اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی مخفی در فیسبوک مسنجر


این فصل از سال، تقریبا تمام مردم آمریکا در تب و تاب رقابت های بسکتبال هستند. از طرفی مسابقات March Madness آغاز شده و از طرف دیگر در آستانه شروع فصل جدید رقابت های NBA و رویارویی مدعیان قهرمانی قرار داریم.

وب‌سایت دیجیاتو - امین بیگ‌زاده: این فصل از سال، تقریبا تمام مردم آمریکا در تب و تاب رقابت های بسکتبال هستند. از طرفی مسابقات March Madness آغاز شده و از طرف دیگر در آستانه شروع فصل جدید رقابت های NBA و رویارویی مدعیان قهرمانی قرار داریم.

فیسبوک مسنجر iOS و اندروید از یک بازی بسکتبال مخفی برخوردار است

فیسبوک نیز با توجه به همین موضوع، با ارائه یک بازی بسکتبال مخفی در اپلیکیشن محبوب پیام رسانش تلاش کرده تا شور و حال حاکم بر این فضا را دو چندان کند.

پس از بازی شطرنج در فیسبوک مسنجر، این دومین عنوان بازیست که به این اپلیکیشن پیام رسان آمده. برای فعال شدن آن در ابتدا لازم است که با یک مخاطب گفتگویی را آغاز کنید. سپس وارد کیبورد اموجی ها شده، آیتم توپ بسکتبال را انتخاب و در نهایت گزینه ارسال را بفشارید.

وقتی که توپ بسکتبال روی صفحه گفتگو ظاهر شد، حالا با اشاره بر آن می توانید بازی تان را آغاز نمایید. باید توپ را بگیرید و با سوایپ به درون حلقه بیندازید، و هدف از بازی این است که پشت سر هم بیشترین پرتاب های صحیح را داشته باشید.

این بازی را می توانید هم در نسخه iOS و هم در نسخه اندروید فیسبوک مسنجر تجربه کنید.


ویدیو مرتبط :
ویژگی جدید مسنجر فیسبوک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله به صفحه فیسبوک داور بازی ایران و آرژانتین



اخبار,اخبار ورزشی,داور بازی ایران و آرژانتین


 اخبار ورزشی - حمله به صفحه فیسبوک داور بازی ایران و آرژانتین

صفحه شخصی داور صربستانی بازی ایران و آرژانتین مورد هجوم کاربران ایرانی فیس‌بوک قرار گرفته است!

به گزارش ایسنا، پس از بازی ایران و آرژانتین و ستایش کارشناسان و رسانه‌های داخلی و خارجی از عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش یک نکته در میان نظرات مخاطبان ایرانی و غیر ایرانی بیشتر به چشم می‌آمد و آن هم اعتراض به عملکرد ضعیف داور صربستانی این دیدار بود.

اشکان دژآگه در نیمه دوم روی یک ضدحمله به خوبی از زابالتا رد شد اما مازیچ در حالی که فاصله زیادی با این صحنه نداشت، خطایی روی دژآگه نگرفت و حتی کرنر را هم به سود ایران اعلام نکرد تا شائبه‌های زیادی درباره علت این تصمیمش به وجود بیاید. کی‌روش هم بعد از بازی این داور را از انتقاد خود بی‌نصیب نگذاشت و ادعا کرد که مازیچ به اندازه مسی در سرنوشت این بازی نقش بازی کرد.

با این حال اتفاقی که قابل پیش بینی بود، اعتراض ایرانی‌ها در سایت‌ها و صفحات اجتماعی مختلف به داور صربستانی بود اما جریان مثل دفعات گذشته از این فراتر رفت.

از شب گذشته صفحه شخصی این داور در فیس‌بوک مورد هجمه شدید کاربران ایرانی قرار گرفته و تعداد نظرات روی پست های این صفحه به سرعت در حال افزایش است. این اتفاقی است که پیش از این برای صفحه لیونل مسی و ایوان زایتسف هم رخ داده بود. البته از پست‌های صفحه داور صربستانی مشخص است که این صفحه نه تنها به وسیله خود او اداره نمی‌شود بلکه بیشتر به یک صفحه ساختگی و تقلبی می‌ماند تا صفحه شخصی داور صرب.

البته صفحه جدیدی هم در فیس‌بوک با نام "فیفا باید مازیچ داور بازی ایران و آرژانتین را محروم کند" ایجاد شده که هر لحظه بر تعداد افرادی که آن را پسندیده‌اند، افزوده می‌شود.

فارغ از اشتباهی که داور صربستانی انجام داد و اعتراض درست بازیکنان و کی‌روش به این داور شاید بهتر باشد کاربران ایرانی فیس‌بوک هم به شیوه بهتری ناراحتی خود را نشان دهند.
 اخبار ورزشی - ایسنا