اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر «نظم و قانون» درگذشت


«فرد تامپسون» - سناتور اسبق آمریکایی و بازیگر سریال «نظم و قانون» - در سن 73 سالگی درگذشت.

خبرگزاری ایسنا: «فرد تامپسون» - سناتور اسبق آمریکایی و بازیگر سریال «نظم و قانون» - در سن 73 سالگی درگذشت.

«تامپسون» که بین سال‌های 2002 تا 2007 در سریال معروف «نظم و قانون» در نقش «آرتور برنچ» ایفای نقش می‌کرد،‌ در سال 2008 نیز یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ایالات متحده بود.

بازیگر «نظم و قانون» درگذشت

وی بازیگری را در سال 1985 و با فیلم «ماری» آغاز کرد و در این فیلم در نقش خودش به عنوان یک سیاستمدار مقابل دوربین رفت و پس از بازی در چند نقش کوتاه دیگر در فیلم‌های سیاسی در سال 1987 در فیلمی با عنوان «راهی به خروج نیست» به کارگردانی «راجر دونالدسون» و در مقابل «کوین کاستر» به ایفای نقش پرداخت و نام خود را به عنوان یک بازیگر توانا در نقش‌های سیاسی به اثبات رساند و سپس در فیلم‌های دیگری چون «جان سخت 2»، «شکار اکتبر سرخ» و «روزهای طوفانی» در دهه 90 میلادی بازی کرد.

از دیگر فیلم‌های او در کنار بازی در سریال «نظم و قانون» می‌توان به «دره ترس»، «در خط آتش»،‌ «زندگی در مریخ» و ... اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
الهام بخش ۱ - قانون و نظم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر پرده نشین درگذشت


احمد علامه دهر بازیگر مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» درگذشت.

خبرگزاری فارس: «احمد علامه دهر» بازیگر پیشکسوت، ساعتی پیش در منزل خود درگذشت.