اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر «شمعدونی» مدل شد +عکس


این روزها خیلی از بازیگران زن تمایل دارند که مدل و مانکن لباس شوند و وارد عرصه مدلینگ شوند.قبلا سحر قریشی، فریبا نادری و میترا حجار هم به تبلیغات برندهای لباس پرداخته بودند.

نامه نیوز: این روزها خیلی از بازیگران زن تمایل دارند که مدل و مانکن لباس شوند و وارد عرصه مدلینگ شوند.قبلا سحر قریشی، فریبا نادری و میترا حجار هم به تبلیغات برندهای لباس پرداخته بودند.

این بار هم ویدا جوان با انتشار عکس هایش اعلام کرد که به عنوان مدل تبلیغاتی یک برند خاص فعالیت می کند.

مجموعه زمستانه آلبا دیزاین با مدیریت و طراحی سحر منتظری .

دیدار از تنپوش های خلاقانه ، هنرمندانه و زیبای آلبا دیزاین خالی از لطف نیست.

«ویدا جوان» مدل شد +عکس

«ویدا جوان» مدل شد +عکس


ویدیو مرتبط :
عرفان برزین بازیگر نقش عرشیا در شمعدونی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی سوپر مدل 29 ساله از بازیگر مشهور هالیوود + عکس



بازیگر مشهور هالیوود , اخبار بازیگران

به نظر میرسد که میراندا کر و ارلاندو بلوم در حال حاظر آخرین زوج مطلقه هالیوود هستند.به گزارش پارس ناز پس از گذشت تنها دو سال از ازدواج این دو نفر ، شایعات در حال جدی شدن هست و گفته میشه که سوپر مدل 29 ساله میراندا کر با مردی که خیلی به اون توجه داشته هنگام گذروندن اوقات فراغتش دیده شده همچنین بازیگر 35 ساله هالیوودی ارلاندو بلوم چندین بار بدون حلقه ازدواجش دیده شده.

مطلقا هیچ حقیقتی در تیتر روزنامه مدل زیبای استرالیا گفت ازدواج او با ارلاندو بلوم هنوز پابرجاست نیست ارلاندو و میراندا از سال 2007 با هم بودند و در سال 2010 به طور رسمی ازدواج کرده سپس در سال 2011 صاحب فرزندی به نام فلین شدند.

بازیگر مشهور هالیوود , اخبار بازیگران

منبع:پارس ناز