اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی های موبایل رده بندی سنی می‌شوند


مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رده‌بندی سنی بازی‌های موبایل در اسرع وقت و پیش از انتشار بازی خبر داد.

خبرآنلاین: مدیر نظام رده بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از رده‌بندی سنی بازی‌های موبایل در اسرع وقت و پیش از انتشار بازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، «رضا احمدی» به تعاملات انجام گرفته فی‌مابین بنیاد و فروشگاه‌های بازی‌های موبایلی اشاره کرد و گفت: رده‌بندی سنی بازی‌های موبایلی در سازمان اسرا و نمایش لوگوی رده‌بندی سنی هر یک از بازی‌ها توسط فروشگاه‌های فروش بازی‌های موبایلی به‌زودی اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان بازی‌های رایانه‌ای ایرانی پیش از ارسال درخواست برای عرضه بازی خود در این فروشگاه‌ها، بایستی جهت دریافت رده‌بندی سنی بازی خود به سازمان اسرا مراجعه کنند.

مدیر نظام رده‌بندی سنی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تاکید بر اینکه رده‌بندی سنی بازی‌های ایرانی در اولویت کار این سازمان قرار دارد، گفت: بررسی این گونه بازی‌های ایرانی در سریع‌ترین زمان ممکن (حداکثر2روز) انجام و رده سنی آن‌ها مشخص می‌شود.

احمدی افزود: تولیدکنندگان بازی‌های موبایلی می‌توانند همزمان با درخواست بررسی محتوا و دریافت رده‌بندی سنی بازی، برای دریافت پروانه ساخت بازی از واحد نظارت بنیاد نیز اقدام کنند.


ویدیو مرتبط :
فرم. نانچوان طاهر قاسمی در رده سنی جوانان در بازی های آسیایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد



 

 

2 ركورد ملی رده سنی 13 و 14 سال جابجا شد

در جریان انجام مسابقات دو ركورد ملی جا به جا شد.

در 200 متر آزاد آرین علیایی شناگر تیم فارس با ثبت ركورد 2 دقیقه و 7 ثانیه و 75 صدم ثانیه، 50 صدم ثانیه ركورد قبلی این ماده كه در اختیار احمدرضا جلالی از استان فارس بود را بهبود بخشید.

همچنین در 50 متر قورباغه محمدجواد عباسی از تیم كرمانشاه ركورد 32 ثانیه و 78 صدم ثانیه را از خود به جای گذاشت تا ركورد قبلی این ماده كه در اختیار سپهر افجه ای از تهران بود را 32 صدم ثانیه بهبود بخشد.

مسابقات شنای قهرمانی كشور (11 و 12سال) و (13 و 14سال) در روز سوم در استخر انقلاب شیراز دنبال می شود.