اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر «ستایش» در آستانه اعدام +عکس


سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!

خبرگزاری ایسنا: سازمان عفو بین الملل در اشتباهی فاحش، به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس و نام نرگس محمدی بازیگر نقش «ستایش» را در بیلبوردی تبلیغاتی در شهر وین اتریش نصب کرده و در ذیل این بیلبورد از جامعه جهانی خواسته که با فشار به دستگاه قضایی ایران مانع اعدام نرگس محمدی شود!

598 نوشت، گزارشگران ناشی این سازمان به اصطلاح بین‌المللی که در انتشار اسناد کذب علیه جمهوری اسلامی ایران لحظه ای تامل نمی‌کنند، به جای جست‌وجوی کلمه سکینه محمدی آشتیانی - مجرمی که از سال 1384 به جرم مشارکت در قتل همسرش در زندان تبریز به سر می‌برد و محکوم به اعدام است - نام نرگس محمدی را سرچ کرده‌اند.



نتیجه این جست‌وجو می‌شود افتضاحی که حتی محمد مصطفایی وکیل فراری سکینه آشتیانی هم نتوانسته این اشتباه را متوجه مسئولان این سازمان کند.

شاید اگر گزارشگران ناشی این سازمان به جای عکس سکینه محمدی آشتیانی، عکس نایب رئیس تشکل غیرقانونی کانون مدافعان حقوق بشر که نام وی هم نرگس محمدی است و چندی پیش از زندان آزاد شده است را می‌گذاشتند، آن‌قدر افتضاح نبود.

بر اساس این گزارش، سکینه محمدی آشتیانی در سال 84 با همدستی پسر عمه شوهرش، همسر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده است.


ویدیو مرتبط :
حکم اعدام بازیگر نقش ستایش (نرگس محمدی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیگر نقش ستایش عوض می‌شود! +عکس



 

 

بازیگر نقش ستایش عوض می‌شود! +عکس

 

مجموعه ستایش 2 که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد. نکته جالب اینکه قرار است..... قرار است نقش بیست سال آینده ستایش را یکی از دو بازیگر زن سینما وتلویزیون ایران یعنی مریلا زارعی و یا ماه چهره خلیلی ایفا نمایند.

سریال ستایش که در حال پخش از شبکه سه سیما می باشد با تصمیم مدیران شبکه سه سیما وپیشنهاد کارگردان این سریال قرار است ادامه یابد وستایش 2 نیز ساخته شود.

به گزارش تعامل نیوز، مجموعه ستایش 2 که داستانش مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است با بازیگران جدید آغاز خواهد شد. نکته جالب اینکه قرار است نقش بیست سال آینده ستایش را یکی از دو بازیگر زن سینما وتلویزیون ایران یعنی مریلا زارعی و یا ماه چهره خلیلی ایفا نمایند.

اینکه چقدر نقش بیست سال آینده ستایش به چهره این دو بازیگر می آید باید منتظر انجام تست گریم بر روی چهره این بازیگران باشیم ودر صورت تصمیم گروه تولید یکی از این دو بازیگر به ایفای این نقش خواهد پرداخت.

 

منبع: dadna.ir