اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر کونگ‌ فوکار ایرانی کیست؟


ایرج نوذری علاوه بر بازیگری، در عرصه ورزش تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: ایرج نوذری علاوه بر بازیگری، در عرصه ورزش تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد.
 
 کسی فکرش را نمی کرد که منوچهر نوذری فرزندی با استعدادی همچون خود داشته باشد و بتواند در عرصه هنر موفق شود ایرج نوذری متولد ۷ اسفند ۴۲ است که به عنوان بازیگر و ورزشکار به بالاترین جایگاه در هر دو زمینه رسیده است.

در ابتدا گرچه تصور می شد که ایرج در زیر سایه بازیگر و دوبلور توانمند ایران منوچهر نوذری بوده اما در ادامه فعالیتهایش تلاش بسیار او را از زیر سایه بودن پدرش رها کرد و خود را به دیگران اثبات کرد.



وی در سال 70 در دو فیلم «اوینار» به کارگردانی شهرام اسدی و «آخرین تلاش» به کارگردانی سیامک اعتمادی ایفای نقش کرده و در همان سال نیز با ازدواج به زن اسپانیایی به خارج از کشور سفر می‌کند.

بعد از 12 سال دوری از عرصه سینما و هنر دوباره به سینما بازگشت اما این بار با بازی در مجموعه های تلویزیونی شهرتش را از این طریق کسب کرد و دوباره فعالیت خود را در این عرصه ادامه  داد.

ملاقات با طوطی، فریاد در شب، باج خور، کافه ستاره، رازها، این ترانه عاشقانه نیست، آکواریوم، ملودی و عاشق از جمله فیلم هایی است که وی در فاصله سالهای 82 تا 86 بازی کرد و در این دوران در سریال های پرمخاطب نیز ایفای نقش کرد.

مسافری از هند، ریحانه از جمله سریال هایی بود که نوذری با نقش منفی ظاهر شد و مخاطبان بسیاری را هم به خود جذب کرد و بر جذابیت های سریال با توجه به چهره خاصش افزود.

سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی و انگلیسی از جمله زبان هایی است که به خوبی به آنها مسلط است او علاوه بر بازیگری و عرصه هنر در ورزش نیز تبحر خاصی دارد به طوری که ریاست امور بین الملل کونگ فوی ایران را برعهده دارد و علاوه بر کونگ فو به بیلیارد نیز علاقه مند است.

شاید اکثر بازی های او به سمت کاراکتر منفی و خاکستری رفته باشد و کمتر شاهد نقش های مثبت بودمی سریال هایی چون اغما و ریحانه از این نوع کاراکترها بوده است اما در سری مجموعه های کلانتر نیز به عنوان پلیس توانمند بازی کرد که نمایی از عملکرد نیروی انتظامی را به عرصه نمایش گذاشت.

بازی های ضعیفی را نیز در برخی از فیلم ها شاهد بودیم که آن طور که باید نشان از توانایی های او در بازیگری نبوده است.


ویدیو مرتبط :
تفاوت بین پاندای کونگ فوکار ایرانی وخارجی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گرانترین بازیگر زن ایرانی کیست؟


یک سایت خبری مدعی شد که لیلا اوتادی با دستمزدی که برای یکی از نقش‌هایش دریافت کرده، گرانقیمت‌ترین بازیگر زن سینمای ایران لقب گرفته است.

پارسینه: طبق خبرهای موثق، اوتادی برای بازی در «پیتزا مخلوط» که حسین قاسمی جامی کارگردانی آن را برعهده دارد مبلغ 75 میلیون بابت 25 روز بازی دریافت کرده است که این امر موجب شد اوتادی لقب گرانقیمت‌ترین بازیگر زن سینمای ایران را به خود اختصاص دهد.

قرار بود در این فیلم الناز شاکردوست هم برای یکی از نقش‌های مکمل جلوی دوربین قرار بگیرد اما به خاطر عدم توافق مالی بین وی و تهیه‌کننده، این همکاری شکل نگرفت.

این سایت خبری، در ادامه به رقم دستمزد برخی دیگر از بازیگران زن سینمای ایران نیز اشاره کرده باشیم:

نیکی کریمی: 50 میلیون تومان برای بازی در فیلم «شکلات داغ»

مهناز افشار: 55 میلیون تومان برای بازی در فیلم «پوپک و مش ماشاالله»

مهتاب کرامتی: 35 میلیون تومان برای بازی در فیلم «آدمکش»

نیوشا ضیغمی: 30 میلیون تومان برا بازی در فیلم «به سوی آفتاب»