اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی با مرگ روی آبندان یخ‌زده بهشهر



اخبار حوادث - بازی با مرگ روی آبندان یخ‌زده بهشهر

بازی کودکانه چند جوان روی آبندان یخ‌زده بهشهر، جوانی 28 ساله را به کام مرگ فرستاد.

در پی سرمای شدید هوا در مازندران و در پی آن یخ‌زدگی آب‌بندانی در روستای کلا از توابع بهشهر، 8 جوان که برای تفریح و سرگرمی روی آب یخ‌زده رفته بودند، به دلیل شکستگی ناگهانی یخ دچار سانحه شده و به داخل آب سقوط کردند.

با وقوع این حادثه، ماموران پاسگاه انتظامی "بیشه بنه" با اطلاع مردمی، سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

براساس این گزارش در این حادثه یکی از این افراد به نام « فرهاد- ر» 28 ساله به دلیل غرق شدگی و خفگی قبل از هر گونه امداد رسانی جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا، مابقی افراد با تلاش ماموران و اهالی منطقه از داخل آب به بیرون کشیده شده و برای درمان به مراکز درمانی منتقل شدند. 

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چالش سطل آب یخ به سبک روسی بازی شطرنج در آب یخ زده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تشییع سه جنازه یخ زده 29 سال بعد از مرگ!


جنازه سه عامل ترور قذافی، سه دهه بعد از کشته شدن آنها در لیبی تشییع شد.

عصر ایران: جنازه سه عامل ترور قذافی، سه دهه بعد از کشته شدن آنها در لیبی تشییع شد.

سایت شبکه الجزیره نوشت، تشییع جنازه سه نفر از افرادی که 29 سال پیش در عملیات ترور معمر قذافی رهبر وقت لیبی، کشته شده بودند؛ در شهر طرابلس پایتخت این کشور برگزار شد.

این سه نفر به نام های محمد سعید الطمزینی، خلیفه ابراهیم الحماصی و جمال محمد المصراتی بعد از کشته شدن در زدوخورد با نیروهای حفاظت از معمر قذافی در درگیری معروف به العزیزیه در سال 1984، جنازه آنها فریز و در یکی از بیمارستان های طرابلس نگهداری می شد.



این مراسم تشییع جنازه با حضور تعداد زیادی از مردم و مسؤولان لیبی از جمله رئیس پارلمان و وزیران کابینه برگزار شد.

خبرگزاری رسمی لیبی در این باره گزارش داد: نوری بوسهمین رئیس پارلمان گفت: این مناسبتی است که میزان جنایت و طغیان حکومت سابق و بی احترام آن به انسانیت را نشان داد که جنازه ها را در یکی از سردخانه ها برای سه دهه نگهداری کرده بود.

معمر قذافی بعد از 42 سال حکمرانی به دنبال اعتراضات مسلحانه گسترده در سال 2011 و دخالت نظامی خارجی، از قدرت برکنار و به دست مخالفان کشته شد.

باب العزیزیه محل استقرار و زندگی قذافی بود. در درگیری 1984 باب العزیزیه، شماری از افراد مسلح با هدف ترور قذافی به محل زندگی او حمله کردند.