفاق موفق به گلزنی می­شود و برد خفیف دیگری برای بارسا به دست می آید.

تمام این اتفاقات دست به دست هم می­دهند تا باز به این جمله را به یاد بیاوریم ((جای خالیت حس می­شود پپ))/گل

 

سه شنبه 2 آبان:
 
گروه 5:
 
شاختار دونستیک اوکراین 2_ 1 چلسی
 
نورزیلان دانمارک 1  _ 1  یوونتوس
 
در گروه 5 تیم شاختار دونستیک اوکراین 2_ 1 چلسی را با گلهای آلکس و فردیناندو برد و 7 امتیازی شد و صدرنشینی را از چلسی گرفت
 
** گروه 6
 
لیل فرانسه 0   _ 1 بایرن مونیخ
 
باته بلاروس 0 _  3 والنسیا اسپانیا
 
در این گروه لیل بدون امتیاز در تعقیب 3 تیم 6 امتیازی است .
 
** گروه 7
 
بارسلونا 2 _ 1 سلتیک اسکاتلند
 
اسپارتاک مسکو دو _ یک بنفیکا پرتغال
 
بارسلونا با 9 امتیاز در صدر جدول این گروه قرار دارد و اسپارتاک نیز با 6 امتیاز دوم است.
 
** گروه 8
 
منچستر یونایتد 3 _ 2 براگا
 
گالاتاسارای ترکیه 1 _ 1 کلوژ رومانی
 
منچستر یونایند با 9 و کلوژ با 4 امتیاز اول و دوم هستند.
 
دیدارهای روز دوم از هفته سوم این رقابت ها به شرح زیر است
 
چهارشنبه 3 آبان
 
گروه یک:
 
پرتو پرتغال_دنیاموکیف اوکراین
 
دنیاموزاگرب کرواسی_پاری سن ژرمن با 3 امتیاز اول و دوم هستند.
 
** گروه 2:
 
آرسنال شالکه آلمان
 
مون پلیه فرانسه_المپیاکو یونان آرسنال با 6 امتیاز در صدر قرار دارند و شالکه با 4 امتیاز دوم است.
 
** گروه 3:
 
زینت سن پترزبورگ روسیه_اندرلخت بلژیک
 
مالاگای اسپانیا_میلان
 
مالاگا با 6 و میلان با 4 امتیاز اول و دوم هستند.
 
** گروه 4:
 
آرژانتین هلند_منچستر سیتی
 
بورسیا دورتمند آلمان_رئال مادرید
تابناک