اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

بازیگر زن هندی خودش را حلق آویز کرد


هنرمند سینما و بازیگر 24 ساله هندی خود را حلق‌آویز کرد

 "رای الیوم" به نقل از پایگاه "بالیوود لایو"؛ با اعلام خبر خودکشی "براتیوشا بانرجی" نوشتند: علت این خودکشی، شکست عاطفی بود، زیرا نامزد براتیوشا با وی قطع رابطه کرده و با دختر دیگری نامزد کرده بود.

بازیگر زن هندی خودش را حلق آویز کرد

این گزارش حاکیست، براتیوشا برای آخرین بار با نامزد سابقش تماس گرفت و پس از آن اقدام به خودکشی کرد، تا اینکه در بیمارستان جان باخت.

خانواده وی گفته اند که علیه نامزد سابق براتیوشا که او را عامل این خودکشی می دانند، شکایت می کنند.

براتیوشا قهرمان سریال هندی مشهور "بالیکا فادو" بود.


ویدیو مرتبط :
خوش شانسی بازیگر زن هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل زن جوان خودش را حلق‌ آویز كرد


نامبرده با روشن‌ شدن حقیقت پیش از رسیدن مأموران خود را در یكی از باغ‌های اطراف شهر حلق‌آویز كرد و این‌گونه به تناقض‌گویی‌هایش در رابطه با قتل دختر جوان پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: تنها مظنون پرونده مفقودشدن زن جوانی در شهر اصفهان پس از گذشت یك سال از ماجرا، روز گذشته با حلق‌آویز كردن خود به تناقض‌گویی‌هایش پایان داد.

سرهنگ حسین حسین‌زاده دراین‌باره گفت: تیر ماه سال گذشته فردی با مراجعه به پلیس آگاهی اصفهان اعلام كرد كه دختر 26 ساله‌اش كه به تازگی از همسرش جدا شده در ششم تیرماه از منزل استیجاری‌ خود خارج شده و خبری از وی در دست نیست.

وی افزود: با اظهارات پدر این زن جوان تلاش برای جست‌وجوی وی آغاز شد اما تمام این تلاش‌ها بی‌نتیجه بود تا این كه كارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و در تحقیقات صورت گرفته یكی از دوستان وی عنوان داشت، شب ششم تیرماه مقتول با حالتی بسیار نگران و مضطرب به دیدارش آمده و گفته كه یك نفر مدت زیادی است كه برایش مزاحمت ایجاد می‌كند و قصد جان وی را دارد و سپس از منزلش خارج شد و از آن تاریخ به بعد دیگر او را ندیده است.

وی اضافه‌ كرد: تحقیقات از دوستان و همكاران دیگر زن جوان نیز نشان داد كه او بارها عنوان داشته، اگر برایش اتفاقی افتاد مسبب اصلی كیست و از طرفی همسایگان این زن نیز شب ششم تیرماه شخصی با مشخصات شبیه به مظنون در حال تردد مقابل منزل فرد مفقود شده را مشاهده كرده بودند.

حسین‌زاده خاطرنشان كرد: با توجه به این كه تمام اتهامات متوجه مظنون بود و كارآگاهان یقین داشتند كه رشته اصلی راز مفقود شدن این زن در دست او است، وی به پلیس آگاهی احضار و تحت بازجویی قرار گرفت اما با منكر شدن هرگونه برخوردی با مقتول مدعی شد كه در 26 تیرماه در شهرستان دیگری بوده و اصلاً در اصفهان حضور نداشته است.

رییس پلیس آگاهی استان با بیان این كه به رغم تناقض‌گویی‌های تنها مظنون پرونده وی به دلیل كافی نبودن مدارك و مستندات لازم آزاد شد، عنوان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این كه در تاریخ 25 آذرماه سال 1390 جمجمه یك انسان توسط یكی از شهروندان در زمین‌های خاكی محور اتوبان اصفهان- شیراز پیدا شد و پزشكی قانونی جمجمه را متعلق به زنی 26 ساله اعلام كرد كه در كمتر از شش ماه پیش بر اثر وارد شدن ضربه سختی بر سرش به قتل رسیده است.

وی ادامه‌ داد: با توجه به شباهت‌های فراوان بین جمجمه پیدا شده با مشخصات زنی كه پلیس به دنبال او بود، تحقیقات و آزمایش‌های لازم برای اثبات این فرضیه از سوی كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان آغاز شد و سرانجام پس از چندین ماه كار ویژه مشخص شد كه این جمجمه متعلق به دختر گمشده است.

وی گفت: با محرز شدن قتل این زن جوان كارآگاهان با توجه به اظهارات ضد و نقیض تنها مظنون پرونده و كشف موارد جدیدی از اسناد و مدارك از طرف وی با نیابت قضایی به شهرستان مورد نظر رفته تا او را دستگیر كنند اما نامبرده با روشن‌ شدن حقیقت پیش از رسیدن مأموران خود را در یكی از باغ‌های اطراف شهر حلق‌آویز كرد و این‌گونه به تناقض‌گویی‌هایش در رابطه با قتل دختر جوان پایان داد.

حسین‌زاده با عبرت‌آموز دانستن این پرونده، گفت: كسانی كه مرتكب قتل نفس می‌شوند و برای مخفی‌كردن موضوع دست به هر كاری می‌زنند تا فردی بویی از ماجرا نبرد، باید بدانند كه ماه هرگز پشت ابر نمی‌ماند و قاتل هر چقدر هم كه حرفه‌ای و كاركشته باشد، باز سرانجام رازش برملا شده و در بین مردم رسوا خواهد شد و باید در برابر دادگاه عدل الهی پاسخگو باشد كه به چه گناهی حق حیات را از یك نفر گرفته است.