اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی مرگبار جوان 19 ساله با اسلحه


فرمانده انتظامی شهرستان چرام گفت: بازی با اسلحه برنو منجر به از دست دادن جان جوان 19 ساله چرامی شد.

خبرگزاری ایسنا: منطقه کهگیلویه و بویراحمد، جابر انصاری افزود: یک جوان 19 ساله چرامی به نام "ج.م" در هنگام بازی با اسلحه برنو بعد از چند دقیقه نقش بر زمین شد و بدلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به عواقب ناگوار این حادثه تلخ اظهار کرد: شهروندان از قرار دادن وسایل خطرناک از جمله انواع اسلحه شکاری و جنگی در منزل خود‌داری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان چرام با بیان اینکه این حادثه در روستای طسوج از توابع شهرستان چرام اتفاق افتاده است، اضافه کرد: چنانچه کسی بواسطه شغل از سلاح گرم دارای مجوز استفاده می‌کند، خشاب و مهمات را از اسلحه جدا کرده و سپس در مکانی امن و دور از دسترس افراد خانواده قرار دهد.


ویدیو مرتبط :
فوت جوان 19 ساله در برخورد با هلی مدل دربروکلین پارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی مرگبار با اسلحه پدربزرگ جان کودک 11 ساله را گرفت + تصاویر



یک پسر 11 ساله اهل " میشیگان " در یک بازی خطرناک با هفت تیر جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،یک پسر 11 ساله اهل " میشیگان " در یک بازی خطرناک با  هفت تیر جان خود را از دست داد .

" توماس بلانگر " 11 ساله و برادر 14 ساله اش " اشتن "در زمان شلیک گلوله  از هفت تیر،در حیاط خانه پدر بزرگشان در حال بازی کردن بودند.

 

اخبار,اخبارحوادث,بازی خطرناک


براساس گزارش پلیس این دو برادر به منظور بازی کردن اسلحه پدر بزرگ را از کمدش برداشتند و به حیاط بردند .

" توماس " در حالی که اسلحه در دستش بود در یک لغزش به زمین افتاد وبه طور ناباورانه گلوله به صورت او شلیک شد و باعث مرگ این کودک شد .

اخبار,اخبارحوادث,بازی خطرناک


این حادثه غم انگیز که در روز پنجشنبه 23 جولای رخ داد اعضای خانواده و دیگر خواهر و برادرهای "توماس " در خانه حضور داشتند اما هیچ یک از آنها شاهد این صحنه تراژدی نبودند و وقتی با شنیدن صدای گلوله به حیاط رفتند که جویی از خون جاری شده بود .

خانواده او توصیف کردند که " توماس " یک پسر فعال و اجتماعی بود و عاشق سربازی و فیلم های اکشن بود .

بدنبال این اتفاق تلخ پلیس منطقه " آلبا"دربیانیه ای به والدین هشدار  داد: در نگهداری از اسلحه در خانه شان دقت کنند و با گذاشتن آن در مکانی امن و به دور از دسترس کودکانشان از ایجاد حوادث تلخی مانند این جلوگیری کنند .

 

 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران