اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی جید DOOM عرضه شد


DOOM جدید با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده و یک نسخه‌ی Collector’s Edition با قیمت ۱۲۰ دلار هم برای آن در نظر گرفته شده است.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: پس از سال‌ها، قسمت جدید مجموعه بازی‌های DOOM برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.

بازی جید DOOM عرضه شد

اگر از جمله علاقه‌مندان به دنیای بازی‌های کامپیوتری باشید و جزو بازی‌کننده‌های قدیمی هستید، قطعا با مجموعه بازی‌های DOOM آشنایی دارید. بازی‌هایی مانند Wolfenstein، DOOM و Quake‌ جزو بازی‌های مطرح سبک اول-شخص بودند؛ اما مجموعه‌ی DOOM توانست طرفداران بیشتری به‌دست بیاورد. پس از عرضه‌ی بازی DOOM 3‌ در سال ۲۰۰۴ بسیاری از بازی‌کننده‌ها منتظر عرضه‌ی قسمت جدید این مجموعه بودند. پس از ۱۲ سال و در روز ۲۴ اردیبهشت DOOM جدید برای پلتفرم‌های بازی مختلف راهی بازار شد.

در این عنوان بازی‌کننده‌ها با هیولاهای مختلف مبارزه خواهند کرد و سطح جدیدی از گرافیک را مشاهده می‌کنند. این بازی به‌شدت خشن و ترسناک است و بخش داستانی و چندنفره‌ی آن برای بازی‌کننده‌ها جذاب خواهد بود.

DOOM جدید با قیمت ۶۰ دلار عرضه شده و یک نسخه‌ی Collector’s Edition با قیمت ۱۲۰ دلار هم برای آن در نظر گرفته شده است. این بازی به قدری هیجان‌انگیز است که شرکت NVIDIA برای معرفی کارت گرافیکی جدیدش از این عنوان استفاده کرد. البته برای تجربه‌ی این بازی روی کامپیوتر به یک سیستم قوی نیاز خواهید داشت.

‌‌‌‌‌


ویدیو مرتبط :
دانلود لباس های جدید برای کیتانا و جید در بازی MK9

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عرضه نسخه بازی Counter‪-‬Strike برای اندروید


بازی کانتر در ایران هم مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید.

صبح بخیر : بازی کانتر در ایران هم مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید.

حالا نظرتان چیست که این بازی را بر روی ابزار اندرویدی تان همه جا همراه داشته و با آن سرگرم شوید؟ به لطف توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت XDA، نسخه پورت شده و غیر رسمی اندروید این بازی عرضه گردیده است. هم اکنون آنها دو نسخه مختلف این بازی را آماده کرده اند. ورژن 5o برای استفاده در ابزارهای مجهز به اندروید 2‪.‬0‪+‬ است و ورژن 6p که بر روی اندروید 2‪.‬3‪+‬ قابل نصب خواهد بود. هر دو اینها کاملا شبیه کانتر استریک 1‪.‬6 هستند.



این بازی از پلتفرم Unity3D استفاده کرده و از پایه دوباره سازی شده و در اصل برای بازی کردن به صورت آنلاین طراحی می شود. ظاهرا قرار است که دارندگان ایکسپریا پلی سونی اریکسون هم نسخه ویژه ای از بازی را دریافت کنند که پیکربندی آن برای استفاده از کنترل های ویژه با گواهی پلی استیشن سازگار شده است.






منبع: نارنجی