اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر نقش«باران»:سعی کردم سیندرلا بمانم


آزاده زارعی - بازیگر سریال "آوای باران" - معتقد است که نقش او در این مجموعه در عین حال که گاهی به زبان کوچه و بازار نزدیک می‌شود، ماهیت متفاوتی دارد.

خبرگزاری ایسنا: آزاده زارعی - بازیگر سریال "آوای باران" - معتقد است که نقش او در این مجموعه در عین حال که گاهی به زبان کوچه و بازار نزدیک می‌شود، ماهیت متفاوتی دارد.

آزاده زارعی، بازیگر نقش «باران» در سریال «آوای باران» درباره‌ی ویژگی‌های این نقش گفت: «باران» برای من کاراکتری دوست‌داشتنی است که به نظرم می‌تواند همذات‌پنداری مخاطب را در پی داشته باشد. این شخصیت همچنین دلسوزی و ترحم بیننده را به خود برمی‌انگیزد.

وی در همین رابطه ادامه داد: من کاراکتر «باران» را دوست داشتم؛ چراکه این نقش تک‌بعدی نبود و وجوه مختلفی داشت. باران کسی است که در خانواده‌ای مرفه به دنیا آمده و تا سنین کودکی خود هم در رفاه بزرگ شده است. اما به یک‌باره زندگی او با تغییرات و تحولاتی روبه‌رو می‌شود. به دام باندهای تکدی‌گری می‌افتد و زندگی‌اش از این رو به آن رو می‌شود.



این بازیگر که اولین تجربه بازی خود را در سریال پشت سر گذاشته است، درباره همکاری با حسین سهیلی‌زاده در مقام کارگردان بیان کرد: سابقه آقای سهیلی‌زاده و کارنامه کاری‌شان در ارتباط با سریال‌های پرمخاطبی که تاکنون ساخته‌اند، نشان می‌دهد که ایشان همیشه از چهره‌های جدید حمایت کرده‌اند و به بازیگران جدید میدان داده‌اند. همچنین سایر اعضای گروه افرادی بسیار دوست داشتنی و محترمند.

زارعی با بیان این که در ابتدا لحن خاص باران شدت بیشتری داشت و با توصیه‌های سهیلی‌زاده تعدیل یافت، ادامه داد: یادم است در سکانس اول «آوای باران» لحنم به اصطلاح لاتی‌تر بود. اما آقای سهیلی‌زاده یادآوری کردند که باران باید مشخصه دو وجهی بودن خود را در طول قصه حفظ کند. به اصطلاح همان سیندرلا باشد. گاهی به زبان کوچه بازاری نزدیک شود و در مواردی هم مودبانه تر برخورد کند.

نکته جالب اینجاست که آقای سهیلی‌زاده کارگردانی هستند که حتی از یک جمله و دیالوگ بازیگر به راحتی عبور نمی‌کنند و گام به گام با هدایتهایشان به بازی‌ات جهت می‌دهند و نمی‌گذارند به بیراهه بروی. ایشان هم جامعه شناسی می دانند و هم روانشناسی و اشراف کاملی بر کارشان دارند.

وی درباره ویژگی‌های متن سریال نیز افزود: در این سریال دیالوگ‌ها و ریتمی که برای داستان در نظر گرفته شده بود به کمکم آمد. همچنین کارنامه کاری نویسندگان این مجموعه آقایان جلالی و کاظمی پور هم سابقه ای پرمخاطب دارد.

مجموعه تلویزیونی «آوای باران» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی محمد هاشمی اصل هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

این مجموعه داستان تاجر ورشکسته‌ای به نام طاها ریاحی است که بعد از گذشت بیست سال و رهایی از زندان به دنبال دختر گمشده‌اش می گردد اما در این راه با مشکلاتی رو به رو است.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بازیگر نقش سیندرلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر نقش ناخواهری سیندرلا معرفی شد+تصاویر



بازیگر نقش سیندرلا , جایزه اسکار

هر كسی داستان «سیندرلا» را می داند. دختر یتیمی كه پس از سالها سختی در نهایت با شاهزاده شهر ازدواج می كند. اما آنچه در این داستان بیشتر از هر چیز ذهن را درگیر می كند، دو ناخواهری بد ذات او یعنی آناستازیا و دریزلا هستند.

استودیوی دیزنی از «هالیدی گرینگر» بازیگر مطرح سریال (The Brogias) برای بازی در نقش ناخواهری «سیندرلا» دعوت كرد.

«هالیدی گرینگر» بازیگر نقش ناخواهری «سیندرلا»

بازیگر نقش سیندرلا , جایزه اسکار

پایگاه خبری «راپ» گزارش داد كه «گرینگر» در مراحل نهایی مذاكره برای بازی در یكی از نقشهای آناستازیا یا دریزلا است. پیش از این «لیلی كول» برای نقش «سیندرلا»، «ریچارد مادن» برای نقش شاهزاده و «كیت بلانش» برای نقش نامادری سیندرلا انتخاب شده اند. بازیگر مناسبی برای بازی در نقش ناخواهری دیگر سیندرلا معرفی نشده است. استودیوی دیزنی تاكنون آغاز فیلمبرداری این پروژه را اعلام نكرده ولی بدون شك در سال 2014 اكران خواهد شد.

«لیلی كول» بازیگر نقش «سیندرلا»

بازیگر نقش سیندرلا , جایزه اسکار

سیندرلا (به انگلیسی: Cinderella)‏، نام داستانی افسانه‌ای و محبوب است و بازگوکننده افسانه قدیمی رسیدن به پاداش پیروزمندانه پس از دیدن ظلم و بی‌عدالتی. هزاران گونه متفاوت از این افسانه در همه‌جای دنیا وجود دارد که محبوبترین آن به قلم نویسنده فرانسوی شارل پرو در سال ۱۶۹۷ میلادی به رشته تحریر درآمده است. به طور کلی واژه «سیندرلا» به معنی کسی است که پس از دورانی از گمنامی و بی‌خبری ناعادلانه، به کامیابی و سرشناسی می‌رسد.کمپانی والت دیسنی در سال ۱۹۵۰ یک فیلم کارتون مشهور بر اساس همین داستان ساخته است. پویانمایی سیندرلا سه‌بار برای بهترین موسیقی نامزد و موفق به دریافت جایزه اسکار شده‌است.

هم‌چنین در نخستین جشنواره فیلم بین‌المللی برلین خرس طلایی و جایزهٔ بزرگ برنز پلیت را برنده شد.در ماه ژوئن ۲۰۰۸ انجمن فیلم آمریکا این پویانمایی را در بخش ۱۰ فیلم برتر در ۱۰ موضوع به‌عنوان یکی از ۱۰ فیلم پویانمایی برتر از دیدگاهش قرار داد، سیندرلا پس از رأی‌گیری و رأی‌دادن بیش از ۱۵۰۰ نفر از جامعهٔ خلاق فیلم و انیمیشن، به‌عنوان نهمین فیلم برتر در گونهٔ انیمیشن اذعان شد.سیندرلا همچنین نام فیلمی به کارگردانی بیژن بیرنگ است که در آن پوپک گلدره و رامبد جوان ایفای نقش می‌کنند. داستان سورئال فیلم در مورد دو جوان عاشق است که در رویاهایشان خود را سیندرلا و شاهزاده می بینند.

منبع:cinemakhabar.ir