اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازی ایران – لبنان؛ بدون تماشاگر؟


روزنامه الاخبار لبنان روز گذشته خبر داد امکان برگزاری بازی ایران – لبنان بدون تماشاگر وجود دارد.

تماشا: روزنامه الاخبار لبنان روز گذشته خبر داد امکان برگزاری بازی ایران – لبنان بدون تماشاگر وجود دارد. عبدالقادر سعد، نویسنده این روزنامه فاش کرده که احتمالا نیروهای امنیتی اجازه نمی دهند این بازی در انظار عمومی برگزار شود. بازی لبنان – ایران در روز 11 سپتامبر برگزار می شود، روزی که سالگرد حمله طالبان به برج های جهانی است.

به خاطر مشکلات امنیتی این روز در لبنان، به مدیران فدراسیون فوتبال لبنان هشدار داده شده. در متن خبر روزنامه الاخبار آمده: «با توجه به اهمیت بازی برای هر دو کشور، تلاش ها و چانه زنی ها برای دریافت مجوز ادامه دارد. اگرچه هنوز اختلاف نظرها درباره این مسئله حل نشده اما مسئولان برگزاری در تلاشند تا بتوانند موانع کار را از پیش رو بردارند.»

با توجه به اینکه این یک بازی رسمی است و حساسیت فیفا روی این بازی بالاست، هنوز بحث هایی وجود دارد. قرار است 7 سپتامبر در فاصله 5 روز مانده به بازی دو تیم، جلسه ای بین سران اتحادیه و مدیران امنیتی در بیروت برگزار شود و درباره چگونگی سازماندهی هواداران در این مسابقه تصمیم نهایی گرفته شود.

هر ساله در آستانه 11 سپتامبر، لبنان از ترس حملات رژیم صهیونیستی شکل امنیتی می گیرد، به همین خاطر مراسمی که در این چند روز برگزار می شود به شدت تحت تدابیر امنیتی است. البته در هفته ای که بازی ایران – لبنان برگزار می شود، چند رویداد ورزشی دیگر هم وجوددارد و قرار است آنها هم بدون تماشاگر باشد.

امید جمالی، سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون روز گذشته گفت: «ما که چیزی نشنیده ایم. فعلا چیزی به طور رسمی اعلام نشده. طبق قوانین فیفا نمی شود هیچ بازی رسمی بدون تماشاگر برگزار شود مگر در موارد خاص. ممکناست موارد امنیتی هم شامل این موارد خاص شود اما هنوز اعلام نکردند. اگر این چنین تصمیمی عملی شود ما حتما اعتراض خواهیم کرد.»


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی ایران و لبنان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پی انفجار در بیروت; بازی لبنان- ایران بدون تماشاگر برگزار می‌شود



بازی لبنان و ایران,دیدار  تیم ملی فوتبال ایران و لبنان

در پی انفجار در بیروت; بازی لبنان- ایران بدون تماشاگر برگزار می‌شود

 دیدار امشب تیم ملی فوتبال ایران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بیروت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، پس از جلسه‌ای که با حضور سازمان تامین و امنیت لبنان، مسوولان فدراسیون فوتبال لبنان، نماینده فدراسیون ایران و ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برگزار شد، AFC تصمیم گرفت تا بازی تیم‌های ملی ایران و لبنان بدون حضور تماشاگران در بیروت برگزار شود.
 
این اقدام در پی انفجار شدید امروز (سه‌شنبه) در نزدیکی سفارت ایران در بیروت که نگرانی‌هایی را در کاروان ایران ایجاد کرده بود، صورت گرفت. این مسابقه ساعت 19 به وقت تهران آغاز می‌شود.
 /ایسنا