اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر سینما و تلویزیون به کما رفت


از ساعت 6 صبح مادرم به كما رفته و هیچ گونه هوشیاری ندارد و تنفس از طریق دستگاه انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون ایران ـ 16 مرداد ماه ـ به كما رفت.

 دختر این بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون با اعلام این مطلب گفت: از ساعت 6 صبح مادرم به كما رفته و هیچ گونه هوشیاری ندارد و تنفس از طریق دستگاه انجام می‌شود.



 نادیا دلدار گلچین كه سالهاست از بیماری كلیه رنج می‌برد طی ماه‌های اخیر با وخامت حالش در بیمارستان‌های مختلف بستری شد و در حال حاضر در بخش آی سی یو بیمارستان عرفان تحت مراقبت‌های ویژه است.

نادیا دلدار گلچین متولد 1339 در تهران و دارای مدرك تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی است كه فعالیت بازیگری‌اش را از سال 1369 با فیلم «ابلیس» آغاز كرده و در فیلم‌هایی چون «دیدار در استانبول»، «دوروی سكه»، «پادزهر»، «همه دختران من»، «مرد نامریی»، «خط آتش»، «روسری آبی»، «كمكم كن»، «مهرمادری»، «غریبانه»، «شیدا»، «دختری با كفش‌های كتانی»، مجموعه های تلویزیونی «خاله سارا»، «كهنه سوار»، «دزدان مادربزرگ»، «همه فرزندان من»، «پزشكان»، «شن‌های كف رودخانه»، «سه در چهار» و نمایش های «زیر گذر لوطی صالح»، «سوگ»، «مضحكه آدم»، «معركه در معركه» و.. به ایفای نقش پرداخته است.

 وی فرزند نادر گلچین- خواننده- و دختر عموی مرجانه گلچین -بازیگر- است.  


ویدیو مرتبط :
بازیگر جوان سینما و تلویزیون درگذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت + عکس



 

بازیگر معروف سینما و تلویزیون درگذشت

 

عباس امیری ساعتی قبل كه رشت به طرف فومن در حركت بود در اثر واژگونی خودروی پیكان حامل وی و برخورد این خودرو با یك درخت جان خود را از دست داد.

این بازیگر توانمند گیلانی در حال بازدید در تله فیلمی در فومن بود كه از 10 روز گذشته استارت آن زده شد و در این مدت همواره در مسیر مذكور در تردد بود.

از آنجا كه مادر امیری در رشت زندگی می‌كرد وی برای دیدن مادرش شب گذشته به رشت رفت و صبح امروز در مسیر بازگشت به فومن در منطقه جمعه‌بازار در اثر سانحه رانندگی به دیار باقی شتافت.... / تحلیل عصر ایران