اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر سینما به کما رفت و بستری شد...


به‌دلیل پر بودن بخش آی‌سی‌یو بیمارستان لقمان، سرخانی باید به بیمارستان دیگری منتقل شود که مشکلات مالی مانع این کار شده است.

«شاه‌علی سرخانی» بازیگر سینما حدود سه چهار روز پیش از پله‌های منزلش به پایین می‌افتد و پس از چند ساعت بی‌هوشی توسط همسایگان به بیمارستان لقمان منتقل می‌شود.

 سرخانی در حال حاضر در کماست و کلیه‌اش را از دست داده است.



ویدیو مرتبط :
نظر بازیگر سینما در باره فیلم های موبایل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر سینما بستری شد



اخبار,اخبار فرهنگی , رضا داودنژاد

 

اخبار فرهنگی - بازیگر سینما بستری شد

او که در بیمارستان «نمازی» شیراز، عمل پیوند کبدش را دو سال گذشته انجام داده است،ادامه داد: مراحل درمان کاملا با مشورت پزشکان شیراز انجام می‌شود.

رضا داودنژاد به دلیل مشکلات گوارشی ناشی از ادامه مراحل درمانی عمل پیوند کبد در بیمارستان بستری است.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا،گفت: فعلا در بیمارستان «عرفان» در تهران تحت درمان هستم، مشکل تقریبا حل شده است و مراحل پایانی درمان را سپری می‌کنم. امیدوارم ظرف چند روز آینده مرخص شوم.

او که در بیمارستان «نمازی» شیراز، عمل پیوند کبدش را دو سال گذشته انجام داده است،ادامه داد: مراحل درمان کاملا با مشورت پزشکان شیراز انجام می‌شود.

رضا داودنژاد در بخش پایانی از درگذشت حسین معدنی فعال عرصه والیبال اظهار تاسف کرد و گفت: متاسف شدم و یاد خاطرات تلخ خودم افتادم. حسین معدنی با پای خودش به بیمارستان «لاله» رفت و ظرف چند روز درگذشت.

این بازیگر بازی در فیلم‌هایی چون «مصائب شیرین»، کلاس‌هنرپیشگی»، «هوو»، «بچه‌های بد» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

اخبار فرهنگی - ایسنا