اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی مرگ در دانشگاه های سعودی +فیلم


پدیده خطرناک حرکات نمایشی با خودرو در خیابانهای عربستان سعودی، در حال انتقال به دانشگاه های این کشور است.

پایگاه خبری العالم: پدیده خطرناک حرکات نمایشی با خودرو در خیابانهای عربستان سعودی، در حال انتقال به دانشگاه های این کشور است.

درحالی که حرکات نمایشی با خودرو در خیابان‌های عربستان از مهمترین دلایل تصادف‌های بسیار خطرناک در این کشور به شمار می آید؛ اینگونه ماجراجویی ها اکنون به دانشگاه های این کشور نیز کشیده شده است.

روزنامه عربستانی "الشرق" در گزارشی نوشت، حرکات نمایشی در "حائل" (شمال عربستان) به دانشگاه این منطقه نیز کشیده شد.

به نوشته این روزنامه، انجام حرکات نمایشی نزدیک دانشگاه حائل موجب ناراضایتی شده است؛ به صورتی که به گفته برخی از دانشجویان، در صورت مقابله نکردن با اینگونه اقدامات، محوطه دانشگاه حائل نیز به جولانگاه این ماجراجویان تبدیل خواهد شد.



ویدیو مرتبط :
مرگ نایف سعودی ها را هم به وجد آورد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: برف بازی که موجب مرگ شد


بر اثر بی احتیاطی دو گردشگر که قصد چرخ خوردن در برف را داشتند و به دلیل منحرف شدن گوی یک کیلومتر در دره های برفی سقوط کردند.

عصرایران: سایت خبری راشاتودی در خبری نوشت: بر اثر بی احتیاطی دو گردشگر که قصد چرخ خوردن در برف را داشتند و به دلیل منحرف شدن گوی یک کیلومتر در دره های برفی سقوط کردند.

راشاتودی نوشت: در اثر این حادثه که فیلم آن نیز گرفته شده است یکی از آن ها کشته شد و دیگری به شدت مجروح شد.

این سایت در ادامه افزود: هنگامی که تیم اورژانس به محل رسید و گوی را متوقف کرد هر دو گردشگر همچنان زنده بودند ولی دنیس 28 ساله در مسیر به سوی بیمارستان درگذشت.