اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر معروف هالیوودی به اتهام سرقت به حبس محكوم شد



 

بازیگر معروف هالیوودی به اتهام سرقت به حبس محكوم شد

بر اساس اعلام دپارتمان پلیس كالیفرنیا، «لیندزی لوهان» كه بازیگر معروف هالیوودی است به اتهام سرقت یك گردنبند گرانقیمت توسط پلیس دستگیر و به حبس محكوم شد.

«جان لینچ» وكیل این بازیگر معروف هالیوودی در مصاحبه ای با رسانه های دولتی آمریكا یادآور شد: روز گذشته «لیندزی لوهان» به اتهام سرقت یك گردنبند به ارزش دو هزار و ۵۰۰ دلار از یك جواهرفروشی در جنوب «كالیفرنیا» توسط پلیس این ایالت دستگیر و روانه بازداشتگاه شد.

به گزارش ایسنا، وكیل این بازیگر معروف هالیوودی در ادامه به خبرگزاری شینهوا خاطر نشان كرد: این دومین بار است كه «لیندزی لوهان» به اتهام سرقت دستگیر می شود. وی پیش از این نیز به اتهام مصرف موادمخدر توسط دادگاه عالی ایالت كالیفرنیا به شش ماه حبس محكوم شده بود. با این حال، من نمی دانم كه آیا این بار می توانم از او دفاع كنم یا نه.... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
دفاع بازیگر هالیوودی از اسلام{با زیر نویس}

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتهام بازیگر معروف هالیوودی به ماساژورش!



اتهام بازیگر معروف هالیوودی به ماساژورش!

'جان تراولتا' مدعی شد که ماساژور او دو بار به هنگام ماساژ دادنش از وی استفاده جنسی کرده است و حالت مشت و مال او غیر عادی و بیشتر به یک حمله و تجاوز جنسی شبیه بود تا ماساژ دادن.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز:  به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز؛ "جان تراولتا" یکی از بزرگترین هنرپیشه های هالیوود بر علیه ماساژورش اقامه دعوا کرد.

بر اساس متن اصلاحیه دادخواستی که در روز دوشنبه در دادگاه بخش "لس آنجلس" اقامه گردید "جان تراولتا" مدعی شد که ماساژور او دو بار به هنگام ماساژ دادنش از وی استفاده جنسی کرده است و حالت مشت و مال او غیر عادی و بیشتر به یک حمله و تجاوز جنسی شبیه بود تا ماساژ دادن.

 

مطابق با ماهیت دادخواست روز جمعه، دادگاه دستور نمایش صحنه جرم را مطابق با رفتارهای ادعا شده از سوی "تراولتا"، نظیر تماسهای ناخواسته و برهنگی نامناسب از سوی ماساژور را صادر کرد.

 

بر اساس مدارک دادگاه که توسط رادار آنلاین بدست آمده و منتشر شده است ، "تراولتا" در دادگاه گفت: "بار اول این مرد در 16 ژوئن در "بورلی هیلز" این کار را کرد و برای دومین بار این حادثه در 28 ژوئن در "آتلانتا" اتفاق افتاد.

 

وکیل "جان تراولتا" طی بیانیه ای در روز سه شنبه گفت: "دو متهم این ادعای تراولتا را پوچ و بی معنی و کاملا مضحک می دانند. از سوی دیگر، تیم بازیگری نیز "جان تراولتا" را در زمان روی دادن جرم در ساحل شرقی تپه های "بورلی هیلز" دیده اند نه در اتاق ماساژ که وی مدعی آن بود.

 

وکیل ماساژورها گفت: «نام این افراد نباید فاش شود برای اینکه در افکار مردم مسائل جنسی سریع و بدون قضاوت جای می گیرد و ناخواسته افراد در ذهن عموم بد جلوه گر می شوند و این ممکن است باعث اقامه دعوی عمومی بر علیه این دو شود. برای من اثبات بی گناهی این دو کار راحتی است ولی هنوز نمی خواهم آخرین برگ برنده خود را رو کنم که در این صورت "تراولتا" و وکیلش خواهند پذیرفت که در 16 ژوئن در "لس آنجلس" بودند و اصلا بنا به ادعای خود در "بورلی هیلز" نبودند.»/جام نیوز

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب